Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 17:09
Verwijderd
hoi allemaal

weer eens een post van mij, ik zit namelijk een beetje met ene probleem:

de laatste tijd ga ik redelijk veel om met ene meisje. smsen bellen en we zien elkaar meestal wel een keer in de week. we hebben geen 'vast' iets. vandaag gingen ik zij en 2 andere jongens wat oefenen voor ene aanstaande band. dat was leuk enzo. maar toen ik de andere kant op moest fieten omdat ik ergens anders woon reed zij dus met 1 van die jongens mee(daar heeft ze een keer mee gezoend). nu had ik echt een heel jaloers gevoel en heb de hele terugrit er over zitten denken waarom ik dat nou voel, want waarom zou ik jaloers zijn enz...

kent iemand dit van zichzelf en kun je dat dan ff melden dat iok het wat meer snap enzo

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 17:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 18:08
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
triple-X schreef:
hoi allemaal

weer eens een post van mij, ik zit namelijk een beetje met ene probleem:

de laatste tijd ga ik redelijk veel om met ene meisje. smsen bellen en we zien elkaar meestal wel een keer in de week. we hebben geen 'vast' iets. vandaag gingen ik zij en 2 andere jongens wat oefenen voor ene aanstaande band. dat was leuk enzo. maar toen ik de andere kant op moest fieten omdat ik ergens anders woon reed zij dus met 1 van die jongens mee(daar heeft ze een keer mee gezoend). nu had ik echt een heel jaloers gevoel en heb de hele terugrit er over zitten denken waarom ik dat nou voel, want waarom zou ik jaloers zijn enz...

kent iemand dit van zichzelf en kun je dat dan ff melden dat iok het wat meer snap enzo
Same prob here, maar het went wel hoop ik, ik kan er ook nog steeds niet tegen
Oud 17-12-2002, 19:08
Menahem
Menahem is offline
Ik snap je helemaal.
Ik wordt ook jaloers als een vriendin van me(waarmee ik graag meer mee zou willen, dat weet ze, en sindsdien zijn we nog steeds "vrienden") met een andere jongen (die haar ook leuk vindt) aan het stoeien/ouwehoren zijn.
Kan ik absoluut niet tegen, krijg ik zo'n rot gevoel....
Helaas snap ik het ook niet, ik probeer hard niks meer voor haar te voelen, maar als er dan zoiets gebeurt laaien mijn Holbewoner emoties weer op, als je begrijpt wat ik bedoel

Ach, mischien gaat het over voordat ik met pensioen ga
Oud 17-12-2002, 19:20
Verwijderd
ik snap ook neit waarom ik zo jaloers ben want ik doe veel meer met haar, wat die jongen dus echt neit doet en zo.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:26
Menahem
Menahem is offline
Tja, dan ben je beter bezig dan ik
Maar helaas kan ik je er dan niet echt verder mee helpen.

Veel succes, keep your head up.
Oud 17-12-2002, 19:41
t68i
t68i is offline
Zie ook mij topic dat ik weer wat voel voor een meisje met wie ik gewoon goed kan praten.

Nu vanavond kom ik online op MSN, en het blijkt dat ze nu meet een klasgenootje thuis zit. Met een jongen.

Meteen krijg ik ook dat jaloerse gevoel. Terwijl ik weet dat die jongen een vriendin heeft en zij niks van hem moet.

Ik denk dat dat gevoel menselijk is. En jaloezie is soms gewoon gezond vind ik. Zo laat je zien hoeveel je om een ander geeft vind ik weleens.

Maar ja, je zal dat nooit helemaal kunnen bedwingen denk ik... Zoals je al leest hebben dus meerdere mensen er last van.
Oud 17-12-2002, 20:07
Orion16
Orion16 is offline
Hmm klinkt bekend, ik ben zelf ook snel jaloers
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:45
Verwijderd
geen jaloerse vrouwen hier?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:58
Ellun
Ellun is offline
jawel. Ik.

En het is echt helemaaaal niet leuk. Ik ga soms heel raar reageren, terwijl het nergens op slaat. Het laatste wat ik wil is dat mijn vriendje zich gevangen voelt of zo. Ik zou het zelf ook vreselijk vinden als ik niks meer zou kunnen ondernemen met andere jongens.
Maar er is iets in mij dat het niet leuk vindt op de een of andere manier. En daar kan ik niks aan doen.
Oud 19-12-2002, 16:14
Verwijderd
zou het verstandig zijn om het er met haar over te hebben of zou ze zich dan helemaal opgesloten voelen?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 13:22
Verwijderd
heey ik snap je helemaal, van dat soort dingen heb ik ook vaak last....
dat is echt irri...

dan ben ik gewoon jaloers dat ik niet wat langen bij diegene kan zijn enzo...

ja ik weet ik eigenlijk hoe ik het uitmoet leggen....

maarja,

doegggg

kusjes silvie
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 13:24
Verwijderd
Citaat:
triple-X schreef:
zou het verstandig zijn om het er met haar over te hebben of zou ze zich dan helemaal opgesloten voelen?
dat weet ik niet, dan weet ze wel meteen dat je eht iets voor dr voelt denk ik,

als iemand zoiets tegen mij zou zeggen, dat zou ik het van de ene kant heel leuk vinden maar van de andere kant ook weer niet....

ik weet ut nie
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:01
Verwijderd
Ik ben ook heel snel jaloers en ik vind het absoluut niet raar dat je ermee zat dat ze met die jongen meefietste...

Maarjah, je kunt er niets aan doen als je snel jaloers bent. Ik vind dat je het zo min mogelijk aan haar moet laten merken, in de zin van zeuren. Want als je onnodig ruzie krijgt over alles wat ze met andere jongens onderneemt kan ze zich inderdaad opgesloten voelen.

Als je haar gewoon vrij laat en je merkt dat ze toch bij jou blijft, dan weet je dat je je geen zorgen hoeft te maken. Dan houdt ze echt van jou.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten