Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit heeft niet echt iets met dromen te maken, maar toch: Ik had laatst een film gekeken waarin het de hele tijd aan het regenen was. Toen ik naar buiten ging was ik zo in de war en dacht dat het nog steeds zou regenen... Net zoals wat jij zei blijft het je dan achtervolgen.. het klopt gewoon niet
Tja een verklaring heb ik ook niet.. misschien omdat je je zo hebt ingeleefd ofzow.. of omdat het zoiets ergs is, want dat vergeet je niet zo snel Naja iig ik hoop dat je niet vaker van die enge dingen droomt....
|
Ik denk niet dat het iets is waar je je zorgen om hoeft te maken.
Dit kan bij zeer ingrijpende dromen wel vaker voorkomen, en tja, omdat je niet vantevoren weet wat je gaat dromen kun je je er (natuurlijk) ook niet op voorbereiden... maar vervelend ist wel.. Liefs, Laura
|
![]() |
denk dat je hallucineert in je slaap.. k heb t zelf ook, elke nacht.
Nouwja, kan ook zijn dat je migraine hebt. Maarja, dan moet je ook andere verschijnselen hebben... 1 op de 100 mensen heeft t dus t kan wel. Ik heb t ook, maar dan chronische veel ergere variant (oftewel constante migraine).. verder gewoon, als je zo n droom hebt moet je t nietr proberen te vergeten.. De droom probeert je wat te vertellen... Dat je blijer met je vrienden meot zijn in dit geval denk k.. Maarja, weet t verder ook niet echt.. Probeer in elk geval niet aan je droom toe te geven.. Blijf tegen jezelf zeggen dat t niet echt is, ookal is t nog zo moeilijk.. verder probeer je dromen niet je leven laten leiden, blijf niet de hele dag denken dat hij dood is, ookal is t nog zo moeilijk.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja dat ken ik!
ik had een keer gedroomd dat ik allemaal onvoldoendes op mun rapport had, ik werd wakker en ik voelde me zo klote, achterlijk en dom! een uur later keek ik op de kalender en daar stond dat ik de volgende dag mun rapport op moest halen en daar raakte ik echt van in de war! ik heb me ook wel es een aantal dagen zo klote en schuldig gevoeld omdat ik dacht dat ik 7 mensen vermoord had... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Uit het dagboek van een architectonisch psycholoog [verhaaltje] Verleden Tijd | 27 | 18-01-2005 15:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
ARTistiek |
een vaag verhaaltje dreamer | 10 | 15-06-2002 16:38 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |