Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 09:31
moenbase
moenbase is offline
Hebben jullie ook weleens zoiets gehad dat je opeens iemand tegenkomt die je tijd een terug enorm veel pijn en verdriet heeft gedaan. Maar nu al die negatieve gedachtes gewist worden en gewoon blij en vrolijk kan doen tegen haar.
Oud 29-07-2002, 09:34
Onlyme
Onlyme is offline
Tuurlijk.
Dat is denk ik ook vrij logisch, zeker als je diegene niet haat. Je hebt per slot van rekening ook hele leuke tijden met hem/haar meegemaakt.
Oud 29-07-2002, 09:48
moenbase
moenbase is offline
Ja, dat wel, het blijft eigenlijk een moment opname, ze lacht naar je, dus je voelt je goed... :/
Even later ga je denken wat ze je allemaal heeft aangedaan, en dan voel je je weer kl*te.

Ook is het zo dat zij zo onbegrijpelijk kan zijn, ze doet alsof er niets aan de hand is, maar ik denk dat zij ook heel goed weet of wist dat ik me behoorlijk k*t heb gevoeld. Maar toch kan ze vrolijk doen.
Meisjes....
Oud 29-07-2002, 10:10
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Meisjes....
idd, typerend voor meisjes hoor. Laatst op Discovery was er een programma over liegen. Daarin werd verteld dat vrouwen liegen om andere mensen zich goed te laten voelen.

Dus
Oud 29-07-2002, 11:04
girl18
girl18 is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ja, dat wel, het blijft eigenlijk een moment opname, ze lacht naar je, dus je voelt je goed... :/
Even later ga je denken wat ze je allemaal heeft aangedaan, en dan voel je je weer kl*te.

Ook is het zo dat zij zo onbegrijpelijk kan zijn, ze doet alsof er niets aan de hand is, maar ik denk dat zij ook heel goed weet of wist dat ik me behoorlijk k*t heb gevoeld. Maar toch kan ze vrolijk doen.
Meisjes....

grrrrrrrrrrrrr niet alle meisjes zijn zo hoor
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:51
no-angel
no-angel is offline
Ik ken een jongen die me echt lullig heeft behandeld, hij bleef wel aardig, maar de boodschap was en bleef hard. Maar hoe kwaad je ook bent. Als ik hem tegen kom en hij lacht...vergeet ik het weer. En als hij tegen me praat...zeg ik alles wat hij wil.

Wat moet je dan doen???
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 02:36
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
girl18 schreef:

grrrrrrrrrrrrr niet alle meisjes zijn zo hoor
Haha, sorry, ik doeldde ook niet op alle meisjes. Al zou je dat wel zeggen zoals ik het zei he

Nogmaals: sorry.
Oud 01-08-2002, 02:38
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
no-angel schreef:
Ik ken een jongen die me echt lullig heeft behandeld, hij bleef wel aardig, maar de boodschap was en bleef hard. Maar hoe kwaad je ook bent. Als ik hem tegen kom en hij lacht...vergeet ik het weer. En als hij tegen me praat...zeg ik alles wat hij wil.

Wat moet je dan doen???
Ja, dat heb ik ook zo'n beetje...

Wat je moet doen tja, zorgen dat je diegene niet meer tegenkomt is ook geen oplossing, ik wou gewoon weer eens met haar praten, en maar blijven glimlachen...
Oud 01-08-2002, 12:58
Verwijderd
Sja.. dat zijn gwoon van die menselijke ingewikkeldheden.. Ik denk dat iedereen zo zou reageren, of pas op.. veel mensen

Ik weet ook bijv. van met mn ex.. toen ik nog met hem had enzow.. zijn ex toen (is het nog te volgen), S. heeft hem echt heeeeeeeel lullig behandeld.. echt dingen gedaan dat je denkt van: hoe kon je! En toch was hij vaak dan bezorgd om d'r en dat soort dingen..

Dat valt denk ik gwoon niet zo makkelijk uit te schakelen, en nouw ja.. je kan niet meer doen dan het te accepteren I guess
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 14:04
Esmée
Esmée is offline
Ja dat heb ik bij een ex van me... hij heeft me enorm veel pijn gedaan maar hij betekent nog steeds erg veel voor me en ik ben ook altijd blij hem weer te zien (aan de andere kant ook juist niet blij, omdat ik van mezelf niet blij mag zijn om wat ie heeft gedaan) Jaja tis ingewikkeld.
Oud 01-08-2002, 16:28
Verwijderd
Eigenlijk niet. Ik zie een ex van me heel af en toe nog wel eens terloops in de stad, maar dat roept eigenlijk geen gevoelens op. Meestal kijk ik gewoon de andere kant op, alsof ze één van de vele voorbijgangers is. Ze doet me niks meer, positief noch negatief. Zelfde verhaal voor andere meisjes waar ik mee gezoend heb, behalve ééntje (de laatste), dat is m'n beste vriendin geworden en ik heb een goed en vriendschappelijk contact met haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten