Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 15:55
metzondernix
metzondernix is offline
Wie kent het Zuidelijk Toneel Hollandia en heeft er ooit een voorstelling van gezien? Welke acteurs/actrices vond je goed? Welk verhaal vond je het leukst? Ik ben helemaal fan van dat stel, vooral van Aus Greidanus jr. en Fedja van Huêt en Hadewych Minis. Tot nu toe vind ik DE VAL VAN DE GODEN het beste stuk. DE LEENANE TRILOGIE was ook super super suuuuuuuuuuuuuper goed trouwens. Wat vindt jij?
Oud 06-10-2002, 18:25
metzondernix
metzondernix is offline
hee, iedereen! 9 december, stadsschouwburg Eindhoven... TWEE STEMMEN, een solorol van Jeroen Willems. Hij speelt in zijn eentje vijf personen. De personages worden gaandeweg steeds belachelijker, tot je met een klap weer terug in de werkelijkheid wordt gehaald bij de vijfde. Ik heb het gezien, was heel erg onder de indruk. Iedereen erheen!!

www.zthollandia.nl
Oud 19-10-2002, 21:16
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Jaaah, Twee Stemmen, daar ga ik met de vooropleiding (van de toneelschool) naar toe! Jaaaah! En ik ga ooook naar Eindhoven de Gekste... Hmmz.
Oud 28-10-2002, 19:09
metzondernix
metzondernix is offline
OWWW hoe vet!!! Ik heb twee stemmen ook gezien... Hij is BRILJANT, je zal je helemaal van je stoel lachen. Eindhoven de Gekste ga ik ook heen. Heb je de Metsiers al gezien?
Oud 04-11-2002, 20:32
Type
Type is offline
Hmm, dit gaat in mijn agenda geplaatst worden... Ik heb er nml al meer positiefs over gehoord, ben wel benieuwd wat het nu precies is.

Misschien dat ik LiNiaaL ofzo nog mee kan slepen. Dan zit ik daar niet zo moederziel alleen...
Oud 04-11-2002, 22:33
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
Type schreef:
Hmm, dit gaat in mijn agenda geplaatst worden... Ik heb er nml al meer positiefs over gehoord, ben wel benieuwd wat het nu precies is.

Misschien dat ik LiNiaaL ofzo nog mee kan slepen. Dan zit ik daar niet zo moederziel alleen...
misschien dat we gewoon nog veel meer koole mensen gaan meenemen? maal ben jij er al heen geweest?
Oud 05-11-2002, 18:14
Type
Type is offline
Citaat:
LiNiaaL schreef:
misschien dat we gewoon nog veel meer koole mensen gaan meenemen? maal ben jij er al heen geweest?
Natuurlijk nemen we meer coole mensen mee, daar was ik dus mee begonnen toen ik besloot dat ik jou mee ging slepen
Oud 11-11-2002, 11:53
metzondernix
metzondernix is offline
Even Liniaaltje: In TWEE STEMMEN komt één typje voor... DIE EEN HEEL ENG MARTIN STEMMETJE heeft! Met grinnikje erbij! Dus ik waarschuw je maar even ... Je krijgt weer kippenvel, maar 't is minder eng dan DE VAL VAN DE GODEN. Dat was trouwens wel één van hun beste stukken hoor, dus je hebt mazzel dat je die gezien hebt.
Oud 19-11-2002, 21:22
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik heb er een keer verplicht een voorstelling van gezien
het viel mee, wat vooral opviel was het enorm aantal personages per acteur

maar ben er geen fan van ofzo
Oud 20-11-2002, 15:06
metzondernix
metzondernix is offline
Dat was dan de val van de goden, daarin speelde Jeroen Willems drie personages en DAT WAS WEL EVEN EEN HEEEEEEEEEEEEEL BIJZONDER STUK!! Bedenk dat wel
Oud 25-11-2002, 16:34
koekiemonsteres
koekiemonsteres is offline
JEROEN WILLEMS IS BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vond twee stemmen echt zo cool!!!! Val van de goden eigenlijk nog beter. Kwil Eindhoven de Gexte ook wel graag zien
Oud 03-12-2002, 12:49
metzondernix
metzondernix is offline
Citaat:
koekiemonsteres schreef:
JEROEN WILLEMS IS BRILJANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vond twee stemmen echt zo cool!!!! Val van de goden eigenlijk nog beter. Kwil Eindhoven de Gexte ook wel graag zien
Jreon Willems is zonder meer iemand om FAN van te zijn ... Eindhoven de Gekste is HELAAS uitverkocht... Ik heb 'm lekker TOCH gezien!! En hij was... echt mooi. Ik zweer het, dat deed pijn joh. Stond het dichtste bij van alles wat ik ooit van ze heb gezien, en dat zijn er twaalf dus... Dat zegt wat.
Oud 11-12-2002, 15:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb alleen de Metsiers gezien, en die vond ik erg vreem, maar wel goed. Aus was echt super als Bennie, en Frank Lammers was ook . Ik wil nou Fedja ook es int echie zien.
Oud 31-12-2002, 14:10
metzondernix
metzondernix is offline
Fedja van Huêt is DE acteur. Heel erg leuk ook: NAGESPREKKEN. Als je hier in Eindhoven na een stuk gewoon effe naar beneden gaat, naar de foyer, kun je ze allemaal spreken!

FEDJA HERKENDE MIJ! YEY!
Oud 03-01-2003, 00:15
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
FEDJA HERKENDE MIJ! YEY!
feli's

Regels voor berichten