![]() |
|
Verwijderd
|
zoals al gezegd, dat is dan geen verkrachting... waarschjinlijk bedoel je dat het meisje dan zelf niets doet en zelfs tegenstribbelt, ook al wil ze het eigenlijk wel...
zou het zelf misschien een keer uitproberen, maar ik denk niet dat ik het echt wat zou vinden, ik neem liever wat meer initiatief |
![]() |
|
![]() |
Nou, ik hoor het anders best vaak hoor dat mensen dat doen. Gewoon een seksfantasie, om verkracht te worden door iemand waar je je heel erg tot aangetrokken voelt. Natuurlijk is het geen ECHTE verkrachting, maar ik kan me wel voorstellen dat als je zo'n verkrachting naspeeld, je best opgewonden kunt raken hoor! Dat je er alles aan doet om je partner van je af te slaan, maar dat hij gewoon doorgaat.
Lijkt mij best spannend eigenlijk.. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het nogal cru eerlijk gezegd. ik vind dat iedereen zijn eigen pleziertjes moet hebben, maar er lopen toch een heleboel getraumatiseerde meisjes (en jongens schijnt) rond, die voor de rest van hun leven getekend zijn. dan kan ik daar de lol nie heel erg van inzien... maar das mijn mening
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij persoonlijk lijkt het geil. Zolang het voor allebei duidelijk is dat 't niet meer dan een rollenspelletje is, maar dat spreekt voor zich. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige reden waarom mijn voorbeelden raar of stom klinken komt doordat ze volgens dezelfde formule zijn gemaakt als jouw argumentatie. En oh, wat klink ik nu vals ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dwingen kan niet vrijwillig, dus vrijwillige verkrachting bestaat niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vrijwillige verkrachting in rollenspelletjes zou trouwens nooit verboden kunnen worden, omdat we in ons lieve Nederland vrijheid van doen hebben. Zo'n verbod zou dus een belemmering zijn van die vrijheid, omdat het een verbod is op een handeling die niemand hindert en/of kwaaddoet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voorkomen in een seksverhaal Marloesjoe | 30 | 19-02-2012 18:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Seksualiteit |
verkrachting als sexspelletje... evanescence | 77 | 07-06-2005 19:38 | |