Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 01:03
westlander84
westlander84 is offline
weer even iets we hebben 2 maanden en paar dagen maar ik zou op zich ook wel al dat ze een keer bleef slapen maar ik weet niet of dat nou ze slim lijk want ze is pas 12 en ik 18 dus wat vinden julie
Advertentie
Oud 27-12-2002, 01:09
Methuselah
Methuselah is offline
dat kan ook wel in je andere topic gevraagd worden hoor

ik vind 't trouwens al niet zo slim om die relatie te hebben...
Oud 27-12-2002, 01:11
westlander84
westlander84 is offline
oh dat wis ik niet dat het daar nog een keer kon omdat het daar heel ergens anders over gaat maar btw heb je me soort te met hint al gezien bij jou ???
Oud 27-12-2002, 01:13
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
oh dat wis ik niet dat het daar nog een keer kon omdat het daar heel ergens anders over gaat maar btw heb je me soort te met hint al gezien bij jou ???
ja maar om eerlijk te zijn snap ik er niets van, keiwarrig getypt en ik ben niet zo erg wakker meer
Oud 27-12-2002, 01:15
westlander84
westlander84 is offline
wat ik ermee bedoelde is je houd veel van haar nog toch ik neem aan van wel want liefde gaat niet zomaar over en daarom zei ik dit van je moet het niet opgeven bij haar je moet alles pakken wat je heb van gevoelens voor haar moet je pakken en tegen haar zeggen en geven en zo oftewel vecht voor je geliefde tot je haar terug win en ik zou zeggen succes ermee
Oud 27-12-2002, 08:48
Kinshi
Kinshi is offline
kan je niet zelf iets meer bedenken?! Als zij bij jou wil blijven slapen en jouw en haar ouders zijn het daar mee eens wat is dan je probleem. Trek je niet zoveel aan van wat wij hier zeggen! Misschien is haar broer het er niet mee eens hahaha sorry
Oud 27-12-2002, 09:16
Gothic
Gothic is offline
op gescheiden kamers minstens... maar dan nog vind ik het niet echt geweldig idee, maar sowieso niet jij met een meisje van 12... dat is gewoon te achterlijk voor woorden...
Oud 27-12-2002, 10:47
westlander84
westlander84 is offline
oke bedankt het was maar om te zien of het wel goed was om misschien te doen maar ik doe het dan maar niet allemaal bedankt
Oud 27-12-2002, 10:49
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Gothic zegt:
op gescheiden kamers minstens... maar dan nog vind ik het niet echt geweldig idee, maar sowieso niet jij met een meisje van 12... dat is gewoon te achterlijk voor woorden...
Idd.

Ik ga hier niet eens serieus meer op in. Alleen al bij je andere topic zijn er al zoveel negatieve reacties -het hebben met een 12jarige meid- wat wil je hier dan wel niet verwachten?! Opeens wel positieve reacties? --> Loze topic!
Oud 27-12-2002, 10:59
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsjah beetje doelloze topic wel ja..
Maar je moet niet aan ons gaan vragen wat je wel moet doen en niet. de reacties hier zijn vrijwel allemaal negatief.
En trouwens als je vriendin bij je blijft slapen betekent dat niet dat er meteen van alles gebeurt.
Maar ja....zou je het niet eerst met je vriendin zelf er over hebben
Het is maar een idee natuurlijk..
Oud 27-12-2002, 11:00
Verwijderd
wat nou liefde???? jezus dat kind heeft geen idee wat liefde is, hooguit van belle en het beest ofzo....
Oud 27-12-2002, 11:02
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
wat nou liefde???? jezus dat kind heeft geen idee wat liefde is, hooguit van belle en het beest ofzo....
tegenwoordig is K3 en Kabouter Plop enzo in bij de jeugd
Oud 27-12-2002, 11:03
Verwijderd
ook goed...ik hou dat niet meer zo bij weetje
Oud 27-12-2002, 11:14
Verwijderd
Sja, het kan natuurlijk, maar dan wordt het ook echt een gezellig logeerpartijtje en GEEN vrijpartij.
Oud 27-12-2002, 11:32
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sja, het kan natuurlijk, maar dan wordt het ook echt een gezellig logeerpartijtje en GEEN vrijpartij.
Jah idd... Ik weet niet hoe die vriendin van je over sex denkt maar waarschijnlijk nog niet
En dan krijg je meer het idee van een film kijke met een bak popcorn en dan gaat ze slape.
Weet niet of dat je idee was als ze bij je blijft slapen.
Oud 27-12-2002, 11:32
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Jah idd... Ik weet niet hoe die vriendin van je over sex denkt maar waarschijnlijk nog niet
En dan krijg je meer het idee van een film kijke met een bak popcorn en dan gaat ze slape.
Weet niet of dat je idee was als ze bij je blijft slapen.
ja, 21u is slapenstijd hoor!
Oud 27-12-2002, 13:39
PardonMe
PardonMe is offline
Nee mij lijkt het niet echt slim.. Maar ik zou de relatie op zich zelf al niet toejuichen eerlijk gezegd..
Dat meisje is nog een kind, ze is 12.. Ik vind dat niet de leeftijd voor een langdurige relatie.

