| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Wat versta je onder 'energie'?
Als je Ki en dergelijke bedoelt, daar is al vaak (genoeg) over gepraat in dit forum: Dit topic Nog een topic Een ander topic Hier staat wel genoeg informatie in denk ik (wel af en toe tussen de "onzin" doorlezen )
|
|
|
|
Toch heeft dmtdmt wel ergens een punt.
Door te zwijgen bespaar je energie (praten kost moeite --> energie), En als hij dat zou hebben gedaan zou dat ons nu ook weer energie besparen ( typen kost moeite --> energie) Je krijgt dan weliswaar misschien niet 'meer' energie, maar je gebruikt in ieder geval wel minder, en dit kun je opvatten als een soort van 'meer'
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mja, ligt er idd aan wat je bedoelt?
|
||
|
|
|
|
Prins Gautema (Boeddha) heeft eens gesteld: "Alles is één voorbijgaande energie." Ik betwijfel of je in termen van meer en minder kan praten. Natuurkundig wel, maar zoals SuperDragul in zijn vraag bedoelt niet.
|
|
||
|
Citaat:
stap 1: zet een rustig muziekje aan (zo'n waterval muziekje) stap 2: ga relaxed zitten in kleermakershouding (eigenlijk moet je met je voeten nog over je knieen maar dat kan ik niet... )stap 3: denk heel lang: "adem in adem uit' in een rustig tempo (oftwel je moet je bewust worden van je eigen ademhaling) stap 4: denk aan niets. of juist aan iets moois (maar dit is het punt waar ik in slaap val altijd dus verder weet ik het ook niet meer)
|
|
|
|
ik mag niet mediteren, ik ben naar drie dokters geweest die alle drie zeggen dat als ik mediteert ik in een fase raak waarin ik suicidale neigingen krijg, dus sorry. Ik mag het doen maar dan moet er iemand anders aanwezig zijn in de kamer, de op mij moet letten
|
|
|
|
zelfhypnose
leen een boek of koop een boek over zelfhypnose en probeer de verschillende inductiemethoden en vind de methode die het beste bij jou past ik ben nu zo getrained dat ik in 3 minuten in de trance kan komen, het kost me dan nog 3 minuten om in de fase te komen waarin ik energie opneem veel mensen geloven er niet in en al helemaal niet hoe ik het zo vertel, maar het voelt verrekte goed en je kan in 10 minuten echt ontzettend goed uitrusten en energie opnemen, of juist ontzettend ontspannen en al je energie afgeven ook aan te raden bij depressies en slapeloosheid |
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Algemene schoolzaken |
enquete alternatieve energie bassiebe | 2 | 20-02-2013 21:39 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Energie elektron na botsing met foton Starbucks- | 7 | 10-02-2013 10:47 | |
| Algemene schoolzaken |
Enquete Groene Energie Maho66 | 10 | 31-01-2009 16:27 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO, energie] vraagjuh | 4 | 09-02-2005 23:38 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven als energie? willypirate | 36 | 15-08-2004 04:59 | |
| Flora & Fauna |
enquete schone energie majiti | 11 | 17-02-2003 14:03 | |