![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat heb ik ook,...kmoet echt iets voor diegene voelen,... maybe dat ik daarom wel nog nooit gezoend hebt,... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou het theoretisch gezien best kunnen... maar ik denk niet dat het er ooit van zal komen, want mjah, als ik iemand helemaal niet ken dan durf ik niet eens iets te zeggen, als ik iemand net een beetje ken dan voel ik me doorgaans niet geroepen bij diegene in de buurt te komen, als je met iemand bevriend bent dan zou het de vriendschap zo moeilijk maken... dus dan blijft verliefd-zijn en houden-van over...
waarom je eeuwen zou wachten als je eenmaal een relatie hebt, begrijp ik niet zo goed... je moet er natuurlijk wel in regelmatig tempo naar toe werken, en je kunt jezelf er te jong voor vinden... maar 'het voelt nog niet goed' en 'ik ben er niet klaar voor' vind ik vrij loze uitspraken (heb wel braaf halfjaartje op m'n ex-vriend gewacht toen hij 'geestelijk nog niet helemaal dacht dat hij het aankon' |
![]() |
|
![]() |
ja sex met iemand die ik ni ken tja da zou gaan tot het moment en dan nix meer maar met mn vriend nu (4maand) zit ik zeker ni ver op da gebied ma het is nog gezellig ge weet zeker da het met liefde is en ni omda ge nu toevallig alle2 zin hebt of ge komt iets te kort. liefde en tederheid zijn toch belangrijk of ni?!
|
![]() |
Ik kan dat wel. Ik heb op vakantie ook een bijna-one night stand gehad, en daar heb ik achteraf geen spijt van, het beviel me zelfs eigenlijk wel
![]() Natuurlijk is er voor seks wel een zekere aantrekkingskracht nodig, maar ik hoef niet persé verliefd te zijn. Al maakt dat het soms wel leuker natuurlijk. *doet ook mee schoudertje ophalen*
|
Ik heb precies hetzelfde als jij. Mijn buurjongen (ik zit op kamers
![]() Alleen heeft ie na de daad altijd spijt enzo en dan komt ie bij mij zeuren. Ik heb dan altijd zoiets van rot op. Ik kan alleen met iemand gaan als ik echt superdronken of echt verliefd ben. Elkaars intimiteit delen is iets speciaals wat je niet zomaar met iedereen doet. Als je dat wel doet ben je gewoon je lusten aan het volgen. Het is maar net hoe je tegen seks aan kijkt.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat je ouderwets bent...
Oké, een one nigth stand zou best spannend kunnen zijn. Maar als je bedenkt wat voor gevolgen het zou kunnen hebben. Soa's enzo, je kunt natuurlijk ook save sex hebben, maar condooms enzo zijn ook niet altijd voor handen en uitgaan met de intentie om sex te hebben is ook weer een beetje vreemd. En ik zou ook niet zo snel met vreemden naar bed gaan, omdat ik niet als slet te boek wil staan. Daarnaast, het allerbelangrijkste ik heb een relatie! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 21:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of je ouderwets bent, je denkt gewoon anders over dat soort dingen. Hoeft niet gelijk ouderwets of slecht te zijn.
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doen wil. Zolang ze het allebei willen en het voor beide partijen duidelijk voor 1 keertje is is er niks mis mee toch?! Zelf zou ik het niet zo snel doen, sex is gelijk wel heel intiem ik denk dat je dat beter kan doen met iemand waar je gek op bent... ik sluit nu overigens niet uit dat ik het nooit niet zo (kunnen) doen met ''zomaar'' iemand, maar ik zie het nog niet echt heel erg snel gebeuren. Maar ja nogals boeien wat andere willen doen, zolang ze er maar van genieten! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
k zou t niet doen.. met m'n dronken kop ben ik wel verder geweest met iemand die ik amper kende.. maar daar had ik erg veel spijt van..
ik zie seks als iets moois, iets speciaals.. en dan wil ik graag speciaal laten.. en dat doe je iig niet door met jan en alleman t bed in te duiken. |
![]() |
|
![]() |
Nee ik heb er geen problemen mee om het met een redelijk onbekende te doen...soms is het zelfs nog wel wat leuker aangezien je je gewoon helemaal kan laten gaan terwijl je in het begin soms nog enige schroom hebt bij een nieuw vriendinnetje of voor de dames vriendje. Wat ik wel vind is dat sex met iemand waar je van houdt echt 100x beter is dan sex met een min of meer vreemde. Het is veel dieper veel intiemer gewoon lekkerder.
|
hmm, ik heb in het verleden wel al gezoend met jongens waar ik eigenlijk niets voor voelde, maar meer ook niet, ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen. Met mijn vriend ben ik nu meer dan twee jaar samen en hij is ook de eerste bij wie ik echt all the way ben gegaan. Ik denk niet dat ik dat zomaar met een vreemde jongen zou kunnen... Er moet toch dat 'ietsje' meer zijn...
||
Citaat:
![]() En ja, in theorie kan alles, maar in de praktijk pakt het zeer dikwijls anders uit!
||
Citaat:
maar toch blijft als ik er zo over nadenk iets bijzitten dat zegt 'niet goed' .. maar goed .. ken nie alles goed doen he ![]() |
![]() |
|
Tegenwoordig is het inderdaad net of je zomaar vanuit het niets met iemand naar bed kunt gaan...
Ik geloof echter nog steeds dat écht goede seks alleen mogelijk is met iemand waar je veel van houdt en waar die liefde ook wederzijds is. Ik heb maar met één meisje ervaring en weet dus niet hoe seks zonder liefde is, maar het idee daarvan lijkt me gewoon nix...
||
![]() |
Citaat:
|
het ligt er gewoon aan hoe je sex ziet
1. zie je het als liefdes daad 2. of zoals het bedoelt was voortplanting (en een lekker gevoel) een manier om van die k*t hormonen te komen ik zie het als het eerste ik zou het ook niet fijn vinden als ik de andere persoon niet nauwelijks kende ik bedoel kwa soa enzo kan je je niet echt uitleven enzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #61 Jones | 500 | 06-05-2007 20:52 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? LiNdA!!!xx | 18 | 25-12-2002 09:45 | |
Lifestyle |
mening over hanekam... Krugdinho | 127 | 10-11-2002 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik vaagh? of gewoon anderz? Verwijderd | 12 | 25-06-2002 08:23 |