Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat je moet doen tja, zorgen dat je diegene niet meer tegenkomt is ook geen oplossing, ik wou gewoon weer eens met haar praten, en maar blijven glimlachen... ![]()
|
Verwijderd
|
Sja.. dat zijn gwoon van die menselijke ingewikkeldheden.. Ik denk dat iedereen zo zou reageren, of pas op.. veel mensen
![]() Ik weet ook bijv. van met mn ex.. toen ik nog met hem had enzow.. zijn ex toen (is het nog te volgen), S. heeft hem echt heeeeeeeel lullig behandeld.. echt dingen gedaan dat je denkt van: hoe kon je! En toch was hij vaak dan bezorgd om d'r en dat soort dingen.. Dat valt denk ik gwoon niet zo makkelijk uit te schakelen, en nouw ja.. je kan niet meer doen dan het te accepteren I guess |
![]() |
|
Ja dat heb ik bij een ex van me... hij heeft me enorm veel pijn gedaan maar hij betekent nog steeds erg veel voor me en ik ben ook altijd blij hem weer te zien (aan de andere kant ook juist niet blij, omdat ik van mezelf niet blij mag zijn om wat ie heeft gedaan) Jaja tis ingewikkeld.
|
Verwijderd
|
Eigenlijk niet. Ik zie een ex van me heel af en toe nog wel eens terloops in de stad, maar dat roept eigenlijk geen gevoelens op. Meestal kijk ik gewoon de andere kant op, alsof ze één van de vele voorbijgangers is. Ze doet me niks meer, positief noch negatief. Zelfde verhaal voor andere meisjes waar ik mee gezoend heb, behalve ééntje (de laatste), dat is m'n beste vriendin geworden en ik heb een goed en vriendschappelijk contact met haar.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Verhalen & Gedichten |