Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat ik ermee bedoelde is je houd veel van haar nog toch ik neem aan van wel want liefde gaat niet zomaar over en daarom zei ik dit van je moet het niet opgeven bij haar je moet alles pakken wat je heb van gevoelens voor haar moet je pakken en tegen haar zeggen en geven en zo oftewel vecht voor je geliefde tot je haar terug win en ik zou zeggen succes ermee
![]() |
![]() |
|
![]() ![]()
|
op gescheiden kamers minstens... maar dan nog vind ik het niet echt geweldig idee, maar sowieso niet jij met een meisje van 12... dat is gewoon te achterlijk voor woorden...
||
![]() |
Citaat:
Ik ga hier niet eens serieus meer op in. Alleen al bij je andere topic zijn er al zoveel negatieve reacties -het hebben met een 12jarige meid- wat wil je hier dan wel niet verwachten?! Opeens wel positieve reacties? --> Loze topic! |
![]() |
|
![]() |
Tsjah beetje doelloze topic wel ja..
Maar je moet niet aan ons gaan vragen wat je wel moet doen en niet. de reacties hier zijn vrijwel allemaal negatief. En trouwens als je vriendin bij je blijft slapen betekent dat niet dat er meteen van alles gebeurt. Maar ja....zou je het niet eerst met je vriendin zelf er over hebben ![]() Het is maar een idee natuurlijk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En dan krijg je meer het idee van een film kijke met een bak popcorn en dan gaat ze slape. Weet niet of dat je idee was als ze bij je blijft slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee mij lijkt het niet echt slim.. Maar ik zou de relatie op zich zelf al niet toejuichen eerlijk gezegd..
Dat meisje is nog een kind, ze is 12.. Ik vind dat niet de leeftijd voor een langdurige relatie. Ik kan me ook goed voorstellen dat haar ouders er op tegen zijn dat ze bij je blijft slapen. Ze is tenslotte 12 en jij 18. 2 heel verschillende leeftijden, jullie verwachten allebei andere dingen, denk ik.. tip; gebruik voortaan leestekens in je berichten, dan zou het een stuk makkelijker te lezen zijn. Nu is het maar een beetje gokwerk wat je nu eigenlijk wilt vertellen.
|
Verwijderd
|
ik vat echt niet dat mensen hier nog serieus tips enzo gaan geven....12 en 18!!!!! BEN JE GESTOORD OFZO?
![]() ik vind het niet raar dat je vrienden op zon manier niets meer met je te maken willen hebbe, als een vriend van me zoiets zou doen zou ik hem eerst ff HEEL goed aanspreken of alles wel in orde is daar binnen, en anders wil ik echt niets met die gast te maken hebben hoor pffff....zoiets is nog verboden ook, dat heet pedofilie ofzo, en GEEN liefde.. ![]() |
![]() |
|
Oh gast als ik ook maar weet dat je in haar buurt nog een keer kom stomp je de graf tyfus in en dat volgt met een schop op je kop terwijl je met je kaak op een stoep tegel ligt ( vette film waar dat uit kom )
Als ik dit aan m,n Pa laat lezen rijd hij naar je toen en pak jou en heel je familie .... denk er nog maar is over na |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() [waarom ga ik eigenlijk nog steeds op in! Ok, laat maar, het is zinloos. Dit is m'n laatste post hierover. Beloofd...] :\
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Probleem :confused: :confused: Man.Utd. | 16 | 29-10-2003 14:10 | |
ARTistiek |
d0mMe vraag :confused: Nebuchadnezzar | 5 | 27-04-2003 18:00 | |
De Kantine |
Met engels bier gaan de belletjes naar beneden hoe kan dat :confused: Maradinus | 19 | 01-02-2003 13:19 | |
Liefde & Relatie |
verdriet + pijn, maar toch blij om haar te zien :confused: moenbase | 10 | 01-08-2002 16:28 | |
Liefde & Relatie |
vreemde zaken... :confused: stefanietje | 19 | 23-01-2002 12:41 |