Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2003, 16:48
ElMiE
ElMiE is offline
Bij wie van jullie is het weer goed gekomen met je ex en hoelang is het tussendoor uit geweest??
Waarom ging t uit en waarom ging t tog weer aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2003, 16:56
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
moet er niet aan denken, zijn allebei klootzakken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 17:13
Sithan
Sithan is offline
Dat vink zoiets kansloos...als t over is, is t over...een van beide heeft duidelijk te kennen gegeven iets anders te willen...
Dus daar doe ik niet aan...
Oud 14-01-2003, 17:22
cin-D
cin-D is offline
Ja, ik had eerst 2 maanden met hem, bleek hij al een vriendin te hebben toen anderhalf jaar later ofzo heb ik weer iets met hem gekregen, belde na 2 weken die vriendin dus op om te zeggen dat hij nog steeds met haar had.
Ja heel vaag verhaal ik weet ook niet hoe het heeft kunnen gebeuren
Sukkel!!!
Maarja.. liefde maakt blind he?
Oud 14-01-2003, 20:55
~YzmA~
~YzmA~ is offline
ik had eerst negen maanden verkering, toen ging het uit (hij maakte het uit want hij was niet meer verliefd). Maar na negen maanden bloeide het ineens weer op tussen ons en inmiddels zijn we alweer meer dan 1,5 jaar bij elkaar en het gaat heeeel goed!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:58
Druppel
Druppel is offline
Ohw sorry, berichtje hierboven is van mij en niet van mijn zusje (~Yzma~), vergeten haar uit te loggen, sorry
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:59
wortelQ
wortelQ is offline
Over=over gaat niet altijd op.

Het kan wel eens gebeuren dat om 1 of andere reden de relatie al vroeg tijdig word beeindigd zonder dat de 'eerste kans' volledig benut is. Dus als je je nogniet helemaal op je gemak voelt bij die persoon en nogniet duidelijk is hoe jullie beide tegen de relatie aan kijken.
Oud 14-01-2003, 23:57
Verwijderd
Ik dus, ik zei ook altijd, ik neem nooit iets met mijn ex nooit.
Ik had eerst 2,5 maand een relatie met mijn vriendin.
Het ging uit omdat ze niet meer verliefd was zei ze maar eigenlijk liep alles toen mis in haar leven, op dat moment.
Ik had nog contact die zelfde week maar trok het niet echt, het deed alleen maar pijn. Ik ging door met mijn leven, zij zou wel vriendschap maar dat zag ik niet zitten.
Na 2 maanden zei ze dat ze me leuk vond, al na de eerste dag maar omdat ik had gezegt dat ze dat niet moes zeggen omdat de situatie dan alleen maar gecompliceerder zou worden deed ze het toch. Ik wist het maar ging er niet op in.
Die zelfde week had ik een feestje en zij ook.
We hadden even gepraat, zij zocht toenadering maar daar gaf ik niks om, ze ging met een andere jongen praten, ik werd jaloers, werd echt jaloers en wou haar terug, ik had haar toen gezoend.
Was wel blij, het voelde goed.
Toen wou ze meteen weer een relatie maar had even gezegt dat ik het rustig aan wou doen, haar moeite laten doen.
En na een tijdje heb ik toch weer iets met haar genomen.
Het resultaat: Weer een relatie maar velen malen leuker , dus probeer het, wat heb je te verliezen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 08:50
Esmée
Esmée is offline
bij mij en mijn ex is het uitgegaan (2 weken geleden) wegens omstandigheden die het op dit moment te moeilijk maken een relatie te hebben, en heeft dus verder weinig te maken met het feit dat we niets meer voor elkaar voelen.. daarom hoop ik heel erg dat het op een dag toch weer goed kan komen tussen ons. wat ik hiermee wil zeggen; er lopen hier wel mensen te zeggen 'ik ben tegen opnieuw beginnen met een ex' maar dat ligt er ook maar net aan hoe de situatie in elkaar zit hoor.
Oud 15-01-2003, 09:40
mausi
mausi is offline
Het begon allemaal op 21 januari 2001. Het ging uit op 20 november dat jaar. Dat was eigenlijk onzin, want we zagen elkaar nog wel elke dag enzo en na anderhalve maand kwamen we dus weer bij elkaar.

Hij maakte het weer uit op 19 oktober 2002, het ging niet meer zo. We konden echter niet zonder elkaar en dus lagen we twee dagen later weer in elkaars armen. Toen heb ik aan mezelf gezworen niet zo iemand te worden met een knipperlichtrelatie.

November 2002, zijn gevoelens voor mij waren niet meer 'optimaal'. We bleven nog wel bij elkaar, want we hadden het verder wel nog gewoon leuk en we hadden nog veel afspraken (uiteten, gala, vakantie, etc.).

Vlak voor de kerstvakantie, een dag voordat we op vakantie zouden gaan, heeft hij de 'knoop doorgehakt', op een niet al te fijne en vooral respectloze manier.

Het is nu al weer een aantal weken later en we hebben weer met elkaar gepraat. Bij elkaar komen doen we nu niet, er is te veel gebeurd en het doet te veel pijn. We zijn wel weer vrienden op dit moment, beste vrienden. Ik vraag me af of we ooit los van elkaar kunnen komen, en hoe pijnlijk dat dan zal zijn...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:20
michelle_flo
michelle_flo is offline
ik heb eerst 3maanden iets met hem gehad, dat ging uit omdat hij kort voor mij een 'langere' relatie had, hij wilde ff ''rust'. het is een half jaar uitgeweest en nu hebben we weer 11 maanden iets en het gaat goed dus...

michelle
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:54
Verwijderd
Ja, bij mij. Het is 2 weken ofzo uitgeweest.
We hadden eerst heel vaak ruzie enzo, nou ja en op een gegeven moment wou hij er dus echt mee kappen.
Het erge vind ik dat hij, in de tijd dat het uit was, in het ziekenhuis heeft gelegen...en daar wist ik dus nix van, dat vertelde hij later pas.

Hmm...wat deed ik ook alweer. Ik ging uit op een zaterdag en ik kwam daar een vriend van hem tegen. Die vertelde een paar dingen, ik weet niet meer wat eigenlijk..
Toen belde ik hem die maandag met 1 of ander smoesje op, maar toen werd hij heel erg kwaad.
Die donderdag belde ik hem weer op en toen spraken we af voor zaterdag. Dat werd een heel gedoe, maar volgens mij was het na die middag weer goed. Toen ging ik een week met school weg naar Oostenrijk en toen ging het eigenlijk alweer iets beter met me. Ik dacht ook dat het beter was om het uit te maken. Maar nadat ik terug was, bleef hij bellen. Nou ja, het was dus gewoon weer aan.

Ghehe, sorry voor dit lange en oninteressante verhaal...
Er kwamen ff herinneringen omhoog ofzo. Tis al 2 jaar geleden trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten