Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik leen niks van de IB-groep. Ten eerste leef ik zodanig dat ik prima rond kan komen met m'n studiefinanciering en bijverdiensten. Verder, mocht ik ooit in financiële moeilijkheden komen, dan leen ik liever geld van m'n ouders. Die zijn dan nog net weer wat coulanter dan de IB-groep.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoef eigenlijk ook geen geld te lenen om dingen te kopen, Ik zit er alleen over na te denken om het geld te gaan beleggen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar diverse obligaties (bijvoorbeeld aegon en ing) zit het rentepercentage van die obligaties tussen de 5 en 6,75% (misschien zijn er gunstigere te vinden, heb me er nog echt in verdiept) dat zou dus betekenen dat je een 'winst' hebt van ongeveer 1,5% (als je uitgaat van een rentepercentage van 4,25% wat het nu ongeveer is) . Dat lijkt in principe niet echt veel maar je loopt er ook vrijwel geen risico op en als je het maximale bedrag leent komt het neer op 75 euro per jaar waar je niets voor hoeft te doen..... |
![]() |
|
![]() |
Ik vraag wel een lening aan omdat ik i8n het derde jaar van mijn studie naar het buitenland moet en ik niet wil dat mijn ouders dat allemaal betalen. Zolang ik het geld niet nodig heb zet ik het op een rekening waar je 4,2% rente krijgt, meer dus dan je aan de ib-groep terug moet betalen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Particulier HBO, maar wel bij IB-Groep ingeschreven? Foromoi | 2 | 28-09-2009 15:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Lenen bij IB-groep Verwijderd | 30 | 02-01-2006 13:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Lenen bij IB-Groep? mastertime | 3 | 06-02-2005 14:05 | |
Algemene schoolzaken |
IB-Groep/Studie wisselen Gaea | 35 | 28-05-2004 16:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Lenen Verwijderd | 13 | 25-01-2004 22:28 | |
Werk, Geld & Recht |
lening via ib-groep Blitzkrieg Bop | 2 | 20-08-2003 18:24 |