Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2002, 10:16
kikkerkut
kikkerkut is offline
ik wil geesten oproepen, maar ik ben helemaal niet thuis in die wereld, ik heb wel manieren gehoord hoe ik het ken doen, en wat er kan gebeuren, maar dat is volgens mij onzin. dingen als je ken de duivel in je huis krijgen enzo, daar geloof ik niet in.

heeft iemand al es geesten opgeroepen en kan hij zijn/haar ervaring delen?

tips over hoe en waar enzo, wat heb ik nodig, wat moet ik juist wel en juist niet doen, wat zijn de gevaren enz.

pls help
Advertentie
Oud 06-12-2002, 10:19
Boogie
Boogie is offline
---> Mystiek
Oud 06-12-2002, 10:27
kikkerkut
kikkerkut is offline
Citaat:
Boogie schreef:
---> Mystiek

sorry... niet gezien. excuse me
Oud 07-12-2002, 07:22
Saraï_h
Saraï_h is offline
kweenie hoor.. maar hieronder aan de pagina zit een zoekknopje, daar typ je in geesten oproepen, en kweet heel zeker dat je dan veel pagina's krijgt met allemaal informatie..

kwil niet zo heel erg vervelend zijn ofzo, maar kwas zo blij dat die hele geestenoproep topic invasie was verdwenen.. hehe
Oud 09-12-2002, 15:51
Cindy!!!!!
Cindy!!!!! is offline
Ik heb er zelf geen ervaring mee...heb het nog nooit gedaan en ben het ook niet van plan..maar vrienden van mij hebben het wel gedaan en hebben mij het een en ander verteld dus kan wel ff neerzetten wat ik weet

Nou volgens hun is glaasje draaien het leukst ( wat je leuk noemt )

Maargoed dan moet je een ouija bord hebben en een glas.
Die zet je op z'n kop in het midden van dat ouijabord

Je kan het beste doen in het hart van het huis ( dat is dus op de 2e verdieping ( als je een zolder hebt ) Of op een heel groot open veld in het bos ofzo

Je moet altijd met meer dan 2 personen zijn want 3 geesten ( of meer ) zijn sterker dan 1 geest dus kan je hem weer makkelijk verjagen als het moet.

En vraag nooit met wie je trouwt of wanneer je dood gaat want dat loopt niet goed af ( of dat waar is weet ik niet hoor )
En je kan het het beste doen wanneer er een ervaren persoon bij is

Nou dit is zo gauw wat ik erover weet en weet ook niet of het allemaal waarheid is maarja heb het ook maar gehoord van vroenden die zich er mee bezig houden

xxx Cindy
Oud 09-12-2002, 18:06
Petertje
Petertje is offline
ik geloof zelf niet echt in geesten enz maar ik heb gehoord dat glaasje draaien tot vreemde dingen kan leiden en ik heb het zelf gezien..
nadat een paar kenissen geesten hadden opgeropen was het even stil maar oppeens viel hun marmeren tafel door 2... kort daarna viel de spiegel van de wand....
lijkt heel sterk hoor en ik ben zelf ook niet zon geesten vent maar ik vind het maar raar....

geesten "oproepen" is in mijn oren onzin en ik ben vast niet de enigste maar op het internet staat er vast meer over. maar ik kan alleen niet verklaren hoe de dingen gebeuren erna....
Oud 09-12-2002, 19:03
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
kweenie hoor.. maar hieronder aan de pagina zit een zoekknopje, daar typ je in geesten oproepen, en kweet heel zeker dat je dan veel pagina's krijgt met allemaal informatie..

kwil niet zo heel erg vervelend zijn ofzo, maar kwas zo blij dat die hele geestenoproep topic invasie was verdwenen.. hehe
indeed
Oud 11-12-2002, 00:17
Your NME
Your NME is offline
"Careful what you wish for,..",

Zoals een wijze man ooit zei.
Oud 11-12-2002, 09:36
Yamyam
Yamyam is offline
Er woont bij mij een medium op de hoek; ideetje?!
Oud 13-12-2002, 23:40
monkee
monkee is offline
Laat de geesten maar met rust joh.
Er kan nare dingen gebeuren, vooral als je jezelf niet kan beschermen. Pentagram ritueel is een pre en ookVerbanningsritueel, anders blijft de geest bij jou in de buurt rondhangen en dat wil je niet.

Dus nogmaals, doe het maar niet. Mediteer maar, daarmee kan je ook in contact komen met geesten. Je beschermgeest en die zullen jou geen kwaad doen.

Andere optie is Astrale projectie. Dit is uittreden uit je lichaam, Je kan hiermee in andere dimensies komen. Schrikt niet wat je dan allemaal tegenkomt. Dit zijn serieuse zaken. Als je eenmaal het pad der paranormalen bewnadelt dan is er geen weg meer terug.

Of je mij nou gelooft of niet, dat moet je zelf maar weten. De waarheid zal overwinnen.
Oud 17-12-2002, 14:40
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Ik hoor vaak da t niet veilig is (inderdaad door de rare dingen die kunnen gebeuren tijdens/na bijvoorbeeld glaasje draaien) dus ik zelf zou t noojt proberen. Van mij mag je t doen maar eigelijk raad ik t af maja je hoeft nie naar mij te luisteren hoor
Oud 17-12-2002, 21:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik denk eerder dat het met energieen die uit jezelf komen te maken heeft, dan met geesten....yeah wetenschappelijk ingesteld 8)
Oud 18-12-2002, 07:50
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
monkee schreef:
Er kan nare dingen gebeuren, vooral als je jezelf niet kan beschermen. Pentagram ritueel is een pre en ookVerbanningsritueel, anders blijft de geest bij jou in de buurt rondhangen en dat wil je niet.

Dus nogmaals, doe het maar niet. Mediteer maar, daarmee kan je ook in contact komen met geesten. Je beschermgeest en die zullen jou geen kwaad doen.

Andere optie is Astrale projectie. Dit is uittreden uit je lichaam, Je kan hiermee in andere dimensies komen. Schrikt niet wat je dan allemaal tegenkomt. Dit zijn serieuse zaken. Als je eenmaal het pad der paranormalen bewnadelt dan is er geen weg meer terug.

Of je mij nou gelooft of niet, dat moet je zelf maar weten. De waarheid zal overwinnen.

he's right!!! pas op!
Oud 18-12-2002, 14:21
Verwijderd
Citaat:
monkee schreef:

....

Inderdaad. Laat de waarheid overwinnen. Er gebeurt toch niets als je het probeert, of iemand van de personen met wie je het doet moet een geintje uithalen.
Oud 18-12-2002, 18:54
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
dih hier heb ik van me cu2 da was handiger dan zelf weer type dusss.....

http://mediatheek.thinkquest.nl/~lla...ovingglass.jpg zoow da is dus un ouija bord.....die zwarte kaarte sja...kweet ook nie waar die op slaan mjah...zoiets dus

HOE ROEP JE GEESTEN OP MET EEN OUIJA-BORD
je vormt een groepje met enkele vrienden

je verduisterd de kamer

je neemt een bord met de letters JA en NEE en het alfabet erop

je neemt een klein jeneverglaasje en je laat er een voor een alle deelnemers hun adem inblazen terwijl ze luidop de magische spreuk zeggen :
"Ik wil de Geest,
Ik vraag de Geest
en Ik krijg de Geest!"

Vervolgens plaats je het glaasje omgekeerd op het bord en je plaatst er allemaal uw wijsvinger op.

Vervolg zeggen ze allemaal tesamen terwijl van elkeen de wijsvinger op het glaasje rust :

"Met Arabel voor mij
Met Gabriël links van mij
Met Rafaël rechts van mij
Met Michaël achter mij
...en met de straal van God boven mij,
roep ik de Geest aan !"

de groepsleider stelt de nu de vraag en vervolg
concentreert iedereen zich daarop

er volgt een stilte en zie...het glaasje begint te verschuiven... en het stopt bij het antwoord op jullie vraag

ff stiekem Tip van de Week erbij ( )
als je un negatieve geest heb en je wilt um weghebbe; zeg dan tijdes je ut glaasje omdraait :"Ga naar 't licht"
als je geluk hebt is hij/zij dan weg

Wat doen en wat niet doen

Als je van plan bent dit te gaan doen, moet je er ten eerste veel vanaf weten, want anders ben je nergens. Bereid je goed voor zodat je geen fouten kan maken. Vraag ook nooit dingen over de dood en de toekomst want stel nou dat je vraagt :"Door wat ga ik dood?" je krijgt dan bijv. als antwoord; door een rode auto. En als jij erin gelooft ga je opletten op zo'n rode auto en bij elke rode auto word je helemaal hysterisch en ga je vlug naar binnen, dan trap je op ut rode speelgoedautootje van je kleine broertje, valt en breekt je nek....dus is dit verstandig? Absoluut niet!
Ga ook geen drukte maken want dan kun je je niet goed concentreren en er is flink wat concentratie voor nodig om dit te doen.
Wat leuk is is dat je de geest wat snoep kunt geven. Een dropje bijv. of wat chips ofzo,iets wat in dat glaasje past. En nou denk je natuurlijk van ja maar dan gaat de geest er toch uit? nee.....die gaat er niet uit...til het glaasje op, doe dat dropje ofzo eronder glaasje neer en draaien maar weer ( ut rijmt ook nog hahha).
Als je hier nog niet genoeg informatie van hebt ga dan naar www.google.nl en typ ouijabord in ofzo of glaasje draaien, dan krijg je heel veel info.

Wat ikzelf heb meegemaakt

Ik heb ong. un stuk of 2 3 keer geeste opgeroepe.
Een keer ging ut zelfs kei goed. We vinge 4 geeste, 2 positieve, 2 negatieve. De negatieve stuurde we naar ut Licht. We vroegen gwoon dingen over hoe de eerste letters van me oma's naam was ofzo.
Toen we eenmaal un tijdje besig waren kreeg ik ut ineens koud. Ik schrok er niet van want ik wis wel da ik zoiets kon verw88. Voor mij betekende da ik de geest voelde, da hij/zij duidelijk aanwezig was. En voor andere betekent da gwoon da er un raam opestaat ofsoow...
Maar bij ons waren de ramen gwoon dicht. Bij sommige vragen die niet zoow gwoonlijk waren d8 ik wel is af en toe van :"......wow...."
Ik hoorde ook tuttige zeikerige kut (sorry) verhale over hoe DOM glaasje draaie wel nie kan zijn.
Nou....ik kan je zeggen, ut is totaal NIET DOM, maar heel interessant want je kunt veel te wete kome over je eige en andere dinge wat je nog niet wist.
Dussss.....als je geinteresseert bent, khoop da je weet wa je doet als je hieraan bgint.

dusss.....khoop da je er blij mee bent...en da je er veel aan hebt....veel sucses
Oud 18-12-2002, 22:35
Wolf Hood
Wolf Hood is offline
Als ik jou was zou ik dat in godsnaam niet doen, je kunt er in problemen komen. Waarom denk je dat sommige mensen een scheve hoofd hebben gekregen of zomaar "blind" zijn geworden.
Oud 19-12-2002, 10:38
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Wolf Hood schreef:
Als ik jou was zou ik dat in godsnaam niet doen, je kunt er in problemen komen. Waarom denk je dat sommige mensen een scheve hoofd hebben gekregen of zomaar "blind" zijn geworden.
Oud 19-12-2002, 12:25
Saraï_h
Saraï_h is offline
http://forum.scholieren.com/search.p...by=&sortorder=

tientallen topics hierover..

i beg you!! slotje???
Oud 19-12-2002, 16:09
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
hoe? ik zou het helemaal niet doen als ik jou was

wat? doe t niet

waar? in een volgend leven

wees verstandig, roep geen geesten op
Oud 19-12-2002, 19:25
essepessie
essepessie is offline
ik heb het ooit gedaan met een stel vrienden, het was zeker wel interessant totdat mijn slaapkamerraam aan diggelen viel, mijn tv van mijn tafel afschoof en kapotviel, en er een groot gat in mijn matras zat.... dus als je het echt, zeker weten, per se wil doen wees verstandig en doe het in het bos ofzo. want ik had veel schade... en mijn ouders dachten dat ik het allemaal zelf had omgegooid dus ik had ook nog problemen met mijn ouders .
en echt als je het doet, doe het dan niet alleen.

-x-x-x-x-x-x-x-x- esther
Oud 21-12-2002, 18:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
kikkerkut schreef:
ik wil geesten oproepen, maar ik ben helemaal niet thuis in die wereld, ik heb wel manieren gehoord hoe ik het ken doen, en wat er kan gebeuren, maar dat is volgens mij onzin. dingen als je ken de duivel in je huis krijgen enzo, daar geloof ik niet in.

heeft iemand al es geesten opgeroepen en kan hij zijn/haar ervaring delen?

tips over hoe en waar enzo, wat heb ik nodig, wat moet ik juist wel en juist niet doen, wat zijn de gevaren enz.

pls help
Geloof me, dat wil je niet tenzij je al van jongs af aan ervaren bent in het lopen van de paranormale weg.
Dan kan je namelijk onderscheiden of je met geesten/entiteiten te maken hebt waar je evt mee te maken wil hebben of niet. Het punt is namelijk, ze staan al in contact met je op een indirecte manier. Je ziet ze niet, je verneemt ze niet, maar ze zijn er wel. En er zitten flink wat klootzakken tussen. Het probleem met geesten oproepen is, als je eenmaal met een ritueel bezig bent waarmee je in direct contact kan komen met geesten, dan heb je kans dat er zo'n klootzak in de buurt is die door jou onervarenheid de kans ziet om door je beveiliging heen te prikken (als je die uberhaupt al gebruikt) en vervolgens een deel van jou kan worden. Als dat het geval is zul je merken dat je geregeld dingen zegt of doet die je op dat moment niet doorhebt maar achteraf denkt: waarom deed ik dat eigenlijk, zo ben ik helemaal niet. En in het begin lijkt het allemaal redelijk onschadelijk, maar kan vreselijke gevolgen hebben later.
Dus als je in direct contact wil komen met de geesten, zoek iemand uit die het voor je doet die ervaren is en zeer goed beveiligd. Anders loop je TE veel risico.
Waarom ik dit zo vreselijk geloof? Omdat het mij is overkomen. Ik was in mijn jongere jaren ook dom bezig geweest, en zo'n klootzak is ook een deel van mij geworden en is een hele toer geweest om die er weer uit te krijgen. Deze lul kwam altijd naar boven als ik aan't zoenen was, of sex had en dat soort dingen. Op dat moment denk je er niks raars over, je krijgt een korte black-out, en als ik dan weer bij zinnen kwam kon ik m'n tanden uit iemand z'n vel gaan halen, want ik zat dat flink hard in z'n nek te bijten.
En 1 keer is het zo dramatisch geweest, dat die kloot mij dus weer over had genomen, en ik dus iemand z'n slagader doorbeet, waardoor die knul meteen naar het ziekenhuis kon.

Ik heb meteen iemand opgezocht die in contact stond met de hogere sferen die 3 maanden bezig is geweest om deze entiteit uit te drijven.

Daarna heb ik nog 2 jaar geen vriend of flodder meer gehad gewoonweg omdat ik angst had dat de entiteit er misschien nog kon zijn. Pas daarna hield de angst een beetje op. En ben ik rustig aan weer begonnen met sexuele contacten hebben ed. En hij zit er dan niet meer, maar ik weet wel dat ie nog steeds in mijn buurt is, en zit te wachten tot ik weer domme dingen ga doen, zodat ie me weer over kan nemen.

