Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 22:13
sick2death
sick2death is offline
wie kent dat?

Ik krijg vaak te horen van mensen dat ze me niet begrijpen. Of ze zeggen dat ze me raar vinden. En laatst moest ik toegeven dat idd wel eens raar reageer. En dat ik mezelf eigenlijk ook niet begrijp. Ik weet niet wat ik wil, en wat ik voel is soms tegenstrijdig. En soms zeggen ik ook dingen, waarvan ik later het doel ervan niet eens weet. Wie herkent dit een beetje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 22:58
ABrules
ABrules is offline
waarschijnlijk zit je gewoon met veel onrust in je hoofd... ik bedoel bij mij komt dat met tijden... dan is het een soort bui... kan niet slapen, kan niet stil zitten denk 100 dingen per minuut en dan overkomen mij dingen binnen in mij waar ik de ballen van snap... nou ja... misschien moet je iets zoeken dan waar je rustig van wordt... muziek luisteren sporten of wat dan ook... nou ja bij mij is dat dan het geval...
Oud 03-01-2003, 10:30
elledc
elledc is offline
Heb ik ook, net hetzelfde. Ik weet niet wat ik wil. Eens dat, dan iets totaal anders. Is best wel kut vind ik want weet niet wat ik eraan kan doen. Misschien inderdaad, meer rustige momenten opzoeken, jezelf op dat vlak beter leren kennen. Dat doe ik ook, toch blijft het een en al chaos.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:33
Margriet
Margriet is offline
Ik herken het helemaal...Ik kwam er laatst achter dat ik verwachte van iemand dat hij mij begreep terwijl ik het zelf niet eens snapte...
En dat van die tegenstrijdige gevoelens ken ik ook heel goed...Was er van beide maar iets wat je er tegen kan doen, maar dat weet ik ook nog steeds nie t...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 11:08
moenbase
moenbase is offline
Misschien helpt het om niet meteen iets te zeggen, maar eerst je woorden 'in te slikken' en vervolgens 'nadenken' voordat je het/iets zegt.
Oud 03-01-2003, 13:38
kleine wicca
kleine wicca is offline
Jah, herken ik wel heel duidelijk, mensen vinden mij vaag en onduidelijk en das voor mezelf heel verveled, soms durf ik om de een of andere rede bepaalde dingen niet uidelijk te maken om vervelende reacties te vermijde, terwijl het gewoon heel normale dingen zijn. En weet ook ab-so-luut niet wat ik wil, zit met heel veel dingen in me kop en et liefst zou ik dr af en toe van weglopen, ergens heengaan waar et allemaal weg gaat, maar als ik weg ga, gaat me kop met mn onbegrijpbare ik gewoon mee, dus dat helpt ook weer geen ene donder he.

well............shit happens enzo
Reageren

Regels voor berichten