Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben een onwijse Godfather fan en ik heb ze allemaal. 1 is idd het beste doordat het nog zo'n hechte familie is: Pa (Marlon Brando), Sonny (James Caan), Fredo Wie speelt fredo, ben het ff kwijt en natuurlijk Michael (Al Pacino)
Deel 2 is een ijzersterk vervolg en een bijna perfecte rol van Robert de Niro. Deel drie is de minst goeie, te veel hollywood flair enzo. Maar nog steeds een goede film die wordt gedragen door de prestatie van Al Pacino. Dit is meteen de reden waarom ik denk dat Godfather 4 nooit zal slagen of uitkomen, Al is weg en wie heb je dan nog van de oude garde? Alleen Kay, maar zij is geen echte Corleone en een film met haar in de hoofdrol die The Godfather part4 heet kan niet. Heel misschien kan hij uitkomen als je hem maakt over hoe Vincenzo verder gaat met de Corleone familie maar dat wordt erg moeilijk. Dus ik denk dat The Godfather 4 er nooit komt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Favoriete film ooit? Poesket | 338 | 16-08-2006 16:17 | |
Films, TV & Radio |
Welke film moet iedereen gezien hebben volgens jou? suusch | 243 | 14-10-2005 21:43 | |
Films, TV & Radio |
The greatest films of all-time King Ralph | 60 | 04-06-2004 19:09 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Films, TV & Radio |
Je lievelingsfilm mastermaster | 61 | 28-02-2002 08:38 |