Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 15:11
inspiratieloos
inspiratieloos is offline
Sorry dat ik dit hier neer zet maar ik wil gewoon ff weten wat jullie er van vinden. Ik heb zelf altijd het gevoel dat sex iets speciaal moet zijn. Dit doe je alleen met iemand van wie je veel houdt.
Nu sprak ik onlangs iemand en die vertelde dat het normaal is als je het met verschillende mensen doet.

Nu vond die persoon het ook normaal dat je zomaar met iemand het bed induikt terwijl je iemand niet goed kent. Ik was het hier nu weer niet mee eens.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag: Zouden jullie het zomaar met iemand doen of moet hier ook echte liefde voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 15:15
Leintje
Leintje is offline
Nee er hoeft niet altijd liefde in het spel te zijn. Soms gaat het om de lusten en dan kan het best wel eens spannend zijn als je iemand (nog) niet zo goed kent...
Oud 09-12-2002, 15:17
Sask!a
Sask!a is offline
Als jij ouderwets bent, ben ik het ook.

Ik ben echt niet preuts ofzo, maar ik kan gewoon niet zoenen met een jongen die ik niet leuk vind. Moet er niet aan denken.
Dus als ik met een jongen zoen, voel ik best al wel veel voor hem. Als ik verderga met een jongen, dan is het wel heeeel erg met de vlinders in mijn buik.

De vriend die ik nu heb (bijna 7 maanden) is echt heel erg speciaal voor me, maar ik ben er gewoon nog niet aan toe om met hem naar bed te gaan. Dat ligt niet aan hem en dat weet hij ook heel goed. Het ligt aan mijn gevoelens en ik voel dat ik er nog niet klaar voor ben.

Ik hou niet van one-nightstands, helemaal niet als je er all the way mee gaat. Misschien ben ik wel over-emotioneel, maar ik moet gewoon gevoelens hebben voor ik iets uitvreet met iemand.

Zooo, en das MIJN mening...
wie volgt?

Liefs Saskia
Oud 09-12-2002, 15:51
Verwijderd
*haalt schouders op* In theorie kan ik met onbekenden sex hebben. In de praktijk komt dat er toch niet van.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 16:14
Verwijderd
ik zou 't nie kunnen zonder liefde
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
*haalt schouders op* In theorie kan ik met onbekenden sex hebben. In de praktijk komt dat er toch niet van.
Sja. Ach. Seks moet je doen met iemand waarmee je het wilt. Dat hoeft heus niet per se iemand te zijn waar je iets mee hebt, of waar je lang bij wilt blijven. Als je er op het moment zelf maar plezier van hebt en er later geen spijt van krijgt.

*haalt schouders mee op*
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:31
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Sask!a schreef:

Ik ben echt niet preuts ofzo, maar ik kan gewoon niet zoenen met een jongen die ik niet leuk vind. Moet er niet aan denken.
Dus als ik met een jongen zoen, voel ik best al wel veel voor hem. Als ik verderga met een jongen, dan is het wel heeeel erg met de vlinders in mijn buik.

Ik hou niet van one-nightstands, helemaal niet als je er all the way mee gaat. Misschien ben ik wel over-emotioneel, maar ik moet gewoon gevoelens hebben voor ik iets uitvreet met iemand.

wie volgt?

Liefs Saskia

dat heb ik ook,...kmoet echt iets voor diegene voelen,...
maybe dat ik daarom wel nog nooit gezoend hebt,...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:34
Verwijderd
ik zou het theoretisch gezien best kunnen... maar ik denk niet dat het er ooit van zal komen, want mjah, als ik iemand helemaal niet ken dan durf ik niet eens iets te zeggen, als ik iemand net een beetje ken dan voel ik me doorgaans niet geroepen bij diegene in de buurt te komen, als je met iemand bevriend bent dan zou het de vriendschap zo moeilijk maken... dus dan blijft verliefd-zijn en houden-van over...
waarom je eeuwen zou wachten als je eenmaal een relatie hebt, begrijp ik niet zo goed... je moet er natuurlijk wel in regelmatig tempo naar toe werken, en je kunt jezelf er te jong voor vinden... maar 'het voelt nog niet goed' en 'ik ben er niet klaar voor' vind ik vrij loze uitspraken (heb wel braaf halfjaartje op m'n ex-vriend gewacht toen hij 'geestelijk nog niet helemaal dacht dat hij het aankon'
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:46
Verwijderd
wat heeft iedereen het hier nou over theoretisch?? jeetje iedereen Kan het... maar niet iedereen doet het.. logisch toch..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 18:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
wat heeft iedereen het hier nou over theoretisch?? jeetje iedereen Kan het... maar niet iedereen doet het.. logisch toch..
dat is nou het theoretische en het praktische
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:02
Verwijderd
dus?? waarom moeilijke woorde gebruike als 't makkelijk kan
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:21
Pinkie_temp
Pinkie_temp is offline
ja sex met iemand die ik ni ken tja da zou gaan tot het moment en dan nix meer maar met mn vriend nu (4maand) zit ik zeker ni ver op da gebied ma het is nog gezellig ge weet zeker da het met liefde is en ni omda ge nu toevallig alle2 zin hebt of ge komt iets te kort. liefde en tederheid zijn toch belangrijk of ni?!
Oud 09-12-2002, 19:57
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik kan dat wel. Ik heb op vakantie ook een bijna-one night stand gehad, en daar heb ik achteraf geen spijt van, het beviel me zelfs eigenlijk wel

Natuurlijk is er voor seks wel een zekere aantrekkingskracht nodig, maar ik hoef niet persé verliefd te zijn. Al maakt dat het soms wel leuker natuurlijk.

*doet ook mee schoudertje ophalen*
Oud 09-12-2002, 20:19
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik zoen gewoon zonder gevoelens, sex(uele handelingen) weet ik niet. maar ik hou erg veel van een meisje, dus veel praktijkervaring krijg ik niet meer.
Oud 09-12-2002, 20:29
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
ben ik gedeeltelijk mee eens eks is leuk en seks is liefde.je kunt het met elkaar afwisselen.laterz.
Oud 10-12-2002, 02:05
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
je hebt liefde en lust, je kunt het ene belangrijk vinden of allebei...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 07:47
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
neej je bent niet ouderwets
Oud 10-12-2002, 10:48
marijn
marijn is offline
ik vind je niet ouderwets maar ik ben t niet met je eens. moet wel zeggen dat het lekerder is als je verliefd bent maar t is voor mij geen vereiste.
Oud 10-12-2002, 11:10
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik heb precies hetzelfde als jij. Mijn buurjongen (ik zit op kamers ) neemt ongeveer 1 keer per week iemand mee en soms gaat hij zelf met een instelling van " ik ga vanavond met iemand naar bed" naar de soos aan de overkant. En het lukt hem allemaal wel.
Alleen heeft ie na de daad altijd spijt enzo en dan komt ie bij mij zeuren. Ik heb dan altijd zoiets van rot op.

Ik kan alleen met iemand gaan als ik echt superdronken of echt verliefd ben. Elkaars intimiteit delen is iets speciaals wat je niet zomaar met iedereen doet. Als je dat wel doet ben je gewoon je lusten aan het volgen. Het is maar net hoe je tegen seks aan kijkt.
Oud 10-12-2002, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Leintje schreef:
Nee er hoeft niet altijd liefde in het spel te zijn. Soms gaat het om de lusten en dan kan het best wel eens spannend zijn als je iemand (nog) niet zo goed kent...
ik vind het maar zielige lusten...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 15:38
inspiratieloos
inspiratieloos is offline
Gelukkig merk ik dat er nog mensen zijn die hetzelfde denken als ik. Nu denk ik wel dat als je meerdere vriendjes/ vriendinnen hebt gehad je er misschien anders over zal denken dan dat je nu bij je eerste vriend(in) bent.

Iedereen bedankt voor hun mening!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 15:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef:
ik vind het maar zielige lusten...
Dan vind je het maar zielig. Ik vind overigens wel dat je het er allebei van tevoren goed over eens moet zijn of je naast sex meer wilt of niet. Als dat zo is lijkt het me verder geen enkel bezwaar.
Oud 10-12-2002, 16:15
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:

Nu is dus eigenlijk mijn vraag: Zouden jullie het zomaar met iemand doen of moet hier ook echte liefde voor zijn.
Ik heb het best vaak zomaar met iemand gedaan zonder liefde.. het is spannend maar ik doe het toch liever met iemand waarvan ik hou.
Oud 10-12-2002, 20:05
snoopy
snoopy is offline
er hoeft van mij geen liefde bij te komen kijken, maar verliefdheid zeker wel! M.a.w.: ik wil wel een relatie hebben met diegene, maar ik wacht niet een half jaar, ofzow...
Oud 10-12-2002, 21:04
kastdeur
kastdeur is offline
euhm iig wel een gevoel van veiligheid.
iets voor één keer vind ik niet fijn.
en tjah seks met iemand waarvan je houdt vind ik het fijnst.

amen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:13
Druppel
Druppel is offline
ik weet niet of ik wel seks zou kunnen hebben met iemand op wie ik niet verliefd ben. Heb nl. alleen nog maar seks gehad als ik wel verliefd was. Maar ik kan wel met iemand zoenen als ik niet verliefd ben, maar moet diegene wel erg leuk vinden!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 18:36
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik moet diegene potentieel leuk vinden

zoenen met iemand die ik (nauwelijks) ken lijkt me wel leuk een keertje, maar sex zou ik niet zomaar met een onbekende hebben
Oud 11-12-2002, 19:06
strafcorner
strafcorner is offline
bij moet er toch echt wel liefde in het spel zijn
Oud 11-12-2002, 21:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Zolang het niet uit de hand loopt en je je niet gedraagt als een hoer maar dan gratis, dan vind ik dat het wel moet kunnen om met een onbekende sex te hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:23
Verwijderd
Ik denk niet dat je ouderwets bent...

Oké, een one nigth stand zou best spannend kunnen zijn. Maar als je bedenkt wat voor gevolgen het zou kunnen hebben. Soa's enzo, je kunt natuurlijk ook save sex hebben, maar condooms enzo zijn ook niet altijd voor handen en uitgaan met de intentie om sex te hebben is ook weer een beetje vreemd. En ik zou ook niet zo snel met vreemden naar bed gaan, omdat ik niet als slet te boek wil staan. Daarnaast, het allerbelangrijkste ik heb een relatie! Dus het komt totaal niet in mij op om met een ander naar bed te gaan! De gedachte alleen al vind ik al raar...

Laatst gewijzigd op 11-12-2002 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:55
Verwijderd
Ik weet niet of je ouderwets bent, je denkt gewoon anders over dat soort dingen. Hoeft niet gelijk ouderwets of slecht te zijn.
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doen wil. Zolang ze het allebei willen en het voor beide partijen duidelijk voor 1 keertje is is er niks mis mee toch?! Zelf zou ik het niet zo snel doen, sex is gelijk wel heel intiem ik denk dat je dat beter kan doen met iemand waar je gek op bent... ik sluit nu overigens niet uit dat ik het nooit niet zo (kunnen) doen met ''zomaar'' iemand, maar ik zie het nog niet echt heel erg snel gebeuren. Maar ja nogals boeien wat andere willen doen, zolang ze er maar van genieten!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 00:19
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Sask!a schreef:

Ik ben echt niet preuts ofzo, maar ik kan gewoon niet zoenen met een meisje dat ik niet leuk vind. Moet er niet aan denken.
Dus als ik met een meisje zoen, voel ik best al wel veel voor haar. Als ik verderga met een meisje, dan is het wel heeeel erg met de vlinders in mijn buik.

wie volgt?
ik volg je
Oud 12-12-2002, 12:47
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
k zou t niet doen.. met m'n dronken kop ben ik wel verder geweest met iemand die ik amper kende.. maar daar had ik erg veel spijt van..

ik zie seks als iets moois, iets speciaals.. en dan wil ik graag speciaal laten.. en dat doe je iig niet door met jan en alleman t bed in te duiken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 14:04
Aéquitas
Aéquitas is offline
Nee ik heb er geen problemen mee om het met een redelijk onbekende te doen...soms is het zelfs nog wel wat leuker aangezien je je gewoon helemaal kan laten gaan terwijl je in het begin soms nog enige schroom hebt bij een nieuw vriendinnetje of voor de dames vriendje. Wat ik wel vind is dat sex met iemand waar je van houdt echt 100x beter is dan sex met een min of meer vreemde. Het is veel dieper veel intiemer gewoon lekkerder.
Oud 14-12-2002, 11:43
katje3
katje3 is offline
Heb geen probleem met seks zonder liefde. Maar die jongen moet er dan wel leuk uitzien. En ik moet hem kenne dus ni me ne wildvreemde. een One night stand kan wel is spannend zijn ja. Maar niet doen als je droke bent, komt alleen maar spijt van
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:24
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Bij mij is liefde in het spel absoluut geen vereiste. Sex uit pure lust is ook enorm geil.
Oud 14-12-2002, 23:20
Verwijderd
Die mensen die lullen dat ze het alleen doen met mensen waar ze liefde voor voelen, zijn gewoon te lelijk om veel te kunnen neuken.

Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 23:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Die mensen die lullen dat ze het alleen doen met mensen waar ze liefde voor voelen, zijn gewoon te lelijk om veel te kunnen neuken.

Dat zal t zijn...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 23:41
Tsoenami
Tsoenami is offline
hmm, ik heb in het verleden wel al gezoend met jongens waar ik eigenlijk niets voor voelde, maar meer ook niet, ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen. Met mijn vriend ben ik nu meer dan twee jaar samen en hij is ook de eerste bij wie ik echt all the way ben gegaan. Ik denk niet dat ik dat zomaar met een vreemde jongen zou kunnen... Er moet toch dat 'ietsje' meer zijn...
Oud 15-12-2002, 00:43
Justice
Justice is offline
Citaat:
nathalie schreef:
dat heb ik ook,...kmoet echt iets voor diegene voelen,...
maybe dat ik daarom wel nog nooit gezoend hebt,...
Dan heb je de juiste persoon gewoon nog niet gevonden! Kom op, hoofd omhoog en trotseer de harde wind! Komt vanzelf!

En ja, in theorie kan alles, maar in de praktijk pakt het zeer dikwijls anders uit!
Oud 15-12-2002, 08:20
David
David is offline
Citaat:
Leintje schreef:
mja .. dit kan .. en waarschijnlijk zou ik dit ook doen als ik gewoon vrijgezel zou zijn ..

maar toch blijft als ik er zo over nadenk iets bijzitten dat zegt 'niet goed' ..

maar goed ..

ken nie alles goed doen he
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 13:56
STP
STP is offline
Tegenwoordig is het inderdaad net of je zomaar vanuit het niets met iemand naar bed kunt gaan...

Ik geloof echter nog steeds dat écht goede seks alleen mogelijk is met iemand waar je veel van houdt en waar die liefde ook wederzijds is.

Ik heb maar met één meisje ervaring en weet dus niet hoe seks zonder liefde is, maar het idee daarvan lijkt me gewoon nix...
Oud 15-12-2002, 14:42
droomkoningin
droomkoningin is offline
geen idee....heb alleen ervaring op sexgebied met mijn vriendje...
Oud 15-12-2002, 14:42
gangsta_bitch
gangsta_bitch is offline
zoenen kan ik wel met iemand waar ik eigenlijk niks voor voel, gewoon als je uit bent ofzo weet je, maar echt verder gaan met iemand, dan moet ik tog wel beetje gek zijn van die persoon.

Maar ja, da's mijn mening
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 00:51
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
nare man schreef:

hehehehehehehehe lekker fout weer
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 16:29
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
nare man schreef:

*valt van stoel*

Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 18:22
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
nare man schreef:

of zijn te mooi om zomaar weg te geven aan de eerste de beste en willen enkel topkwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 21:03
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
inspiratieloos schreef:
Sorry dat ik dit hier neer zet maar ik wil gewoon ff weten wat jullie er van vinden. Ik heb zelf altijd het gevoel dat sex iets speciaal moet zijn. Dit doe je alleen met iemand van wie je veel houdt.
Nu sprak ik onlangs iemand en die vertelde dat het normaal is als je het met verschillende mensen doet.

Nu vond die persoon het ook normaal dat je zomaar met iemand het bed induikt terwijl je iemand niet goed kent. Ik was het hier nu weer niet mee eens.

nee........ ik zou het ook niet kunnen doen met iemand die ik niet ken. Ik denk het er ook zo over met zoenen. Ik wil mn eerste zoen geven aan iemand die speciaal voor me is..... zo ook sex.....
Oud 23-12-2002, 22:25
very drunk driver
very drunk driver is offline
het ligt er gewoon aan hoe je sex ziet

1. zie je het als liefdes daad
2. of zoals het bedoelt was voortplanting (en een lekker gevoel) een manier om van die k*t hormonen te komen

ik zie het als het eerste

ik zou het ook niet fijn vinden als ik de andere persoon niet nauwelijks kende ik bedoel kwa soa enzo kan je je niet echt uitleven enzo.
Oud 26-12-2002, 20:26
xxx_cutegirl
xxx_cutegirl is offline
nee, ik vin egt dat er liefde in ut spel moet zijn

Regels voor berichten