Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2002, 21:59
LiNdA!!!xx
LiNdA!!!xx is offline
Hey...
Ik zit un beetje met un dilemma (of hoe je t ook noemt..)
Ik hen nu 6 weken "iets" met een jongen. en vanaf het begin hebben we afgesproken dat het niet echt een vaste, heel erg lange relatie gaat worden. In het begin vond ik dit meer dan Ok, want ik vond hem wel leuk en zo.. maar kwas niet ech stapelverliefd... Duss wel een relatie, maar met genoeg vrijheid... (we hebben wel afgesproken monogaam te blijven) Maar nu zit het dus zo dat ik hem eigelijk heeeeeeeeeeel leuk vin...

Nu is hij op vakantie,
Gister belde hij en toen hadden we het erover hoelang we nog wat zouden ehbben en zo... toen zei hij dat hij erover nagedacht heeft om het uit te maken... Omdat hij bang is dat hij mij uiteindelijk toch pijn gaat doen. We hebben afgsproken dat we er nog eens over praten als hij terug is..

Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik nou moet doen... Ik vind hem duss ech wel leuk, maar ik weet dat hij geen vaste relatie wil.. Ik wil hem niet kwijt, maar van de ene kant voel ik me ook KUT als het zo doorgaat...
So please tell me what to do...??!!

xXx

zo beter dan..??

Alicia: Zeker Dank je wel. Ik heb 'm ff aangepast want anders krijg je echt alleen maar reacties op de breezertaal...

Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 15:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2002, 22:25
sas_andrea
sas_andrea is offline
eerst normaal typen en dan:

praten en m dus over je echte gevoelens vertellen... laten zien dat je wel meer dan maar een "beetje leuk vinden" voelt.
Oud 22-12-2002, 22:45
Southraider
Southraider is offline
is dat iets nieuws? een relatie op tijd afspreken
en bespaar je de tijd en typ normaal.
Oud 22-12-2002, 22:51
LiNdA!!!xx
LiNdA!!!xx is offline
Hey...
Ik hen nu 6 weken "iets" met een jongen. en vanaf het begin hebben we afgesproken dat het niet echt een vaste, heel erg lange relatie gaat worden. In het begin vond ik dit meer dan Ok, want ik vond hem wel leuk en zo.. maar kwas niet ech stapelverliefd... Duss wel een relatie, maar met genoeg vrijheid... (we hebben wel afgesproken monogaam te blijven) Maar nu zit het dus zo dat ik hem eigelijk heeeeeeeeeeel leuk vin...

Nu is hij op vakantie,
Gister belde hij en toen hadden we het erover hoelang we nog wat zouden ehbben en zo... toen zei hij dat hij erover nagedacht heeft om het uit te maken... Omdat hij bang is dat hij mij uiteindelijk toch pijn gaat doen. We hebben afgsproken dat we er nog eens over praten als hij terug is..

Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik nou moet doen... Ik vind hem duss ech wel leuk, maar ik weet dat hij geen vaste relatie wil.. Ik wil hem niet kwijt, maar van de ene kant voel ik me ook KUT als het zo doorgaat...

xXx

zo beter dan..??
Oud 22-12-2002, 22:55
marlies
marlies is offline
Citaat:
LiNdA!!!xx schreef:
Hey...

Nu is hij op vakantie,

xXx

zo beter dan..??
veel beter!

Ja ik zou toch met hem proberen en over te praten en als het nog steeds maar iets lossigs wil, dan moet je het voor je eigen bestwil uitmaken, want dan kan je maar beter niets hebben dan zo iemand die je wel en niet wilt.
Oud 22-12-2002, 23:00
LiNdA!!!xx
LiNdA!!!xx is offline
Citaat:
Southraider schreef:
is dat iets nieuws? een relatie op tijd afspreken
en bespaar je de tijd en typ normaal.
niet zo van we maken het uit op 7 maart of zo

DUH

gewoon dat het niet voor altijd is snap je...
Oud 22-12-2002, 23:05
marlies
marlies is offline
Citaat:
LiNdA!!!xx schreef:
niet zo van we maken het uit op 7 maart of zo

DUH

gewoon dat het niet voor altijd is snap je...
Dat "DUH" is niet echt bevordelijk voor het krijgen van positieve reacties.
Oud 22-12-2002, 23:09
Verwijderd
je zou kunnen beginnen met NOMRAALT TE TYPEN!!!!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
je zou kunnen beginnen met NOMRAALT TE TYPEN!!!!
En jij zou eens kunnen beginnen met het hele draadje te lezen

En praat het uit. Als je er mee blijft lopen schiet niemand er mee op. Heb het er gewoon met hem over. oke, niet makkelijk zomaar je gevoelens op tafel te leggen.
(en typt dat breezah nou niet extreem onhandig? Is dat normale typen dat je ergens halverwege pas doet niet veel makkelijker?)
Oud 22-12-2002, 23:58
Verwijderd
Wat ik me nou afvraag: zou dit meisje haar oorspronkelijke post met de hand getypt hebben, of het hele stukje door de BrEeZaHLiZeR gehaald hebben? Lijkt me namelijk vrij tijdrovend...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 10:08
luckyleo
luckyleo is offline
hint: ik zou een nieuw topic openen en daar gewoon je normaal getypte bericht neerzetten, want dit eerste bericht van je lokt nou niet echt serieuze reacties uit.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
hint: ik zou een nieuw topic openen en daar gewoon je normaal getypte bericht neerzetten, want dit eerste bericht van je lokt nou niet echt serieuze reacties uit.
En dan ook nog een -smiley erbij, net of uitmaken cool is
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:12
Verwijderd
Een vriendin van mij zit in die situatie.. Alleen dan is haar vriend 30 en zij 18 dus spelen er ook andere dingen mee. Ze heeft nu besloten dat ze bij hem blijft zolang ze dr meer goeds dan slechts uithaalt en sindsdien gaat het alleen maar beter.

Misschien heeft hij last van bindingsangst of iets dergelijks, of misschien vind ie jou alleen maar leuk voor nu, tot er iets beters voorbij komt (klinkt bot, maar kan wel)

Bepaal voor jezelf hoeveel pijn je jezelf doet met dit volhouden en of het je dat waard is...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:21
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Je spreekt toch niet van t voren af hoelang je relatie ongeveer gaat duren..?! Je hebt het er toch niet over of het al of niet voor altijd is..?! Ben je ff gek, lekker dan, zo'n jongen die maar weinig gevoelens voor je heeft (anders had hij al minstens gezegd, dat hij voelt dat jij voor hem de enige bent, voor eeuwig en altijd) en trouwens, zo'n relatie of hoe je het ook wil noemen gaat vanzelf wel of niet uit, dat heeft met diepe gevoelens te maken, het idee of je wel of niet verliefd op iemand bent, of je constant bij hem wil zijn..

maar waar ik nog niet uit ben is; ben je nou echt verliefd of niet..?

ben ik ouderwets..?!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:23
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
marlies schreef:
Dat "DUH" is niet echt bevordelijk voor het krijgen van positieve reacties.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Wat ik me nou afvraag: zou dit meisje haar oorspronkelijke post met de hand getypt hebben, of het hele stukje door de BrEeZaHLiZeR gehaald hebben? Lijkt me namelijk vrij tijdrovend...
ghehe Ja dat zo'n ding bestaat...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:12
Verwijderd
Je moet het volgende bedenken: Voel jij meer voor hem dan hij voor jou?
(waarschijnlijk wel ).

En heb je dan niet zoiets van "This year, to save me from tears, I give my heart to someone special"?

Probeer de eer aan jezelf te houden...en een leuke, lieve jongen te zoeken die stapelgek op jou is
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 18:14
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
''ok.l4nger.d4n.een.m44nd.wordt.het.niet,.h4nd.erop...''

pff.wh4t.the.fuck

Oud 25-12-2002, 09:45
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Kortom:

Je bent nu bij 'een vriendje' waarbij je je eigelijk heel 'kut' bij voelt.
Toch?
Reageren

Regels voor berichten