Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, het is wel fijn als je het per maand kunt bepalen. |
![]() |
|
ze vraagt informatie over hoe het lenen werkt, geen advies over wel of niet lenen. (en al helemaal geen zinloze opmerkingen van mensen die niet hoeven te lenen, fijn voor je, maar dat heeft hier niks mee te maken.)
Het makkelijkste is om (op www.ib-groep.nl) een 'mijn ib-groep' account aan te vragen. (staat op de site wel duidelijk dacht ik hoe dat moet). Kost je niks, en is ontzettend handig. Je kan dan op elk moment aangeven welk bedrag je wil ontvangen de volgende maand, en dat ook op elk moment weer veranderen. (en je kan makkelijk zien hoeveel schuld je opbouwt, wanneer je je geld krijgt, en andere zaken.) op die manier kun je inderdaad elke maand bekijken hoeveel je nodig hebt.
||
Citaat:
dat is natuurlijk heel erg persoonsgebonden. Zonder die lening was studeren niet voor mij weggelegd, en ben dus blij dat ik het wel heb ![]() De voorwaarden zijn relatief gunstig, en bij mijn weten kun je altijd meer/minder lenen, of helemaal niet meer. Wat de voorwaarden daarvan precies zijn weet ik niet; het is op je ouders na, de beste mogelijkheid denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf hebben mij ouders het eerste jaar + rijbewijs zo goed als helemaal betaald. Nu zit ik in het tweede jaar, en heb ik mijn college- en boekengeld zelf moeten betalen. Hiervoor ben ik sinds mei dit jaar begonnen met lenen voor €200 per maand. Deze lening ga ik per jan. 2006 stopzetten, omdat ik een bijbaantje heb. |
![]() |
||
Citaat:
Veel ouders die wel veel verdienen vinden dat hun kind best zelf voor zijn studie kan werken, wat ik overigens terecht vind.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: lenen is inderdaad redelijk snel te veranderen, ik heb ook gewoon de maand voor mijn ouders stopten te betalen zelf mijn lening met 150 euro verhoogd (het bedrag dat je maandelijks aan collegegeld wordt afgeschreven). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat moeten wij met die info eigenlijk...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Particulier HBO, maar wel bij IB-Groep ingeschreven? Foromoi | 2 | 28-09-2009 15:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders Verwijderd | 442 | 14-09-2009 06:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Geldproblemen :( KiMZz | 96 | 23-10-2005 17:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Lenen bij IB-Groep? mastertime | 3 | 06-02-2005 14:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Lenen Verwijderd | 13 | 25-01-2004 22:28 | |
Werk, Geld & Recht |
lening via ib-groep Blitzkrieg Bop | 2 | 20-08-2003 18:24 |