Advertentie | |
|
![]() |
|
Wellicht, heb je hier iets aan.
![]()
||
Citaat:
![]() Maar eh.. mijn fout: ik wil zo'n dropdown menu maar dan zonder het 'go' button'tje ![]() Toch bedankt ![]()
|
![]() |
hierbij aanslutend
ik heb een scriptje dat de pagina veranderd als je de selctie veranderd maar ik wil op de diepere links met de Go knop terug komen op de indexpagina beschouw het alsof je van een topic terug naar het topic overzicht van een forum wil kortom ook zonder dat de dropdown veranderd moet hij het aanpassen dat werkt op s.com dus ik d8 ik jat het daarvan voor s.com bestaat de volgende code Code:
<FORM> <select name="forumid" onchange="window.location=('forumdisplay.php?s=&daysprune=&forumid='+this.options[this.selectedIndex].value)"> <option value="-1" >Selecteer:</option> </SELECT> <input type="image" src="images/go.gif" border="0" align="absbottom"> <FORM> nou d8 ik dat kan ik ook dus ik heb de volgende code gebrouwen: Code:
<FORM> <select name="menu1" onChange="window.location=(this.options[this.selectedIndex].value)" > <option value="links.php">-- Links</option> </select> <input type="button" name="Button1" value="Go" onClick="window.location=(this.options[this.selectedIndex].value)"> <FORM> iemand een idee??
Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 07:35. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[js] dropdown menu Verwijderd | 12 | 22-09-2002 12:30 |