Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik vind'm ook niet zo geweldig, mijn wimpers scheiden zich helemaal niet goed en je ziet de mascara er zo opliggen, klonters en al.
maar ok, de wimpers worden wel heel veel langer, eigelijk vind ik hem niet zo goed, maar dan langs de andere kant weer wel. als je het écht voorzichtig opdoet, is het wel wat beter en minder klonterig, maar dat vind ik eigelijk niet kunnen, voor zoveel geld... anderzijds zijn de mascaras van bv gewoon de kruitvat, de goedkope ook wel goed, bv swinging lashes vind ik wel goed, klonterloos, verlengend en simpel, en vooral goedkoper!
||
Citaat:
is voor iedereen wel een beetje verschillend denk ik.. Die lash architect heb ik btw niet geprobeert gloof ik.
|
van dat soort mascara krijg ik altijd het gevoel ýeah right!'als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn mascara's die je winpers echt langer kunnen maken en voller enzo maar krullen? misschien ietsjepietsje maar voor echt krullen heb je de tang nodig en voor valse wimper effect de valse wimpers.
Wil je toch zo'n mascara hebben ga dan niet naar merken als loreal. Die maken vaak niet waar wat ze zeggen (heb het ook allemaal geprobeert). Wil je echt wat het beloofd en dus waar voor je geld moet je toch wat meer betalen. Clinique is heel fijn en speciaal voor mesnen die allergisch zijn voor make up of heel erg gevoelig (zoals ik). Lancome is ook heel goed. Die vond ik eigenlijk fijner maarja ik werd beetje allergisch want heb hele gevoelige ogen. Maar mensen die dat niet hebben kunnen lancome enzo makkelijk hebben. Het is niet afzeikerig en arrogant bedoeld naar de merken die je in de kruidvat enzo ziet liggen maar tis toch echt vaak genoeg bewezen dat ze maar weinig waarmaken van hun mooie belofte en dat merken als lancome, dior en clinique dat wel doen. Je moet het er alleen wel voor over hebben...suc6!
||
![]() |
Citaat:
![]() En die "goedkope drogist crap" werkt prima, geloof me... Mascara van de hema vind ik altijd wel relaxed
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar mijn mening is dit een geweldige mascara..
Ik weet niet wat jullie allemaal met je mascara doen hoor, maar bij mij klontert hij helemaal niet.. Mijn wimpers zijn veel voller en langer geworden.. Wel jammer dat hij er niet in de waterproof-uitvoering is, maar ja, zeer makkelijk weg te vegen.. Perfect.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Kep em ook, k vinnem wel fijn maar verwacht niet dat je wimpers ook echt in een keer WAUW *wapper* *wapper* worden. HALLOOOHOOO het is een reclame..................maar goed, ze zijn daar dus erug goed in overdrijven maar dat wisten we al met zn alles he??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat heb je gekocht/van je ouders gekregen? Hella | 500 | 22-09-2006 19:26 | |
Lifestyle |
Oogvraag Verwijderd | 35 | 29-10-2003 20:59 | |
Lifestyle |