Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
moet je maar eens bij www.partyflock.nl kijken en dan bij topic "wat is het grofste wat je ooit hebt meegemaakt mer drugs" zie je genoeg verhalen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat koud in je bed komt me ook wel bekend voor, (heeft trouwens niks met het "trippen" te maken lijkt me) had ik vroeger toen ik er niet bij dronk ook altijd, tegenwoordig val ik meteen als een blok in slaap! maar echt trippen weet ik nie, heb ik met paddo's ook nie gehad heb ik het idee... heus wel eens van xtc de volgende dingen gezien: - de bekende gasten met bril/pleister/gras op hun hoofd - fietser de sloot in zien fietsen - auto tegemoet zien komen die er niet was verder weet ik het ff zo snel niet, gewoon in dingen iets anders zien omdat je helemaal de weg kwijt bent... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zal de grote steden eens afgaan nu blijkt dat de goeie pillen massaal aan urbanisatie doen Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 22:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() blablabla +het feit dat ze iedere pil overal met welk logo of kleur dan ook kunnen maken en die pillen niet in hun grote stad blijven maar overal verhandelt worden conclusie: IK NEEM JOU MAAR NIET TE SERIEUS SNAPTE ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en btw boeit me geen fuuuuuuuuuuck dat je me niet serieus neemt maar ja kom je nog achter pik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verwachtte al wel dat je niet zou ingaan op je eigen tegenstrijdige BULLSHITverhalen. lijkt me tenminste duidelijk dat iedere simpele ziel die dit topic doorleest ziet dat jij gewoon maar wat kletst! maarruuuh..... dream on kid ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dan kan ik nog wel aan wat gereformeerde zwartkousjes komen ![]()
||
Citaat:
Maar wat zit daar in voor mij? Doe liever iets waar ik geld mee kan verdienen ![]() X handel is opzich wel tof ![]() |
![]() |
||
Citaat:
paar weken geleden beweerde jij nog dat alle pillen bij jullie 200/210 mg hebben en je zelfs van 310 hebt... en nu zit je weer te beweren dat de beste 210 mg hebben en uit grote steden komen... status: "stoere praatjes" verklaring: onbekend ![]() ![]() ook dat stuk over die appeltjes staat boordevol onzin, hoe krijg je het voor elkaar om in 2/3 regels zoveel bullshit te verkondigen vraag 1: hoe weet jij dat het de beste in Nederland zijn... geloof je alles wat iedereen zegt? vraag 2: 5 euro... ? alle dealers die "de geweldige appeltjes" verkopen rekenen 5 euro voor iedere simpele ziel...? hoe kan jij nou gvd een prijs noemen.......? vraag 3: grote steden? komen alle pillen uit grote steden (onzinnige term sowieso ![]() vraag 4: 210 mG mdma? wederom, hoe weet jij dat? vraag 5: wat moeten we onder geen kutuitwerking verstaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Btw dat ze 210 zijn ,wij testen ze bije en vriend die een lab heeft ![]() Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 10:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
had ik nog 1 vraagje... 210 mg he? en je neemt er zeker alsnog 4 op een avond? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[/B][/QUOTE] deze zin snap ik niet echt van jou ,en neen ik hoef er maar 1 van 210 te pakke want dan ga ik de hele avond hard terwijl jij van die zielige 50 mg pillen 20 ervan moet nemen om mijn effect te bereiken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Het Grote IZSADC-Topc #91 - just passin' by with some good ol' clowncore Verwijderd | 500 | 04-08-2013 16:35 | |
Drugs & Alcohol |
Paniekaanval? Koffie_kus | 35 | 02-01-2005 17:42 | |
Drugs & Alcohol |
xtc badtrip?! Zero-Zero | 15 | 25-02-2004 19:20 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs van de toekomst? zeehond23 | 45 | 07-09-2003 13:31 | |
Drugs & Alcohol |
Bad Trip-stories MasterMolly | 13 | 23-03-2002 03:17 |