Dus PLEASE..... doe jezelf een plezier, en doe geen domme dingen....
Oud 21-12-2002, 18:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Naja ik zal mijn eigen gedachtengoed even van me afzetten en objectief (meningloos) opstellen.

Zijn die zogenoemde geesten/entiteiten pooit peroosnlijkheden geweest in een menselijk lichaam. Oftewel liepen ze vroeger net als jij en ik, over deze aardkloot?

Zo ja, dan leeft iemand dus met adolf hitler om zich heen? NIET FLAMEN HIEROP....want ook al kunt je deze opermking zielig vinden, het is wel een logische conclusie, en dus best verneukt...
Oud 21-12-2002, 22:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Fade of Light schreef:
Naja ik zal mijn eigen gedachtengoed even van me afzetten en objectief (meningloos) opstellen.

Zijn die zogenoemde geesten/entiteiten pooit peroosnlijkheden geweest in een menselijk lichaam. Oftewel liepen ze vroeger net als jij en ik, over deze aardkloot?

Zo ja, dan leeft iemand dus met adolf hitler om zich heen? NIET FLAMEN HIEROP....want ook al kunt je deze opermking zielig vinden, het is wel een logische conclusie, en dus best verneukt...
Als meneer Adolf Hitler er niet voor gekozen heeft om zijn bestaantussen dood en leven achter te laten voor een nieuw leven, dan loopt ie ergens rond ja. Al hoop ik van niet, zo heb je weer een nieuwe oorlog aan de broek hangen.

En ja, geesten/entiteiten zijn gewone mensen zoals jij en ik die hier jaren rond hebben gelopen en op 1 of andere manier zijn overleden maar hun bestaan als dit persoon nog niet achter willen laten voor een nieuw leven als een ander, nieuw persoon.

Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 22:46.
Oud 22-12-2002, 00:24
Fade of Light
Fade of Light is offline
dus dan houd het een keer op, mensne kunnen niet meer bijgeboren worden, omdat er geen "geesten" zijn voor deze mensen?

logische conclusie lijkt me....?
Oud 22-12-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Wolf Hood schreef:
Vast net zo als dat gebeurt als je aan zelfbevrediging doet
Advertentie
Oud 23-12-2002, 17:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Vast net zo als dat gebeurt als je aan zelfbevrediging doet
Nee daar wordt je doof van!
Oud 23-12-2002, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
Nee daar wordt je doof van!
En blind. En je haar valt uit.
Oud 23-12-2002, 23:42
legatus
legatus is offline
Citaat:
En blind. En je haar valt uit.
Wr-t-e-l-s.
Oud 24-12-2002, 14:11
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
Wr-t-e-l-s.
*gasp* Hij kan spellen!
Oud 26-12-2002, 13:46
DusseldorferVam
DusseldorferVam is offline
Ik zou als ik jouw was geen geesten op roepen...
Het is vaak genoeg verkeerd afgelopen, en ik spreek uit ervaring
Maar soms kan het ook wel leuk zijn hoor
Een alternatief om geesten op te roepen is:
Je pakt een spiegel en een kaars die aanstaat,
je zorgt dat je in het donkerstaat en je laat een pentagram op de spiegel druipen... (punt wel naar beneden)
De rest zie je dan vanzelf
Als je wilt stoppen moet je de spiegel laten vallen.
Bij mij deed ie ut goed
Veel succes ermee
Oud 26-12-2002, 17:31
Verwijderd
*slaat haar ogen ten hemel*
Oud 27-12-2002, 00:56
Verwijderd
Ik ga het een keer proberen. En dan mogen die zogenaamde geesten waar al jullie simpele zieltjes in geloven zich wel eens openbaren aan mij, anders zal ik pleiten voor het opheffen van dit forum.

