Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kan je net zo goed het hele forum sluiten, dan zijn voor elk deelonderwerp wel andere fora. Het gaat mij er gewoon om, dat als je hier de topics over trance/etc. verbiedt, ze gewoon in het niets verdwijnen op Muziek. En dan kun je zeggen, ga naar forum.clubcharts.nl, maar dat is niet de bedoeling lijkt mij, mensen vanwege een reorganisatie naar andere fora sturen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hmm ik vind dat hier de mensen zitten die meestal naar dance muziek luisteren en bij het mzuiek forum alleen maar skaters of gothics en wannabes alelmaal zitte ,hier wordt ook vaker over techno ,trance ,hardstyle etc gepraat bij muziek hoor je er nix van
en ook de dance feetsen hoor je alleen maar hier,daarom moet deze topic een naam bevatten voor dance -liefhebbers vind ik want bij muziek hoor je er nix over Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 14:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer ook eens iets minder in 'zwart-wit' te denken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is juist een goed alternatief om dit soort onderwerpen op The Afterparty (of welke naam het ook krijgt) te plaatsen. Die muziekstijlen hebben nou eenmaal veel met uitgaan te maken. Een topic als 'Wie is jouw favoriete DJ?' zou bijvoorbeeld thuis horen op Muziek, maar neem je als topic weer 'Wat is jouw favoriete line-up voor een feest?' en hij hoort weer thuis op The Afterparty. En dat terwijl de topics niet echt veel verschillen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel ben ik van mening dat de huidige naam ‘The Afterparty’ de diversiteit niet ten goede komt En ik denk dat een naam als “Het Nachtleven” misschien iets beter op zijn plaats is. |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat je het gewoon eens moet proberen. Ik ben zelf forumbaas op muziek en ik denk dat de vaste klanten bij ons wel klaar zijn voor topics oven andere muziekstijlen. En als jullie daar allemaal gaan posten zakken ze ook niet zo snel naar beneden.
De reacties die ik hier lees zijn soms ook kinderachtig. "Bij muziek zitten alleen van die alto's die commentaar leveren op onze muziek". Kijk dan ben je zelf ook kortzichtig bezig. Dus proberen!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*Sorry, forumbazen maar dit soort opmerkingen vragen om reacties * ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |