Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 21:28
Optima
Optima is offline
Iedereen heeft wel een andere tactiek. hoe heb JIJ je vriend/vriendin versierd? of hoe ga JIJ te werek bij iemand waarvoor je je intereseert?
Oud 23-12-2002, 21:35
Six4Eight
Six4Eight is offline
Met moeite :?

Nee serieus, ik doe dat vaak iets meer op mn gemak door iemand wat beter te leren kennen. Heel licht laten doorschemeren dat je dr leuk vind, zo nu en dan wat complimentjes geven, wat vaker oogcontact, iemand wat vaker aanraken.

Binnen een discotheek doe ik het door oogcontact wat langer vast te houden, veel haar richting op te kijken, desnoods een praatje maken, gewoon een beetje gezellig doen.
Oud 23-12-2002, 21:35
rodina
rodina is offline
Iets langer aanblijven kijken, dan wanneer je een 'gewoon' iemand aankijkt, uhm ik walg van die standaardversiertrucdingen, en de rest gaat vanzelf eigenlijk.

Hoe ik nu aan mn vriendje kom? Dat is even anders, want we kennen elkaar al bestwel lang, en ach van het een kwam het ander.
Oud 23-12-2002, 21:40
Optima
Optima is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Met moeite ?
volgens mij kijk jij té vaak de ' verkeerde richting' op
Oud 23-12-2002, 21:51
luckyleo
luckyleo is offline
Hangt van de persoon af, maar het komt meestal gewoon aan op een beetje oogcontact, toenadering zoeken, praten, beetje grappen maken en vrolijk doen, interesse tonen, drankje aan bieden en dan kijken hoe het verder loopt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:52
Dminor
Dminor is offline
Meteen op de bek pakken.
Oud 23-12-2002, 21:59
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Meteen op de bek pakken.
en veel blauwtjes lopen?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 23:35
Unexplained
Unexplained is offline
Ik gebruik mijn onweerstaanbare charmes, dan versieren ze mij
Oud 23-12-2002, 23:44
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik gebruik mijn onweerstaanbare charmes, dan versieren ze mij
hah. you wish

dat gebeurt mij alleen maar
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 00:48
Infaustus
Infaustus is offline
niet, als er iets is waar ik slecht in ben dan is het wel iemand versieren...
Oud 24-12-2002, 12:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Gewoon een beetje flirten en de rest aan hem overlaten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:44
Verwijderd
Hmz.. mn ex had ik versierd door hem op icq gewoon te zeggen dat ik hem leuk vond vlak voordat ik hem weer zou zien bij uitgaan. Toen we daar eenmaal waren hem steeds eventjes aanraken, om hem heen hangen, met hem praten (mn vriendinnen hielpen wel mee door ons alelen te laten en andere meisjes bij hem uit de buurt te houden ).. Uiteindelijk toen we bijna wegmoesten zei een vriendin: nu moet het gebeuren want we moeten weg, ik moest lachen, hij vroeg wat er was, ik herhaalde wat zij had gezegd (er hing al een overduidelijke spanning)..

Nja, toen vroeg ik of ik hem mocht zoenen en zie hij ja en zoende ik em Zo ging het...

(dan moet ik nog even het meesterlijke gesprekje herhalen van een vriend van me met een vriend van hem.. H: 'Het is nog maar een week uit met S. en nu staat ze alweer met L. te flikflooien!' B: 'Oh, had ze met S. dan?)

Mja, als ik een jongen niet ken dan is het oogcontact, zijn kant op dansen, em.. meestal een beetje vreemd doen (ja, dat kan ik niet uitleggen, maar humor is een makkelijke manier om tot gesprek te komen), naar em glimlachen, en dan zien we wel verder
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:55
lieve
lieve is offline
Bij deze 2 ging het er zo aantoe; ik heb me laten 'veroveren':
Wel, we kenden elkaar al door het samen uitgaan! En we zaten zowat een beetje in dezelfde vriendengroep(op die moment)! En gewoon wat gezellig praten, en jezelf blijven... en de rest gaat vanzelf!
*Den ene, deed me na een fuif naar huis met de auto! En hoewel hij ouder was/is als ik! Begon hij zo keischattig te blozen en vroeg me gewoon op de man af, of ik dezelfde gevoelens voor hem had als hij voor mij!En van het 1 kwam het ander!
*Den andere; die heeft alle moeite van de wereld gedaan! En heb hem nog wat laten afzien ook! Hij wou bijna elke dans met mij, heeft me getrakteerd, steeds leuke gesprekjes, keilang aankijken(was best wel grappig.. soms tegen het staren aan!), als ik iets niet wou of ik gaf hem ongelijk--> keischattig kijken--> de treurlip!
En ja, kan je dan neen zeggen??????? Ik in elk geval niet!
Oud 24-12-2002, 13:50
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Versieren?......gewoon een keer met mijn vingers knippen

