Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het schijnt dat over een aantal jaren er weer buitelanders nodig zullen zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-04-2005 om 20:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast geven wij evenveel ontwikkelingsgeld, als dat deze landen verliezen dankzij de handelsmuren. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De bewering dat álle ontwikkelingshulp áltijd leidt tot afhankelijkheid en dat ontwikkeling daardoor áltijd wordt ontmoedigd, is er één van een ontstellende simpelheid. Het is wellicht verstandiger eens een echt boek te lezen over ontwikkelingsvraagstukken dan je te baseren op een abstracte theorie zonder de variabelen verder in te vullen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat ontwikkelingshulp leidt tot afhankelijkheid, is eigenlijk een feit. Afrika heeft decennialang ontwikkelingshulp gekregen. Maar toch vragen de Afrikaanse landen om alsmaar meer ontwikkelingshulp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om de vergrijzing op te vangen zal het waarschijnlijk noodzakelijk zijn om arbeid uit het buitenland te halen aangezien de arbeiders hier dat niet kunnen ophoesten. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zijn er nog andere mogelijkheden om kinderen op te vangen. Ook daarvoor dient aandacht te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haaaa. Ha ha ha... Ha. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar anyway: De kinderbijslag moet wel veranderen en dan denk ik aan een progresief stelsel waarbij dus de lagere inkomens meer krijgen dan de hogere inkomens. Voor de rest vind ik dat kinderbijslag een zeer goede zaak is. En ontwikkelingshulp afschaffen is gewoon lachwekkend. Ik vind persoonlijk dat de ontwikkelinghulp nog wel wat verhoogd mag worden, ook vind ik de zogenaamde "bonotax" een erg goed voorstel. Men moet er alleen wel voor zorgen dat het ontwikkelingsgeld niet bij de verkeerde mensen terecht komt. Edit: nog ff over kinderopvang ![]() Kinderopvang is iets waarvan de kwaliteit altijd gegarandeerd moet zijn, het speelt tegenwoordig steeds meer een belangrijke rol in de opvoeding en ontwikkeling van kinderen. Daarom moet de overheid er inspraak op hebben.
Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 17:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar sommigen hebben nu eenmaal een gronisch gebrek aan respect en fatsoen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Geert Wilders presenteert partijprogramma #2 Verwijderd | 202 | 16-03-2005 12:23 | |
Geert Wilders presenteert partijprogramma PGWR | 500 | 14-03-2005 18:15 | |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 |