Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap je helemaal.
Ik wordt ook jaloers als een vriendin van me(waarmee ik graag meer mee zou willen, dat weet ze, en sindsdien zijn we nog steeds "vrienden") met een andere jongen (die haar ook leuk vindt) aan het stoeien/ouwehoren zijn. Kan ik absoluut niet tegen, krijg ik zo'n rot gevoel.... ![]() Helaas snap ik het ook niet, ik probeer hard niks meer voor haar te voelen, maar als er dan zoiets gebeurt laaien mijn Holbewoner emoties weer op, als je begrijpt wat ik bedoel ![]() Ach, mischien gaat het over voordat ik met pensioen ga
|
![]() |
Zie ook mij topic dat ik weer wat voel voor een meisje met wie ik gewoon goed kan praten.
Nu vanavond kom ik online op MSN, en het blijkt dat ze nu meet een klasgenootje thuis zit. Met een jongen. Meteen krijg ik ook dat jaloerse gevoel. Terwijl ik weet dat die jongen een vriendin heeft en zij niks van hem moet. Ik denk dat dat gevoel menselijk is. En jaloezie is soms gewoon gezond vind ik. Zo laat je zien hoeveel je om een ander geeft vind ik weleens. Maar ja, je zal dat nooit helemaal kunnen bedwingen denk ik... Zoals je al leest hebben dus meerdere mensen er last van.
|
jawel. Ik.
En het is echt helemaaaal niet leuk. Ik ga soms heel raar reageren, terwijl het nergens op slaat. Het laatste wat ik wil is dat mijn vriendje zich gevangen voelt of zo. Ik zou het zelf ook vreselijk vinden als ik niks meer zou kunnen ondernemen met andere jongens. Maar er is iets in mij dat het niet leuk vindt op de een of andere manier. En daar kan ik niks aan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als iemand zoiets tegen mij zou zeggen, dat zou ik het van de ene kant heel leuk vinden maar van de andere kant ook weer niet.... ik weet ut nie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook heel snel jaloers en ik vind het absoluut niet raar dat je ermee zat dat ze met die jongen meefietste...
Maarjah, je kunt er niets aan doen als je snel jaloers bent. Ik vind dat je het zo min mogelijk aan haar moet laten merken, in de zin van zeuren. Want als je onnodig ruzie krijgt over alles wat ze met andere jongens onderneemt kan ze zich inderdaad opgesloten voelen. Als je haar gewoon vrij laat en je merkt dat ze toch bij jou blijft, dan weet je dat je je geen zorgen hoeft te maken. Dan houdt ze echt van jou. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onnodig jaloers zijn...denk ik sammyboy | 16 | 27-04-2007 09:59 | |
Liefde & Relatie |
betrapt elledc | 36 | 03-04-2007 15:45 | |
Liefde & Relatie |
hij heeft ineens behoefte aan een geheim wachtwoord. 4774 | 71 | 07-09-2004 08:07 | |
Liefde & Relatie |
vriend veel contact met ex Duifje | 23 | 25-05-2004 13:50 | |
De Kantine |
Wat was jouw ergernis van vandaag? Susanne | 122 | 05-01-2004 10:47 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 |