Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
okee dat is duidelijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind P.O.D. helemaal niks..
De muziek trekt me absol;uut niet aan, vooral de text niet.. dat gezever over god, en dat mensen zich moeten bekeren.. Of als je naar ene concert gaat dat je kans hebt dat je eerts een half uur naar gezever over god moets luisteren.. dan ga ik liever naar ene kerk.. ne dank je, P.O.D. is niks voor mij... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
mmm ik heb de cd van pod, maar eigenlijk heb ik m nog niet echt goed geluisterd. wat ergens schandalig is aangezien ik m al maanden heb
![]() maar in principe vind ik het wel kewl, ben alleen een beetje verandert qua muzieksmaak dus is het wachten op een dag dat ik de goeie bui voor pod heb... grz sub. |
![]() |
||
Citaat:
Ik word alleen zo moe van mensen die hier net binnenkomen en direct vragen van 'kennen jullie dit...kennen jullie dat'. Daarom loop ik zo te zeiken. zal het nooooooit meer doen. sorry meneer, met een bloemmetje en een kusje van mij.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom zou ik overreden worden door een tank ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() sub. |
![]() |
|
Ik vind POD wel goed.
En vind het een beetje overdreven dat iedereen zeurt over het christelijke aspect (no offense ![]() Bovendien noemen ze zichzelf geen christelijke band (had ik ergens gelezen..) - het is gewoon een 'positieve' band die teksten schrijven die betrekking hebben op hun levens, en ja daar komt ook een beetje geloof bij kijken omdat de bandleden nou eenmaal gelovig zijn en daar blij mee zijn. Als de meesten het woord 'God' of 'Christ' horen dan hebben ze al zoiets van 'gatver'. Maar als de muziek nou gewoon goed is en de rest van de teksten ook, dan is er toch niks aan de hand? P.O.D. is niet eens zo Christelijk mensen, het is echt niet zo dat ze je willen bekeren of zo!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
blaat Meneer Kat | 5 | 20-10-2004 18:37 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Muziek |