![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb vaak als het winter begint te worden verschrikkelijke jeuk over mijn hele lichaam. Niet tegelijk, maar vooral op mijn rug, benen, armen(!) en buik. Echt heel erg! Dat zijn echt steken van jeuk.
Ik heb vorig jaar een keer zeep van Kneipp gekocht -> Amandel, die werkte tegen een gevoelige en droge huid. Hij werkte wel bij mij (maar niet geheel). Ik denk niet dat jij hetzelfde hebt als ik heb, maar misschien werkt die zeep. Die is er btw ook in douchegel en bodymilk. Als je die bodymilk op de droge plekken of op de plekken waar het het meest jeukt smeert, jeukt het bijna niet meer. Misschien een tip voor jou. Ik word er iig helemaal gek van! Ik moet maar een keer naar de huisarts anders, want ik hou dit niet nog een maand vol (aangezien het dan nog koud is enzo, want ik denk dat het daarmee te maken heeft). Mm... dan hoef ik ook niet naar de huisarts... toch? Naja ik zie nog wel... ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb hetzelfde als k-cobain, als het winter begint te worn krijg je een onzettend droge huid waardoor alles vreselijk begint te jeuken, bij mij hielp echt niks vorig jaar, maar dit jaar hebben we ervoor gezorgd dat er veel vocht in het huis is, daar heb je speciale dingetjes voor(stenen bakjes met water vullen en aan de verwarming hangen bv.), daardoor is mijn huid niet meer zo droog en dus jeukt het een stuk minder, misschien moet je dat eens proberen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk/Pijn aan vagina vosje16 | 31 | 06-07-2006 23:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk bij warmte TLO | 11 | 18-06-2006 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Uitslag/jeuk rond schaamstreek Nikneem | 3 | 15-10-2004 14:34 | |
Lichaam & Gezondheid |