Advertentie | |
|
![]() |
|
Met de laatste 3 regels bedoel ik eigenlijk het begin van het laatste couplet met 3 regels. (dus deze 3:
In het donker vielen tranen vormden plassen in het niets snel verdwenen ging ik weg ). maar dat had je vast wel door ![]() ![]()
||
Citaat:
4 coupletten met 3 regels en een slotregel is volgens mij in de Nederlandse literatuur niet zo raar. Misschien vind je het een rare inhoud hebben? Dat kan, dat dan weer wel. ![]() ps: nog meegedaan aan een dictee'tje? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Wow ik vond het best wel rillingen
opzich vond ik het gedicht niet super qua stijl, al ist wel origineel ik vond vooral de zin met zijn mond vormde hij het woord trut er uit springen (vandaar de rilling?) en idd die laatste 3 regels doenet m wel mooi stukje!
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 17:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Dodelijke eenzaamheid I C U | 17 | 24-01-2005 15:20 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik echt belangrijk voor hem? star9 | 13 | 08-09-2002 19:11 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 | |
ARTistiek |
nu ik hier zit The one who I am | 14 | 20-10-2001 20:36 |