Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
DUH gewoon dat het niet voor altijd is snap je...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En praat het uit. Als je er mee blijft lopen schiet niemand er mee op. Heb het er gewoon met hem over. oke, niet makkelijk zomaar je gevoelens op tafel te leggen. (en typt dat breezah nou niet extreem onhandig? Is dat normale typen dat je ergens halverwege pas doet niet veel makkelijker?)
|
Verwijderd
|
Wat ik me nou afvraag: zou dit meisje haar oorspronkelijke post met de hand getypt hebben, of het hele stukje door de BrEeZaHLiZeR gehaald hebben? Lijkt me namelijk vrij tijdrovend...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van mij zit in die situatie.. Alleen dan is haar vriend 30 en zij 18 dus spelen er ook andere dingen mee. Ze heeft nu besloten dat ze bij hem blijft zolang ze dr meer goeds dan slechts uithaalt en sindsdien gaat het alleen maar beter.
Misschien heeft hij last van bindingsangst of iets dergelijks, of misschien vind ie jou alleen maar leuk voor nu, tot er iets beters voorbij komt (klinkt bot, maar kan wel) Bepaal voor jezelf hoeveel pijn je jezelf doet met dit volhouden en of het je dat waard is... |
![]() |
|
Je spreekt toch niet van t voren af hoelang je relatie ongeveer gaat duren..?! Je hebt het er toch niet over of het al of niet voor altijd is..?! Ben je ff gek, lekker dan, zo'n jongen die maar weinig gevoelens voor je heeft (anders had hij al minstens gezegd, dat hij voelt dat jij voor hem de enige bent, voor eeuwig en altijd) en trouwens, zo'n relatie of hoe je het ook wil noemen gaat vanzelf wel of niet uit, dat heeft met diepe gevoelens te maken, het idee of je wel of niet verliefd op iemand bent, of je constant bij hem wil zijn..
maar waar ik nog niet uit ben is; ben je nou echt verliefd of niet..? ben ik ouderwets..?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet het volgende bedenken: Voel jij meer voor hem dan hij voor jou?
(waarschijnlijk wel ![]() En heb je dan niet zoiets van "This year, to save me from tears, I give my heart to someone special"? ![]() Probeer de eer aan jezelf te houden...en een leuke, lieve jongen te zoeken die stapelgek op jou is ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? ceabvl | 9 | 13-05-2010 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken....? Aissyla | 5 | 18-12-2002 15:57 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of aanlaten? Sisje | 11 | 13-11-2002 21:01 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken? of niet :( ***JoYsTiCk*** | 8 | 04-07-2002 14:22 |