|
|
|
|
yo..
alweer een vette band gevonden op mp3.com.. ik weet niet of jullie Old Mans Child al kennen, maar al die death/black metal mensen hier zouden het toch us moeten gaan luisteren: http://artists.mp3s.com/artists/281/...ns_child1.html vooral het nummer hominis nocturna is een aanrader
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Wat ik wel erg vet vind van Old Man's Child is dat de band maar uit 2 mensen bestaat.. Een drummer en een iemand die de rest doet (vocalen, 2 gitaren, bas, synth... en dat allemaal tegelijk! Die man is briljant
)Wil ze dus wel heel graag een keer live zien, die kerel moet een conditie hebben ![]() Heb Ill natured spiritual invasion... Iets te overdreven blij
|
|
|
|
Toevallig laatst Pagan prosperity gekocht, paar aardige nummers maar ben al te verzadigd, Dimmu, Catamenia etc etc lijkt allemaal op elkaar
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
ff een oudje omhoog halen want:
In defiance of existance, de nieuwe cd van Old Man's Child is te downen en zal binnenkort dus ook wel uitkomen. Ik heb er nu een nummertje van gehoord en k moet zeggen, dit klinkt gewoon best lekker. Verwacht geen ubertruë shit natuurlijk, maar as far is Dimmu-clones go is dit wel een verdomd goeie. t klinkt allemaal goed, t tempo zit er lekker in, Galder heeft z'n stembandjes wat lager geschroefd en de boel zit goed in elkaar. tips (2e nummer is ook net binnen ): Felonies of the Christian Art Agony of Fallen
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar aangezien er niet al te veel black metal liefhebbers op dit forum zitten zal ik mijn tip maar aan dit topic toevoegen: Megiddo Heerlijk rauwe Black Metal, een stukje technischer dan darkthrone (Niet dat dat veel zegt ) en nog redelijk melodisch. Echter, geen gothische invloeden hier, dus ook geen keyboards. Verwacht ook geen Blastbeat festijn, het is bijna allemaal gespeeld op een heerlijk headbang niveau. Het geheel doet aan alsof het 15 jaar geleden opgenomen had kunnen zijn.Ze hebben wat demotjes opgenomen en staan op wat compilaties, maar dat is toch helemaal nergens te krijgen. De volle CD is echter nog wel te krijgen: Een dikke aanrader voor liefhebbers van Bathory en Celtic Frost. Op Kazaa is niks te vinden, maar op hun site kun je 2 nummers downloaden: The Oath Violence and Force Ook staan ze op een naar mijn mening betere Darkthrone compilatie dan die van moonfog ![]() Verkrijgbaar door Destr0y Records
|
|
|
|
Dood aan Tripod...
Hier is de website van Megiddo: www.megiddo.cjb.net Waar alles dus opstaat, wat het hierboven niet doet
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
je favo band Ceespop | 94 | 26-11-2006 20:51 | |