Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 19:34
Verwijderd
sommige meisjes kicken erop om als rollenspel verkracht te worden door hun vriend, wie lijkt dit wat?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:53
Lott
Lott is offline
Hier is al zo vaak om gevraagd. Het kan niet volgens mij. Een verkrachting gaat bij een van de twee partijen tegen de zin in. Als je erop kickt om verkracht te worden en je wordt dan ook verkracht dan vind je het fijn en gaat het niet meer tegen je zin in en gaat het niet meer om verkrachting. Zoiets, het is al laat
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:12
Verwijderd
Verkrachting is het verrichten van seksuele handelingen met iemand tegen diens wil...het zou kunnen dat degene die verkracht wordt daar enige vorm van plezier aan beleeft, hoe morbide dat ook is.

Ik vraag me af of je zoiets in een rollenspel kunt simuleren. Zoals Lott zegt, ik denk dat het dan teveel op basis van vrijwilligheid geschiedt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:15
strafcorner
strafcorner is offline
ik denk dat het hun eerder om het gevoel van totale overgave en onderdanigheid gaat... en niet echt om de "tegenzin" v/d verkrachting. alleen door deze tegenzin te faken kan je je wel heel goed overgeven en ""laten gebruiken" als lustobject.
Oud 15-02-2003, 20:45
Lott
Lott is offline
Maar daar geniet je dan weer van en wordt je niet meer gebruikt, omdat jij er ook iets aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:55
Verwijderd
mij lijkt dit niks
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 23:07
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Lott schreef:
Maar daar geniet je dan weer van en wordt je niet meer gebruikt, omdat jij er ook iets aan hebt.
tis ook een ROLLENSPEL
Oud 16-02-2003, 12:56
Verwijderd
zoals al gezegd, dat is dan geen verkrachting... waarschjinlijk bedoel je dat het meisje dan zelf niets doet en zelfs tegenstribbelt, ook al wil ze het eigenlijk wel...

zou het zelf misschien een keer uitproberen, maar ik denk niet dat ik het echt wat zou vinden, ik neem liever wat meer initiatief
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:16
bitsj
bitsj is offline
Nou, ik hoor het anders best vaak hoor dat mensen dat doen. Gewoon een seksfantasie, om verkracht te worden door iemand waar je je heel erg tot aangetrokken voelt. Natuurlijk is het geen ECHTE verkrachting, maar ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n verkrachting naspeeld, je best opgewonden kunt raken hoor! Dat je er alles aan doet om je partner van je af te slaan, maar dat hij gewoon doorgaat.

Lijkt mij best spannend eigenlijk..
Oud 16-02-2003, 16:48
poesiefox
poesiefox is offline
Bekend SM thema. Ga vooral je gang, maar spreek een code woord af, voor als ze echt niet meer wil. Pietje Puk of zoiets raars. En dan meteen stoppen, he.
Oud 18-02-2003, 10:31
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
sommige meisjes kicken erop om als rollenspel verkracht te worden door hun vriend, wie lijkt dit wat?
Hoe kom je toch op al die dingen, vind je dat opwindend ofzow...?
Oud 18-02-2003, 10:32
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Bekend SM thema. Ga vooral je gang, maar spreek een code woord af, voor als ze echt niet meer wil. Pietje Puk of zoiets raars. En dan meteen stoppen, he.
Ik wil niet meer
Oud 18-02-2003, 11:17
Verwijderd
verkrachting lijkt me nix. Dat de ander heel dominant is lijkt me wel wat, maar het lijkt me nog niet eens leuk als het zou lijken alsof hij me dwingt.
Dominant zijn, en ondertussen ook heel erg lief voor me zijn, dat zou ik geweldig vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:46
Verwijderd
Zoiets als dat je vriend dan helemaal dominant is? Daar hou ik absoluut niet van, 'k zou in paniek raken.. dat doe ik nu soms al, dus dan helemaal...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:48
Verwijderd
Als je er over fantaseert om een meisje te verkrachten, ook al is het je vriendin, dan vind ik dat een beetje ziek
stom topic
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Als je er over fantaseert om een meisje te verkrachten, ook al is het je vriendin, dan vind ik dat een beetje ziek
Zolang het maar bij fantaseren er over blijft en zolang je nog zorgvuldig een grens tussen fantasie en realiteit weet te trekken is er verder niets aan de hand. Het is overigens zo dat één van de sexuele fantasieën van vrouwen over verkrachting gaan, zoals uit onderzoek is gebleken. Zou je vrouwen die daar over fantaseren dan soms ook ziek willen noemen?

Citaat:
bertbart schreef:

stom topic
Integendeel. Een dergelijk onderwerp leent zich juist uitstekend voor een discussie er over, en daar gaat het op dit forum per slot van rekening om, nietwaar?
Oud 19-02-2003, 02:17
LoneLover
LoneLover is offline
Er is toch wel een gigantisch verschil tussen echte verkrachting en een rollenspelletje.

"verkracht" worden is in deze context niet veel meer dan heel erg pasief sex beleven, wat erg leuk kan zijn.
Oud 19-02-2003, 20:52
Daangerous
Daangerous is offline
Ik vind het nogal cru eerlijk gezegd. ik vind dat iedereen zijn eigen pleziertjes moet hebben, maar er lopen toch een heleboel getraumatiseerde meisjes (en jongens schijnt) rond, die voor de rest van hun leven getekend zijn. dan kan ik daar de lol nie heel erg van inzien... maar das mijn mening
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
Ik vind het nogal cru eerlijk gezegd. ik vind dat iedereen zijn eigen pleziertjes moet hebben, maar er lopen toch een heleboel getraumatiseerde meisjes (en jongens schijnt) rond, die voor de rest van hun leven getekend zijn. dan kan ik daar de lol nie heel erg van inzien... maar das mijn mening
Er zijn ook zat mensen met brandwonden. Mag ik dan tijdens de seks niet meer met kaarsen spelen? En omdat er drie jaar geleden ooit iemand is geweest die een voetbal tegen zijn hoofd heeft gehad en nu getraumatiseerd is, mag ik om die reden niet meer voetballen?

Mij persoonlijk lijkt het geil. Zolang het voor allebei duidelijk is dat 't niet meer dan een rollenspelletje is, maar dat spreekt voor zich.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:57
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
tja veel meisjes vinden het gewoon lekker om soms lekker hard aangepakt te worden, waar ik zelf af en toe ook geen problemen mee heb, maar egt verkracht worden zouk nouw weer net niet willen....
Oud 20-02-2003, 01:25
Memnoch
Memnoch is offline
Of het kan geen verkrachting genoemd worden of het is zwaar fout en onaardig en stout en ik heb even geen inspiratie om verder te gaan...
Big NO NO dus...
Oud 20-02-2003, 07:33
Thomas
Thomas is offline
Mwah, lijkt me niets.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 17:57
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Er zijn ook zat mensen met brandwonden. Mag ik dan tijdens de seks niet meer met kaarsen spelen? En omdat er drie jaar geleden ooit iemand is geweest die een voetbal tegen zijn hoofd heeft gehad en nu getraumatiseerd is, mag ik om die reden niet meer voetballen?
gast, je weet echt niet wat je zegt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
gast, je weet echt niet wat je zegt
Ik zeg precies hetzelfde als jij.. "Verkrachting in rollenspelletjes laten voorkomen is fout want er zijn mensen door getraumatiseerd." "Het spel 'voetbal' spelen is fout, want er zijn mensen door getraumatiseerd."
De enige reden waarom mijn voorbeelden raar of stom klinken komt doordat ze volgens dezelfde formule zijn gemaakt als jouw argumentatie.

En oh, wat klink ik nu vals Zo bedoel ik het niet, hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:14
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Ik zeg precies hetzelfde als jij.. "Verkrachting in rollenspelletjes laten voorkomen is fout want er zijn mensen door getraumatiseerd." "Het spel 'voetbal' spelen is fout, want er zijn mensen door getraumatiseerd."
De enige reden waarom mijn voorbeelden raar of stom klinken komt doordat ze volgens dezelfde formule zijn gemaakt als jouw argumentatie.

En oh, wat klink ik nu vals Zo bedoel ik het niet, hoor.
hehehe, melig meningsverschilletje: voor of tegen vrijwillige verkrachting, daar moeten ze het in de Tweede Kamer eens over hebben hehe, dan zit ik op de 1e rij
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
hehehe, melig meningsverschilletje: voor of tegen vrijwillige verkrachting, daar moeten ze het in de Tweede Kamer eens over hebben hehe, dan zit ik op de 1e rij
verkrachting = iemand tot geslachtsgemeenschap dwingen....
en dwingen kan niet vrijwillig, dus vrijwillige verkrachting bestaat niet...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:02
Verwijderd
dit is ziek
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:15
Studentje
Studentje is offline
Zoals gezegd, verkrachten is tegen iemands zin. Maar als het meer een beetje dominant zijn is, dus dat de een gewoon de leiding neemt, dan kan het denk ik wel leuk zijn.
Oud 22-02-2003, 14:09
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
verkrachting = iemand tot geslachtsgemeenschap dwingen....
en dwingen kan niet vrijwillig, dus vrijwillige verkrachting bestaat niet...
lees eerst de rest van het topic...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 15:22
italianboy
italianboy is offline
kinky
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
kinky
Great minds think alike
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef:
En ik ook
Vrijwillige verkrachting in rollenspelletjes zou trouwens nooit verboden kunnen worden, omdat we in ons lieve Nederland vrijheid van doen hebben. Zo'n verbod zou dus een belemmering zijn van die vrijheid, omdat het een verbod is op een handeling die niemand hindert en/of kwaaddoet.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 18:38
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Great minds think alike

*pompiedom*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:13
Witch Lover
Witch Lover is offline