Nah, geintje, ik ben niet zo'n held daarin, ik word meestal versierd...zolang ik niet verliefd ben gaat dat allemaal goed, gewoon een beetje dansen, praatje maken etc, maar als ik echt verliefd ben, weet ik niks meer te zeggen, doe ik rare dingen, ben ik verlegen... dan moet ik die persoon wat beter leren kennen, en na een paar weken voel ik me dan wel op mijn gemak
Oud 24-12-2002, 14:05
Signy
Signy is offline
Ha, met veel alcohol op.
Oud 24-12-2002, 14:57
Tatsu
Tatsu is offline
Haar laten merken dat ik haar leuk vond... en het liep vanzelf..
Als ik iemand leuk vind laat ik dat merken en ben gewoon mezelf.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 16:15
Esmée
Esmée is offline
Gewoon contact zoeken...

Mijn huidige vriendje heb ik versierd Anders was het er nooit van gekomen. Ben op een gegeven moment in de kroeg gewoon op hem afgestapt, heb me voorgesteld, hele avond zitten kletsen, tel.nrs uitgewisseld, en maandje later hadden we wat, en nu nog steeds
Je moet maar denken wat heb je te verliezen.. ja oke misschien even je zelfvertrouwen als het mislukt maar dan heb je het in elk geval geprobeerd.
Oud 24-12-2002, 17:49
Verwijderd
grapjes maken, aardige lieve dingen zeggen (complimentjes), beetje plagen (per ongeluk duwtje geven, dingen niet doen de ze vraagt terwijl je een grote smile op je gezicht hebt)..
ik heb bijv. vaak me minidisk uitgeleend en voor haar een nummer op genomen dat ze heel leuk vind, die wou ze dus altijd luisteren.
een keertje niet met dr mee lopen naar de kluis, om dr te plagen..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 17:55
Balance
Balance is offline
van het idee dat ik HEM zie wordt ik al doodnerveus als ik echt verliefd ben, laat staan het idee dat ik hem moet gaan versieren.

Nee, das niet mijn ding. 'T is altijd maar te hopen dat hij een beetje ondernemend is, want anders wordt 't niks.
Oud 24-12-2002, 19:25
Verwijderd
Ik versier ze altijd op msn
Want dan kan ik met een stalen gezicht dingen vertellen die ik nog niet eens kan weten enzo. IRL versier ik niet, dan wordt ik versierd als ik geluk heb
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:38
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Oogcontact maken. Gesprek aanknopen. Onderzoek doen wat diegene van mij vind..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 21:53
Verwijderd
Niet, geen idee hoe zoiets moet
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:31
Verwijderd
Hm... de laatste keer dat ik echt iemand leuk vond ... tja, dat ging eigenlijk vanzelf. Ik kwam hem tegen tijdens het uitgaan, sprak hem ff aan met "Heej, volgens mij zit jij bij mij in de klas." en toen heb ik hem pas aan het eind van de avond zag ik hem weer, we moesten wachten op de jas van een vriendin die was kwijtgeraakt dus stonden we voor de disco een beetje te kloten, de hele tijd te kietelen enzo... op het laatst leunde ik tegen 'm aan en een keer daarna draaide ik mij om en zoenden we...?

*haalt schouders op* Gaat altijd vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:41
Verwijderd
euhhhh doe ik nooit ken er ook geen ruk van t gaat meestal vanzelf als we mekaar echt leuk vinden, ik ga nie moeilijk zitte doen terwijl ik weet dat ik t toch nie kan
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 22:56
bracelance
bracelance is offline
ik schijn het niet eens in de gaten te hebben als ik flirt, maar ik versier nooit een meisje, ze versiert altijd mij. JA, als een kerstboom ja
Oud 25-12-2002, 00:38
dazzler
dazzler is offline
Als ik dit zo lees; het blijft jongetje versiert meisje, waar is nou die emancipatie???

