Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2002, 23:37
Verwijderd
Ik heb een vriend maar altijd als we uitgaan, probeert hij me jaloers te maken..
Bijvoorbeeld een ander meisje een paar keer op haar wang zoenen en dan kijken hoe ik reageer, of met een meisje contact zoeken (terwijl het zijn smaak niet is) en dat soort dingen. En dan achteraf vragen of ik jaloers was en dan doe ik altijd maar alsof het me niks scheeld of niet eens gezien heb ..tja mij doet het niet zoveel, want ik weet hoe hij is en hij komt toch wel terug (oke af en toe is het wel vet iri), maar komt dit jullie bekend voor?? enig idee hoezo die dat doet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2002, 23:49
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Jaloersheid is een teken dat je echt om de ander geeft en hem alleen voor jouzelf wil.

Misschien wil hij door die acties te ondernemen kijken of jij jaloers wordt, en zodoende weet dat jij echt veel om hem geeft.
Oud 28-12-2002, 00:27
Methuselah
Methuselah is offline
mja, kijken wat je voor hem voelt, dat zou goed kunnen, ofwel maakt ie er gewoon 'n spelletje van, vindt ie 't leuk om je te plagen
Oud 28-12-2002, 10:32
Kinshi
Kinshi is offline
als jij het niet erg vindt he
Oud 28-12-2002, 10:32
Verwijderd
misschien probeert hij op deze manier meer aandacht van je te vragen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 10:36
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Jaloersheid is een teken dat je echt om de ander geeft en hem alleen voor jouzelf wil.

Misschien wil hij door die acties te ondernemen kijken of jij jaloers wordt, en zodoende weet dat jij echt veel om hem geeft.

yow is zo
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef:

Ik denk idd dat dat het is...
Ik probeer ook weleens iemand jaloers te maken, maar dat doe ik meestal alleen als reactie op iets wat hij doet. Dus stel dat hij steeds met andere meisjes klef doet en ik word daar jaloers van, dan zeg ik er nix van maar ga ik met andere jongens klef doen. Beetje raar, ik weet het
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:16
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik probeer ook weleens iemand jaloers te maken, maar dat doe ik meestal alleen als reactie op iets wat hij doet. Dus stel dat hij steeds met andere meisjes klef doet en ik word daar jaloers van, dan zeg ik er nix van maar ga ik met andere jongens klef doen. Beetje raar, ik weet het
Nee hoor volgens mij is dat een typische vrouwenreactie

Wel beetje kinderachtig gedrag overigens, dat ie dan ook echt gaat vragen of je jaloers was... maar tis idd soms wel boeiend om te zien of je partner jaloers wordt, alleen moet je dit niet overdrijven natuurlijk, dan wordt het een beetje triest.
Oud 28-12-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Nee hoor volgens mij is dat een typische vrouwenreactie

Wel beetje kinderachtig gedrag overigens, dat ie dan ook echt gaat vragen of je jaloers was... maar tis idd soms wel boeiend om te zien of je partner jaloers wordt, alleen moet je dit niet overdrijven natuurlijk, dan wordt het een beetje triest.
Je kan ook voorstellen ie ie zin in een trio heeft
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:48
Studentje
Studentje is offline
Ik vind het een beetje triest eerlijk gezegd. Waar slaat het op om je vriendin met opzet jaloers te maken?
Oud 28-12-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ja dat doe ik ook altijd maar, als reactie op die van hem
bedankt voor jullie reply's ik denk dat jullie wel gelijk hebben, moet het er maar es goed met hem over hebben
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Lean schreef:
ja dat doe ik ook altijd maar, als reactie op die van hem
bedankt voor jullie reply's ik denk dat jullie wel gelijk hebben, moet het er maar es goed met hem over hebben
tis dus gewoon een vicieuze cirkel

Nou ja, dan moet jij maar beginnen die cirkel te doorbreken denk ik
suc6
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:21
Verwijderd
hmm ik probeer het ook wel, op een pesterige manier, vind het leuk om hem jaloers te maken maar hij gaat ook goed met veel meisjes om, dus andersom gebeurt het ook wel..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten