Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2002, 17:11
stefanietje
stefanietje is offline
In april van dit jaar had ik een topic gezet over mijn ex vriend die me in elkaar heeft geslagen. Dat is nu allemaal achter de rug...
Maar...

Nu heb ik een hele leuke jongen ontmoet, gister in de kroeg, we hebben heel leuk staan praten, en aan het eind van de avond vroieg hij of ik een keer met hem wou eten... ik zei jaa is goed...ik gaf me telefoonnummer, en ik gaf hem braaf drie zoenen, hoewel ik wel meer wou, maar ik ben een beetje verlegen... Maar hij zoende mij, heel leuk...

Nu ga ik morgenavond bij hem eten, en daarna naar de film. Maar door mijn ex ben ik bang geworden. Bang om met jongens alleen te zijn.
Eigelijk vindt ik dat ik gewoond e stap moet zetten, hijs echt heel leuk, lief en aardig. Tenminste dat was ie ind e kroeg.... Wat vinden jullie, moet ik me zorgen maken, is het logisch dat ik me zorgen maak?
Oud 22-12-2002, 17:27
Verwijderd
t is logisch, maar dat zul je toch echt vanje af moeten zetten,want zo kwel je jezelf en je (toekomstige) vriend
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:36
@Moon
@Moon is offline
Hoi, ik kan best begrijpen dat je nu bang bent om alleen met een jongen te zijn aangezien je zoiets vreselijk vreselijks hebt meegemaakt. Maar je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat niet alle jongens zoals je ex zijn. Als je echt bang bent kun je misschien beter niet bij hem thuis eten maar gewoon uit eten, in een restaurant, waar meer mensen zijn en je daardoor ook wat beschermder zult voelen. Als je er heel erg mee zit kan je het natuurlijk ook tegen die jongen vertellen. Hij zult echt wel begrip voor je hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:37
Verwijderd
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, al helemaal omdat dit de eerste keer is na je ex (als ik het goed begrijp) en de eerste keer alleen met deze jongen.

Misschien is het anders verstandig om voor deze eerste keer niet bij hem thuis maar in een openbaar restaurant af te spreken. Dan zijn er mensen om je heen en voel je je misschien wat veiliger.

Om heel eerlijk te zijn zou ik een jongen die ik 1 avond ken hoe dan ook niet ontmoeten bij hem thuis omdat ik hem dan nog niet vertrouw..

Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:38
@Moon
@Moon is offline
precies zoals ik al zei
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja logisch dat je je zorgen maakt... maar ga gewoon eten met deze jongen en dan merk je vanzelf wel of hij het echt waard is! of hij echt een lieve jongen is of niet.. veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 01:30
westlander84
westlander84 is offline
ik zeg ook ga gewoon met hem eten en als je bang ben neem dan een peperspray mee of iets voor als tie iets wil flikken spuit je in ze ogen (is maar een tip)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 10:25
Verwijderd
Meestal kom ik nog niet zo snel bij jongens thuis als ik ze alleen nog maar in de kroeg heb gezien 1 avondje. Maarjah ik ben dan ook hartstikke wantrouwig.

Je moet gewoon goed proberen in te schatten of hij te vertrouwrn is of niet...naja dat is natuurlijk een beetje moeilijk.
Ik ben het eens met wat mensen hierboven schreven, dat je ook in een restaurant ofzo kunt gaan eten en gewoon naar de film kunt gaan. Maar dan brengt hij je waarschijnlijk alsnog thuis en dan zit je met hetzelfde...

Nou ja...je kunt het ook aan hem vertellen en hem eerst wat beter leren kennen. Overdag iets met hem gaan drinken ofzo.
suc6
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 09:15
stefanietje
stefanietje is offline
ik ben geweest, en ut is nu aan, hijs ontzettend lief...

voor niks zorgen gemaakt!

bedankt voor jullie adviezen....
Oud 29-12-2002, 10:51
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
blabla hoewel ik wel meer wou,
Dus, je wou eigenlijk wel meer. Maar niet wanneer je alleen bent met hem? Je wilt liever in het openbaar 'meer'.

Trouwens, ik vind niet dat je je ex mág vergelijken met die jongen die je nu ontmoet hebt. Iedereen is anders.
Misschien slaat hij je niet in elkaar maar 'slacht' hij jonge kuikentjes.
Oud 29-12-2002, 10:54
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
ik ben geweest, en ut is nu aan, hijs ontzettend lief...
Lol. Dat is wel snel, je kent hem net een dag
Knap hoor hoe je dat doet. Dat is mij na 3 jaar nog niet eens gelukt.
Oud 29-12-2002, 10:55
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
dan merk je vanzelf wel of hij het echt waard is! of hij echt een lieve jongen is of niet.
Kun je dat al merken/weten na 1×uit eten te zijn geweest.
Oud 29-12-2002, 11:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
nee natuurlijk niet. maar je komt er helemaal niet achter als je helemaal niks onderneemt. dat komt toch na een paar keer? je kan toch wel na 1 keer zeggen of ie aardig genoeg is of niet voor een tweede afspraak??
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 17:48
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Dus, je wou eigenlijk wel meer. Maar niet wanneer je alleen bent met hem? Je wilt liever in het openbaar 'meer'.

Trouwens, ik vind niet dat je je ex mág vergelijken met die jongen die je nu ontmoet hebt. Iedereen is anders.
Misschien slaat hij je niet in elkaar maar 'slacht' hij jonge kuikentjes.
Hiermee bedoelde ik, dat ik hem ook wel wou zoenen, maar dat ik dat niet durfde omdat ik te verlegen ben. Je vat het verkeerd op.
Ik vergelijk niet iedere jongen met mijn ex, maar snap je dat ik het wel heel eng vindt???
Oud 29-12-2002, 17:52
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Lol. Dat is wel snel, je kent hem net een dag
Knap hoor hoe je dat doet. Dat is mij na 3 jaar nog niet eens gelukt.

Ik zei: het was heel gezellig, het is nu aan en hijs heel lief. Weet jij na 3 jaar nog niet of hij lief is? dan doe je wat fout volgens mij... En ik heb hem ondertussen 3 keer gezien, niet dat dat er wat toe doet, maar oke...

Ik ben blij met hem, en hij met mij, en volgens mij begint elke relatie met een week verkering, 2 weken verkering, tot je 3 jaar hebt, of niet? en volgens mij ben je het verliefdst in het begin
Oud 29-12-2002, 17:53
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
jaa...dat kun je...
En nee, je kunt het ook niet, want niemand is te vertrouwen, maar je kan moeilijk iedereen wantrouwen...
Reageren

Regels voor berichten