Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2002, 13:24
Simon
Simon is offline
We zijn hard op zoek naar een nieuwe naam voor dit forum, een naam die beter uitlegt dat dit een uitgaansforum is, en minder de nadruk legt op muziek, want daar hebben we een ander forum voor.

Wie weet er iets leuks, gaafs, wilds?
Oud 20-12-2002, 22:20
Jointme
Jointme is offline
Nightlife of Het Nachtleven (om het even)
Chill out & Relax
The Darkroom

Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 22:25.
Oud 20-12-2002, 22:33
Verwijderd
Minder de nadruk op muziek? Dus voortaan moeten Trance/Hardstyle/... topics op muziek? Argh... tussen de metal in .
Oud 20-12-2002, 23:02
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
henri schreef:
Minder de nadruk op muziek? Dus voortaan moeten Trance/Hardstyle/... topics op muziek? Argh... tussen de metal in .
Op zich kan ik je reactie wel begrijpen, maar muziek is muziek. Waarom alles in hokjes plaatsen. Er zijn ook nog mensen die verder kijken dan hun neus lang is. Mensen met een brede muzieksmaak, van klassiek tot metal en hardcore.
En ook liefhebbers van rock gaan uit, dus waarom zouden die hier niet kunnen posten?
Oud 20-12-2002, 23:48
PatjeA
PatjeA is offline
Citaat:
henri schreef:
Als je wil discusieren over trance/hardstyle zijn daar 10tallen andere fora voor, waar bovendien iedereen die er komt verstand heeft van die muziek en niet bij elk topic zo'n breezertrutje komt zeggen dat Jan Wayne rulet.
Oud 20-12-2002, 23:53
Iotje
Iotje is offline
nachtbraken (ofzow...)
Oud 21-12-2002, 01:37
Rhinus
Rhinus is offline
"Waar ga jij kotsen komende zaterdagavond?"
Oud 21-12-2002, 10:54
Verwijderd
Citaat:
PatjeA schreef:
Als je wil discusieren over trance/hardstyle zijn daar 10tallen andere fora voor, waar bovendien iedereen die er komt verstand heeft van die muziek en niet bij elk topic zo'n breezertrutje komt zeggen dat Jan Wayne rulet.
Goeiemorgen zeg. Sluit S&M en H&T maar, we hebben g.t.net wel. Sluit lifestyle dan ook maar, er is vast wel een forum.lifestyle.nl oid.
Dan kan je net zo goed het hele forum sluiten, dan zijn voor elk deelonderwerp wel andere fora.

Het gaat mij er gewoon om, dat als je hier de topics over trance/etc. verbiedt, ze gewoon in het niets verdwijnen op Muziek. En dan kun je zeggen, ga naar forum.clubcharts.nl, maar dat is niet de bedoeling lijkt mij, mensen vanwege een reorganisatie naar andere fora sturen.
Oud 21-12-2002, 12:57
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
PatjeA schreef:
Wat een onzin kraam jij uit. Muziek hoort op muziek, en als jij van Metal zou houden, hoor jij gewoon andere stijlen te respecteren. Blijf dan uit die topics die jou niet aanstaan.
Oud 21-12-2002, 14:20
pinhead
pinhead is offline
bij het deelforum Muziek wordt er nou eenmaal erg kinderachtig gereageerd wanneer je over dance begint ,,,en dan heb ik t nie over Jan Wayne ofzo....
Oud 21-12-2002, 15:16
ssjpan
ssjpan is offline
kan ook gewoon iets nederlands natuurlijk....
Oud 21-12-2002, 15:23
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
pinhead schreef:
bij het deelforum Muziek wordt er nou eenmaal erg kinderachtig gereageerd wanneer je over dance begint ,,,en dan heb ik t nie over Jan Wayne ofzo....
Precies, veel mensen daar zijn triest.
Oud 21-12-2002, 15:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Simon schreef:
uitgaansforum
Oud 21-12-2002, 15:59
ESCO
ESCO is offline
een mooie naam
ESCO'S WILDE LEVEN
Oud 21-12-2002, 16:10
heldin
heldin is offline
De langste nacht
Oud 21-12-2002, 16:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Creatures of the Night
Oud 21-12-2002, 18:31
Lyx
Lyx is offline
Party & NiteLife Forum
Oud 21-12-2002, 21:04
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Precies, veel mensen daar zijn triest.
Oud 21-12-2002, 21:47
-niels-
-niels- is offline
Dansen op Muziek
Feesten
Stappen en biertjes klappen
Weekend-forum
Oud 22-12-2002, 03:36
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Maar ik dus niet he!
Oud 22-12-2002, 12:01
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
de naam "afterparty" legt nadruk op muziek

thefreakzcomeoutatnight
Oud 23-12-2002, 15:05
Studentje
Studentje is offline
Sociëteit "Scholieren.com"

Al is de beste natuurlijk toch "Het uitgaansforum"
Oud 23-12-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Maar ik dus niet he!
Hele grote :roloog:
Oud 23-12-2002, 19:59
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
henri schreef:
Hele grote :roloog:
Oud 23-12-2002, 21:37
Verwijderd
Het Nachtleven is idd wel ok..
Advertentie
Oud 24-12-2002, 10:57
Rhinus
Rhinus is offline
Hij heet nu:

"The Afterparty
..oftewel een uitgaansforum. "

een uitgaansforum => Het uitgaansforum
Oud 24-12-2002, 11:33
Verwijderd
of gewoon 's nachts...
of als alle brave zielen slapen
of WEEKEND!!

laat maar
Oud 24-12-2002, 12:00
heldin
heldin is offline
van wat er tot nu toe genoemd is vind ik 'Het Nachtleven' het best
Oud 24-12-2002, 12:32
McM@dj
McM@dj is offline
gewoon

"Uitgaan"
Oud 24-12-2002, 14:38
Angerfist
Angerfist is offline
hmm ik vind dat hier de mensen zitten die meestal naar dance muziek luisteren en bij het mzuiek forum alleen maar skaters of gothics en wannabes alelmaal zitte ,hier wordt ook vaker over techno ,trance ,hardstyle etc gepraat bij muziek hoor je er nix van
en ook de dance feetsen hoor je alleen maar hier,daarom moet deze topic een naam bevatten voor dance -liefhebbers vind ik want bij muziek hoor je er nix over

Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 14:42.
Oud 24-12-2002, 16:02
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
hmm ik vind dat hier de mensen zitten die meestal naar dance muziek luisteren en bij het mzuiek forum alleen maar skaters of gothics en wannabes alelmaal zitte ,hier wordt ook vaker over techno ,trance ,hardstyle etc gepraat bij muziek hoor je er nix van
en ook de dance feetsen hoor je alleen maar hier,daarom moet deze topic een naam bevatten voor dance -liefhebbers vind ik want bij muziek hoor je er nix over
Kijk, als ze allemaal zoals jij blijven denken dan komen hier inderdaad nooit topics voor liefhebbers van alternatieve muziekstijlen e.d.
Probeer ook eens iets minder in 'zwart-wit' te denken...
Oud 24-12-2002, 22:50
DarkRaven
DarkRaven is offline
Het Nachtleven En Uitgaan
Oud 25-12-2002, 11:55
heldin
heldin is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
Ik snap niet waarom die topics bij TA moeten, waarom niet gewoon bij muziek?? of is techno, trance enz geen muziek??
Oud 25-12-2002, 12:08
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
mijsje schreef:
Ik snap niet waarom die topics bij TA moeten, waarom niet gewoon bij muziek?? of is techno, trance enz geen muziek??
jouw snap ik niet ,techno en trance vind ik juist wel muziek maar bij het muziek forum vind je er nooit wat over,alleen maar hier bij afterparty daarom vinnik dat ze hier een andere naam moeten aanbrengen omdat hier meer dance-liefhebbers zitten
Oud 25-12-2002, 20:20
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Citaat:
McM@dj schreef:
gewoon

"Uitgaan"
idd, maak het niet ingewikkelder dan nodig is. In de beschrijving van dit forum, direct onder de titel op de indexpagina, kan dan komen te staan dat alles over uitgaan is toegestaan, maar dat je voor topics over de muziek bij 'Muziek' moet zijn.

Oud 25-12-2002, 23:36
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Jointme schreef:
Kijk, als ze allemaal zoals jij blijven denken dan komen hier inderdaad nooit topics voor liefhebbers van alternatieve muziekstijlen e.d.
Probeer ook eens iets minder in 'zwart-wit' te denken...
Maar die topics over alternatieve muziekstijlen vind je juist al op Muziek. Het zijn juist topics over techno, trance, hardstyle etc die het niet langer dan een week volhouden op Muziek. Niet eens omdat er in die topics alleen maar flames staan (wat ook niet altijd zo is), maar juist omdat er te weinig op gereageerd wordt en er gewoon te weinig interesse in is.

Het is juist een goed alternatief om dit soort onderwerpen op The Afterparty (of welke naam het ook krijgt) te plaatsen. Die muziekstijlen hebben nou eenmaal veel met uitgaan te maken. Een topic als 'Wie is jouw favoriete DJ?' zou bijvoorbeeld thuis horen op Muziek, maar neem je als topic weer 'Wat is jouw favoriete line-up voor een feest?' en hij hoort weer thuis op The Afterparty. En dat terwijl de topics niet echt veel verschillen.
Oud 26-12-2002, 00:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
het nachtleven
Oud 26-12-2002, 12:16
heldin
heldin is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
jouw snap ik niet ,techno en trance vind ik juist wel muziek maar bij het muziek forum vind je er nooit wat over,alleen maar hier bij afterparty daarom vinnik dat ze hier een andere naam moeten aanbrengen omdat hier meer dance-liefhebbers zitten
maar die topics kunnen dan toch gewoon bij muziek gepost worden?? waarom moet TA uitgaan én muziek zijn terwijl er al een forum voor muziek is???
Oud 26-12-2002, 13:37
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
wat dacht je van BIERRR HIERRR ??
Oud 26-12-2002, 14:41
Methuselah
Methuselah is offline
Nightlife
Oud 26-12-2002, 16:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
wat dacht je van BIERRR HIERRR ??

tangaslip jongentje.........
MUAHUAHAHA
Oud 27-12-2002, 11:15
Energy!
Energy! is offline
nitelife vink wel oke!
Oud 27-12-2002, 13:29
Stff
Stff is offline
The Nightlife
Oud 27-12-2002, 16:07
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Maar die topics over alternatieve muziekstijlen vind je juist al op Muziek. Het zijn juist topics over techno, trance, hardstyle etc die het niet langer dan een week volhouden op Muziek. Niet eens omdat er in die topics alleen maar flames staan (wat ook niet altijd zo is), maar juist omdat er te weinig op gereageerd wordt en er gewoon te weinig interesse in is.

Het is juist een goed alternatief om dit soort onderwerpen op The Afterparty (of welke naam het ook krijgt) te plaatsen. Die muziekstijlen hebben nou eenmaal veel met uitgaan te maken. Een topic als 'Wie is jouw favoriete DJ?' zou bijvoorbeeld thuis horen op Muziek, maar neem je als topic weer 'Wat is jouw favoriete line-up voor een feest?' en hij hoort weer thuis op The Afterparty. En dat terwijl de topics niet echt veel verschillen.
Maar er zijn ook nog mensen (dan kijk ik even naar mezelf) die helemaal niet van die afscheiding houden. Ik vind het bijvoorbeeld wel oké om te praten over alternatieve muziekstijlen. Dat heb ik tot nu toe nog niet laten zien, omdat ik pas een week of twee lid ben. Maar het is juist mooi om die diversiteit te houden. Alto’s, punks whatever. En natuurlijk zal er altijd meer animo zijn voor bepaalde topics, maar het forum blijft er in grote lijnen hetzelfde bij. Ik denk dat we anders de essentie uit het oog verliezen, het veranderen van de naam en niet het herindelen van het forum.
Wel ben ik van mening dat de huidige naam ‘The Afterparty’ de diversiteit niet ten goede komt En ik denk dat een naam als “Het Nachtleven” misschien iets beter op zijn plaats is.
Oud 28-12-2002, 21:45
DarkRaven
DarkRaven is offline
"Uitgaan" is toch het beste, want het Muziekforum heet ook gewoon "Muziek", het Seksualiteitsforum heet "Seksualiteit en het Onzinforum heet "Onzin, het Sportforum heet "Sport" enz. enz.

Oud 29-12-2002, 21:41
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Forum of fools
(ik houd mijn eigen opvattingen over uitgaan eropna)
Oud 29-12-2002, 22:02
Iduna
Iduna is offline
'Het Stapforum', 'Uitgaansforum', 'Uitgaan' of 'Op Stap' ofzo...
Engelstalig, dan vind ik Nightlife ook wel leuk.
Oud 30-12-2002, 11:41
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Ik ben zelf forumbaas op muziek en ik denk dat de vaste klanten bij ons wel klaar zijn voor topics oven andere muziekstijlen. En als jullie daar allemaal gaan posten zakken ze ook niet zo snel naar beneden.

De reacties die ik hier lees zijn soms ook kinderachtig. "Bij muziek zitten alleen van die alto's die commentaar leveren op onze muziek". Kijk dan ben je zelf ook kortzichtig bezig.

Dus proberen!
Oud 30-12-2002, 12:13
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Ik ben zelf forumbaas op muziek en ik denk dat de vaste klanten bij ons wel klaar zijn voor topics oven andere muziekstijlen. En als jullie daar allemaal gaan posten zakken ze ook niet zo snel naar beneden.

De reacties die ik hier lees zijn soms ook kinderachtig. "Bij muziek zitten alleen van die alto's die commentaar leveren op onze muziek". Kijk dan ben je zelf ook kortzichtig bezig.

Dus proberen!
Agree. Het feit dat de topics misschien wat snel zullen zakken heb je volledig zelf in de hand.
Oud 30-12-2002, 12:52
Jointme
Jointme is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Forum of fools
(ik houd mijn eigen opvattingen over uitgaan eropna)
Dan heb ik nog wel een mooie voor een privé forum, speciaal voor jou: "Forum of the nohaves", en nu in het Nederlands, "Forum der sloebers"
*Sorry, forumbazen maar dit soort opmerkingen vragen om reacties *
Advertentie

Regels voor berichten