Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En dat zeg jij?! Damn, jij was degene met de stoere dushi-, sranang- en boeng-woorden, swa. Of herinner je je niet meer het topic waarin jij vroeg welke schoenen tof waren? Fontopia speakers zitten ín je oor, met een tuitje eraan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vroeg alleen maar of je het wilde weten omdat je ze dan pas durft te kopen, of dat je wilt weten of ze goed zijn/lekker zitten/ what ever...
||
Citaat:
en die Sony's bovenaan vinnik trouwens ook maar Phillips Streetstyle (weet type nummer zo niet) Ripp offs. Maarja tegen je post in goed geluid komt er wel degelijk uit beter als die dopjes die je hier post.
||
Citaat:
Maar ik vind ze wel gaaf. Ligt ook eigenlijk een beetje aan de persoon. Bij sommige mensen staat het leuk, bij anderen niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
En die Fontopia dopjes zijn heel erg goed, maar niet overdreven.. want dat gaat al gauw honderd euro meer kosten. |
![]() |
||
Citaat:
Die speedboot met de punt naar voren boven op je hoofd met die oortjes bungelend naar beneden?! Of dat je die "speedboot" in tweeën kon "breken" zodat je een soort elfenoren krijgt? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alsjeblieft, Sennheiser HD 500 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En gewone oortjes zitten altijd.. het ligt maar net aan je soort oren volgens mij.. |
![]() |
|
![]() |
waarom moet iedereen in de bus of wherever zien dat je muziek zit te luisteren?
Kvind t tzelfde als mensen di hun muziek zo hard zetten dat iederen mee kan luisteren. stom dus doe mij maar kleine oordopjes die je weg kan proppen zodat niemand t ziet en tis nog niet eens mooi trouwens !!!! (als t al niet om t provoceren ging dan he)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 |