Zij die sterven gaan groeten U
Oud 27-12-2002, 12:06
Verwijderd
Ik doe mee!
Oud 27-12-2002, 14:23
morwen
morwen is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ga het een keer proberen. En dan mogen die zogenaamde geesten waar al jullie simpele zieltjes in geloven zich wel eens openbaren aan mij, anders zal ik pleiten voor het opheffen van dit forum.

Zij die sterven gaan groeten U
dat je dr niet in gelooft...ok
maar ik vind dat je t niet kan maken om heel mystiek voor simpele zieltjes uit te maken
Oud 27-12-2002, 19:33
Verwijderd
Niet heel mystiek, alleen de mensen die geloven in geesten
Oud 27-12-2002, 20:18
sammiej
sammiej is offline
ehm.... als ik jou was zou ik het niet doen...
je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik heb er hele enge verhalen over gehoord!

ik zal ze wel ff vertelle:

3 vriendinnen van mijn zus hebben 1s geesten opgeroepen. ze vonden het nogal lachwekkend en gingen die geest een beetje belachelijk maken ofzo....
toen hoorden ze ineens allemaal wind ruisen zeg maar
en toen gilde 1 van hun naar een andere, hij staat achter je! en tegelijkertijd viel er achter dat meisje een stoel om. toen hoorden ze een stem, zo'n enge rochelende stem, die zei: ik krijg je wel....
en toen weer die ruisende wind en toen niks meer.....

ik ken ook een vriendin die het heel graag wilde doen, maar niemand wou het met haar doen. (geesten oproepen) toen heeft ze het in haar 1tje gedaan.
de dag daarna kwam ze op school, met allemaal schrammen en krassen enzo, over haar hele lijf; haar gezicht, armen, benen, buik en rug. ik vroeg wat er was gebeurd en ze zei dat ze geesten had opgeroepen, maar verder niet weet wat er is gebeurd....

ik weet niet of je er nu nog zin in hebt, maar denk goed na voor je een beslissing neemt of je geesten op wil roepen... naar mijn mening kan je het beter niet doen....
Oud 27-12-2002, 22:52
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
sammiej schreef:
ehm.... als ik jou was zou ik het niet doen...
je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik heb er hele enge verhalen over gehoord!

ik zal ze wel ff vertelle:

3 vriendinnen van mijn zus hebben 1s geesten opgeroepen. ze vonden het nogal lachwekkend en gingen die geest een beetje belachelijk maken ofzo....
toen hoorden ze ineens allemaal wind ruisen zeg maar
en toen gilde 1 van hun naar een andere, hij staat achter je! en tegelijkertijd viel er achter dat meisje een stoel om. toen hoorden ze een stem, zo'n enge rochelende stem, die zei: ik krijg je wel....
en toen weer die ruisende wind en toen niks meer.....

ik ken ook een vriendin die het heel graag wilde doen, maar niemand wou het met haar doen. (geesten oproepen) toen heeft ze het in haar 1tje gedaan.
de dag daarna kwam ze op school, met allemaal schrammen en krassen enzo, over haar hele lijf; haar gezicht, armen, benen, buik en rug. ik vroeg wat er was gebeurd en ze zei dat ze geesten had opgeroepen, maar verder niet weet wat er is gebeurd....

ik weet niet of je er nu nog zin in hebt, maar denk goed na voor je een beslissing neemt of je geesten op wil roepen... naar mijn mening kan je het beter niet doen....
dat je deze shit gelooft zeg.

kijk ik geloof ook, maar niet in dít soort fabeltjes
Oud 28-12-2002, 12:07
Black Sugar
Black Sugar is offline
We hebben hier al heel vaak aan mensen verteld dat ze het niet moeten doen omdat het gewoon niet verstandig is.

Laat ze maar vanzelf bij je komen, en wees er dan blij mee.

Voor zover nu. Nu eerst een slot, en als je van nog meer mensen iets wil horen kun je even met de zoekmachine in de weer.

Regels voor berichten