Advertentie | |
|
![]() |
|
Via www.wifishop.nl/products/draadloze-routers kan je een draadloze router kopen.
Maar je kan een ook een router kopen waar je via het stopcontact internet van krijgt. Kijk dan op www.devolo.nl. Je hoeft dus geen snoeren neer te leggen niets! Het nadeel is wel dat het soms kan storen, zeker wanneer jouw laptop dicht bij een magnetron of ander apparaat wat radio-active straling afgeeft. Bekijk op www.devolo.nl/nl_NL/spezial/flashstart.html de flashfilm over dat 'stopcontact' internet.
||
Citaat:
Trouwens, als reactie op wat vtxm zegt: - netwerk via het stopcontact is misschien inderdaad wel een mogelijkheid (of dat goed werkt, echt geen idee); maar er staan volgens mij toch echt wat onjuistheden in je post: in principe heeft zo'n netwerk eerder last van grote stroomverbruikers en niet echt speciaal van microgolfovens (die zenden trouwens microgolven uit en geen radio-actieve golven; gelukkig maar). Microgolfovens kunnen daarentegen wel een gewoon draadloos netwerk op 2.4GHz verstoren in principe (hier thuis is dat nog niet zo opgevallen met het draadloos netwerk, maar al wel voorgehad dat bij het analoog versturen van video/geluid op 2.4GHz de microgolf echt voor vreselijke ontvangst zorgde)...
|
Ik heb zelf een linksys -wrt45g en zal je proberen te helpen vanuit mijn situatie:
Natuurlijk kan je ook voor de andere security mode's selecteren, die ILUsion aangeeft.
Laatst gewijzigd op 25-11-2006 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Weet jij misschien wat ik fout heb gedaan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draadloos internet op laptop... Lasagna | 2 | 30-09-2009 16:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Mobiel Internet op laptop Verwijderd | 3 | 23-04-2009 10:54 | |
Software & Hardware |
Draadloos internetten doet het niet meer op laptop Verwijderd | 11 | 12-03-2009 21:26 | |
Software & Hardware |
[Internet] Geen internet op multiboot systeem. Hydrogen | 5 | 24-04-2005 14:35 |