Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2002, 19:36
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
maar hij zet automatisch een heel lijst bestanden in mijn prullenbak die ik er helemaal niet in heb gezet en als ik de prullenbak dan leeg maak en ik start de pc opnieuw op dan staan al die bestanden er weer in. nou is mijn vraag kan ik uitzetten dat norton uit mijn prullenbak blijft zodat die er niet automatisch programma's in blijft zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2002, 20:50
M@rco
M@rco is offline
Je kan ergens onder opties de "Norton Protected Recycle Bin" uitzetten. Dat was iig in NAV2002 zo, dus ik neem aan dat het in 2003 ook zo is. Heb al een poosje geen virusscanner meer dus kan het zo ff niet nakijken...
Oud 25-12-2002, 20:54
WolterB
WolterB is offline
ik draai sinds een maand of 2-3 deze versie en heb het ook gehad

je moet idd de norton protected recycle bin uitzetten

dat gaat als volgt:

rechter muisknop op prullenbak --> eigenschappen --> tabblad "Recycle Bin" --> kiezen: "Standard Recycle Bin --> Title veranderen als je wilt

Ook raad ik aan bij tabblad Norton Protection bij alle partities de optie "Enable Protection" uit te zetten, dat scheelt namelijk heel veel van je kracht van de CPU
Oud 25-12-2002, 22:26
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef:

Ook raad ik aan bij tabblad Norton Protection bij alle partities de optie "Enable Protection" uit te zetten, dat scheelt namelijk heel veel van je kracht van de CPU
Uh maar dan installeer je een virusscanner om hem vervolgens niet te gebruiken of voer je handmatige scans uit?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 05:25
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
eXo schreef:
Uh maar dan installeer je een virusscanner om hem vervolgens niet te gebruiken of voer je handmatige scans uit?
Dan controleert ie volgens mij alleen dingen als binnenkomende mail en bestanden, en sinds van I-net de meest virussen komen dekt dit al heel veel... terwijl alleen een eenmalige schijfscan echt nodig bij de installatie van het programma...

maar goed, ik draai NAV ook, en heb het eigenlijk alleen aanstaan voor binnenkomende en uitgaan de mail, voor de rest heb ik zelf genoeg inzicht om te weten wat risico's brengt... en zoals gezegd, des de meer je uitzet, des de midner geheugen je het kost... (zet maar eens alles aan met NAV, en zie dan soms je computer ratelen)
Oud 26-12-2002, 07:22
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
eXo schreef:
de Norton protection houdt in dat hij alle verwijderde bestanden nog kan terugvragen zodat als je iet per ongeluk weggooit dit nog kan terugkrijgen.

verder heeft het niets met virusscansscans te maken

dit zegt norton er zefl over:
Citaat:
Protected lines from the command line prompt, and applications until the disk space is needed for other files
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten