Advertentie | |
|
![]() |
|
Kool G Rap/013/19 september
Public Enemy Donderdag 31 oktober / Off_Corso (zonder flava flav ![]() Rahzel Donderdag 10 november / Effenaar, Eindhoven vet nieuw 12" spul: Journalist feat. Mr. Cheeks & Pete Rock & C.L. Smooth - Reminisce 2002 Obscure Disorder - The Grill 7l & Esoteric - Watch Me Talib Kweli - Guerilla Monsoon Rap en dooope nieuwe album van: The Bootcamp Clik - The Chosen Few owh ja J.Lo is een dikke SNOL: J.Lo feat. the L.O.X. - jenny from the block (HOEZO weer een rip-off van een GOEIE hip hop plaat) ook wel grappig opzich: http://www.gamers.com/news/1216043 http://www.thenewnolimit.com/game/masterp3d/
Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 12:19. |
![]() |
|
ik wil het niet graag toegeven maar schijt aan....
the neptunes hebben weer goed uitgepakt met justin's nieuwe nummer. het bangt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik hoorde dat er wel een aantal gasten uit amsterdam(voornamelijk marokkaanse jongens) erheen gingen maar verder voornamelijk de mensen uit frankrijk zelf denk ik, maar alsnog wel dope en leuk dat zoveel verschillende mensen van jong tot oud daar komen voor die artiesten. Rat
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
blackalicious ga ik wel heen maar ik ga niet naar de andere kant van het land voor artiesten die ik al eens heb gezien Rat
|
![]() |
mhh
ik was zaterdag in de melkweg voor 10 jaar Cafe de Duivel...was vet!!!! nice live optredens voor zover ik het gezien heb. Nice jam met ook die gast van Beef. yukki b..tjah wat moet je daar nou over zeggen? de beat van wat nou is wel owkeej. Wel meer bubbeling gehoord dan goed is voor een mens, maar daarna chillie Hiphop en zelfs Lord quas ![]() ook nog ff DnB gehoord in de kleine zaal...wich was nice maar ik kwam voor de hiphop dus amar snel weer teruggegaan anar de big zaal! |
![]() |
|
ik heb al een paar promo's gehoord van common's nieuwe album, 'electric circus'. hele goede shit. zelfs de combinatie met the neptunes (closer to you) werkt heel goed.
hmmm... wat nog meer... check jurassic 5's 'power in numbers'. bizarre samenwerking met nelly furtado klinkt goed in 'thin line' hmmm... craig david's 'slicker than your average' (ja, craig david ja ![]()
||
Citaat:
met Big Daddy K.A.N.E. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
jammer dat Outkast niet kwam. Ja Rule was echt slecht trouwens vorige week... Naar Rahzel wil ik ook echt wel heen, ik hoorde van een vriend dat De La Soul ook komt, klopt dat trouwens?
||
Citaat:
jarule is ook geen echte hiphop, dus ja kan je niet veel meer verwachten dan wat ie in clips doen en dan op het podium. koolGrap is helaas afgelast.... Rat
||
Citaat:
![]() op 15 november Nighttown in Rotterdam 16 november 013 in Tilburg en op 25 november in oosterpoort in groningen en ook nog een keer in november in a'dam als ik het goed heb...
|
ik zie De La Soul nou ook weer niet een spetterend optreden geven waar ook hun oude shit aan te pas komt, maar gewoon van hun laatste 2 albums...
Rahzel ga ik heen, en ik wil ook nog wel ff naar Blackalicious...
|
![]() |
|
|