(Nee ik ben er zelf ook geen ster in )
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 01:17
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
dazzler schreef:
Als ik dit zo lees; het blijft jongetje versiert meisje, waar is nou die emancipatie???

Heb af en toe ook wel dat ik versierd wordt door een meisje... dus daar ligt het niet aan... Gewoon durven initiatief te nemen...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
dazzler schreef:

Ik ben heel ge-emancipeerd! Ik heb m'n 2e vriend helemaal zelf versierd. met slingers en al.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
van het idee dat ik HEM zie wordt ik al doodnerveus als ik echt verliefd ben, laat staan het idee dat ik hem moet gaan versieren.

Nee, das niet mijn ding. 'T is altijd maar te hopen dat hij een beetje ondernemend is, want anders wordt 't niks.
Bekijk het eens vanuit het jongetje. Stel dat het jongetje ook niet ondernemend is. Dat komt ook erg veel voor
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 21:51
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
euhhhh doe ik nooit ken er ook geen ruk van t gaat meestal vanzelf als we mekaar echt leuk vinden, ik ga nie moeilijk zitte doen terwijl ik weet dat ik t toch nie kan
ik ook, ik laat ik me versieren
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 00:55
Verwijderd
Door galant, attent, humoristisch en gevat te zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 01:01
Verwijderd
probeer altijd leuk te zijn, grapjes maken ensow..beetje vlijen etc. en dan bidden
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 11:09
Roozie
Roozie is offline

Als iemand me een interessant persoon lijkt stap ik er op af en maak ik een praatje.. je merkt vanzelf wel of het:

1) inderdaad een interessant persoon is
2) of het klikt

als het allebei het geval is dan heb ik t wel naar mijn zin en dan gaan dingen vanzelf.

En zo niet.. dan geef ik t wat tijd (want de interessante personen die ik ken studeren in dezelfde stad en lopen toch niet zo maar weg)
Oud 26-12-2002, 13:13
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Hmm
Eerst een beetje haar aankijken.En meestal kijken ze me dan ook wel lekker aan.Dan glimlachen.Zodra je ziet dat zei niet terug glimlacht of juist haar face een andere kant brengt.
Kun je het motherfucking schudden.

En dan uiteindlijk met haar dansen.Dus gewoon een beetje langs haar dansen en dan pak je haar beet.

Ja en dan komen nog de complimentjes....
En even wat aan bieden...

Dat is dus wat betreft in een disco/cafe/een of andere feest

En gewoon buiten.
Meestal gewoon lekker gezellig babbelen.En vragen of ze haar nummer wilt geven en vervolgens haar een keer terug belt voor een afspraak.
Wel altijd je naam erbij melden als je haar nummer vraagt(extra voor de duidelijkheid) want anders zit je in een probleem.

Zo doe ik het dus....

Ik kon nog herrineren dat ik 2 jaar geleden al verrot schaamde als een meisje naar me glimlachte.

Suc6 ermee

PeaCe
Oud 26-12-2002, 15:43
berteltje
berteltje is offline
Door mezelf te zijn...

(hmmm, daarom zal ik wel zo weinig geliefd zijn)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 15:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Kimry schreef:
Door mezelf te zijn...

(hmmm, daarom zal ik wel zo weinig geliefd zijn)
haal jezelf eens niet zo naar beneden. Is nergens voor nodig...
Oud 26-12-2002, 16:38
Kinshi
Kinshi is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
ik ook, ik laat ik me versieren
Dan gebeurt er dus nooit wat bij mij
Oud 26-12-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
haal jezelf eens niet zo naar beneden. Is nergens voor nodig...
Je was me voor...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 17:30
Piccola
Piccola is offline
Oogcontact zoeken, lief lachen, dat soort dingetjes.. Maar ik zal nooit op iemand af stappen! Dat laat ik aan hem over, want daar ben ik dan veel te zenuwachtig voor enzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten