Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind hem mooi, leuk, misschien zelfs een beetje speels, maar ik vind de derde strofe zonder als erin mooier. Hij wijkt wel iets af van de eerste twee, dat klopt, het lijkt alsof je daar niet goed uitkwam of zoiets. Uiteindelijk wel mooi gelukt, het is een leuke afsluiting van het gedicht geworden.
|
![]() |
||
Citaat:
maar het is mijn mening hoor, hoef je niet zoveel waarde aan te hechten. Ik zou het mooier vinden zonder de laatste strofe. Jij duidelijk bent er wel tevreden mee, want hoe je het ook aanpast het wordt niet wat ik bedoel, het wordt niet in dezelfde structuur als de 1e 2. En dat is ook helemaal niet erg, het is jouw gedicht, en dat moet het blijven...
|
Ik vind hem ook mooi, mysterieus....
Het klopt, ik vind het schema dat je gebruikt ook mooi, door telkens de derde regel op zichzelf te laten rijmen...... Ja, mooi en goed!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] verloren tss liefde en vrijheid *nerwen elensar | 28 | 15-08-2004 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |