Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/Forum33/HTML/001434.html
Telenet is een Belgische internetprovider. En hoe moesten de nederlandse (lees ![]() Geloof het of niet, maar Nederland is niet het enige land op aarde. ![]()
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
doe even normaal |
![]() |
|
![]() |
ICQ me @ 86093534
ge kunt da me SyGate doen ( neem dan versie 3.1 ( http://www.bifi.f2s.com/cgi-bin/syg....e=SyGate31.exe ) want die is pakke beter als den 4.0 ... of me ne linux PC ( ev linux router / server ) |
![]() |
|
zoals bovenstaande persoon reeds zei, via SyGate je internet delen.
Maar let op, Telenet scanned heel de tijd naar openstaande poorten zodat je geen server zou draaien, en Telenet laat niet toe met 1 account op meerdere PC's internetten, en scannen hier ook naar.
||
![]() |
Citaat:
Conan... niet met een fatsoenlijke router iig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Slim had je het toch over?
||
Citaat:
toch fijn om Vlaming te zijn en daar eens geweest te zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja dat weet ik , ik heb het trouwens ook gedaan , steek in beide computers een netwerkkaartje met utp aansluiten , hang hiertussen een kabel ( indien het é pcs zijn cross ) indien meet een gewone straight maar dan moet je ook een hub kopen , dan deel je de verbinding op de computer waar telenet op aangesloten is , win 98 SE bevat zon programma , je kan ook een van het net hallen , je zal moeten aanduiden met welke netwerkkaart telenet werkt , normaal is dat een com ... ? DAN ZAL JE MOETEN AANDUIDEN MET WELKE KAART JE NETWERK IS , dat is dan die je gekocht hebt , dan moet je met da proggie de andere pcs instellen als geast en dan gaat da , lijkt moeilijk maar da is het niet , als je een netwerk hebt gewoon de instruksies volgen
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Internet op laptop Lyne | 23 | 12-12-2006 22:19 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Software] Om professioneel muziek af te spelen phlexx | 17 | 22-11-2005 14:33 | |
Software & Hardware |
Hoe kan ik twee comps op 1 kabel aansluiten? CrazY G | 3 | 16-07-2002 18:54 |