Advertentie | |
|
![]() |
|
Het boek is zo ontzettend prachtig geschreven. En tegelijkertijd leest het makkelijk weg. Het engels waar het in is geschreven is heel erg mooi. Echt. Bovendien de grappen die er af en toe tussen staan zijn heel erg leuk.
Heel knap, heel mooi. :-) Ik kan niet wachten op boek vijf, zes en zeven. Maar ik neem aan dat er meer mensen zijn die daar op wachten, en sommigen ook wel langer dan ik.
||
Citaat:
in het boek stel ik me daar niet zoveel bij voor. de film vind ik dus ech wel beter dan het boek. |
![]() |
||
Citaat:
ik had nooit zo'n koel karakter voorgesteld bij prof. Sneep. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hell, het boek is kewler (ik heb het in het engels gelezen) de film is ook wel heeeel gaaf, echt goed verfilmd en geen dingen dr uit gelaten (ja wel wat maar niet echt storend ofzo) het enige waar ik me aan ergerde was de vertaling van de namen (privet drive=ligusterlaan... hoe kom je dr op?!)
maar met het boek kan je meer je eigen verbeelding laten werken
||
Citaat:
ik vond alleen in de Privet Drive die Vauxhalls op een rijtje en allemaal dezelfde kant op geparkeerd enigszins..... ehhh... apart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
in mijn verbeelding zijn die karakters meer objecten dan echt mensen. ik klink vaag ik weet het, maar ik kan het niet anders uitleggen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heeft u het laatst gezien en wat vond u ervan? Verwijderd | 500 | 16-09-2008 18:17 | |
Films, TV & Radio |
Verfilmde boeken Supersuri | 49 | 19-09-2005 12:48 |