Ik kan me ook goed voorstellen dat haar ouders er op tegen zijn dat ze bij je blijft slapen. Ze is tenslotte 12 en jij 18.
2 heel verschillende leeftijden, jullie verwachten allebei andere dingen, denk ik..

tip; gebruik voortaan leestekens in je berichten, dan zou het een stuk makkelijker te lezen zijn. Nu is het maar een beetje gokwerk wat je nu eigenlijk wilt vertellen.
Oud 27-12-2002, 14:17
Verwijderd
ik vat echt niet dat mensen hier nog serieus tips enzo gaan geven....12 en 18!!!!! BEN JE GESTOORD OFZO?
ik vind het niet raar dat je vrienden op zon manier niets meer met je te maken willen hebbe, als een vriend van me zoiets zou doen zou ik hem eerst ff HEEL goed aanspreken of alles wel in orde is daar binnen, en anders wil ik echt niets met die gast te maken hebben hoor pffff....zoiets is nog verboden ook, dat heet pedofilie ofzo, en GEEN liefde..
Oud 27-12-2002, 14:26
Verwijderd
en wat een leuke titel....

en zoals je vast al is verteld.
jij bent 18 en zij is 12. dan ben je wettelijk aanklaagbaar, dus maar hopen dat zij of haar ouders er geen probleem van maken.
Oud 29-12-2002, 14:58
westlander84
westlander84 is offline
???
Oud 29-12-2002, 15:01
Orion16
Orion16 is offline
Sick...
Oud 29-12-2002, 15:15
Rioto
Oh gast als ik ook maar weet dat je in haar buurt nog een keer kom stomp je de graf tyfus in en dat volgt met een schop op je kop terwijl je met je kaak op een stoep tegel ligt ( vette film waar dat uit kom )

Als ik dit aan m,n Pa laat lezen rijd hij naar je toen en pak jou en heel je familie .... denk er nog maar is over na
Oud 29-12-2002, 15:33
Tox
Tox is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
ja en dan kun je haar ook nog een verhaaltje voor het slapen gaan vertellen.
Oud 29-12-2002, 15:39
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
nare man schreef:
Inderdaad!
Oud 29-12-2002, 15:44
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Als ik dit aan m,n Pa laat lezen rijd hij naar je toen en pak jou en heel je familie .... denk er nog maar is over na
Waarom zou zijn familie moeten boeten voor zijn 'daden'/woorden? Als je door blijft generaliseren zou jejezelf ook moeten doden omdat jij ook een mens bent.

[waarom ga ik eigenlijk nog steeds op in! Ok, laat maar, het is zinloos. Dit is m'n laatste post hierover. Beloofd...] :\
Oud 29-12-2002, 15:48
Rioto
Oke oke ..dat had ik niet moeten zeggen over z,n familie ..maar ze hebben de boodschap wel door ..

Net ff langsreden
Oud 29-12-2002, 16:19
Verwijderd
en deze gaat iig wel dicht, 1 topic vind ik wel genoeg...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten