Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Welke boekverfilmingen ik de moeite waard vond én waarvan ik de boeken/verhalen heb gelezen: - Memento ("Memento Mori") - A Clockwork Orange - Fight Club - Charlie & The Chocolate Factory - Lord of the Rings - Trainspotting - One Flew Over The Cuckoo's Nest - Blade Runner ("Do Androids Dream Of Electric Sheep?") |
![]() |
||
Citaat:
Het is weliswaar een kort verhaal, maar is het ook uitgebracht in boekvorm?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-09-2005 om 23:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de rest: LotR (boek niet gelezen) & een hele rits films naar boeken van John Grisham, die vielen stuk voor stuk tegen, maar die boeken zijn ook niet extreem denderend. Voor de rest vast nog veel meer, maar ik heb geen zin om dat allemaal te gaan uitzoeken en/of opschrijven. |
![]() |
||
Citaat:
en The Green Mile Ow ja Trainspotting! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder zijn haast alle boeken van Ira Levin verfilmd; Sliver, Rosemary's baby... Ik vind zijn boeken erg de moeite waard ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Film versus boek? Okewiedenkje | 8 | 30-01-2014 18:46 | |
Verhalen & Gedichten |
De populairste boeken van het afgelopen schooljaar Simon | 16 | 29-01-2012 17:12 | |
Films, TV & Radio |
Verfilming boek marjootje | 2 | 12-05-2007 18:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NE] Verfilmde boeken? Femic | 8 | 02-12-2004 16:34 | |
Films, TV & Radio |
Poll: Verfilming hobbit SNeKKe | 12 | 01-11-2002 08:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
goede verfilming voor engels duracelkonijntje | 5 | 04-12-2001 20:16 |