Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, ik ben sowieso niet zo vergevingsgezind dus ik had hem allang de deur uit getrapt als hij telefoonseks heeft met iemand anders (ex of geen ex, hoewel ex waarschijnlijk iets naarder is). Maar ik neem aan dat het voor jou niet zo ligt, anders had je dit topic niet gemaakt. Zoals Volk en sanni al zeggen: Vertel hem dat je weet waar hij mee bezig is en dat je dit niet wilt; Hij kapt ermee, of jij kapt met hem. Zo simpel is het. Maar dan moet je wel daad bij woord voegen, want als je toch bij hem blijft dan weet hij dat hij gewoon van alles kan flikken en dat je toch niet bij hem weggaat.
Overigens zou ik zijn ex inderdaad niet aanspreken. Zij doet namelijk niets verkeerd. Ik bedoel, het is niet netjes van haar (iemand die bezet is, is wat mij betreft off limits), maar jouw vriend is degene die er actief in meedoet. Ik snap dat het lastiger is omdat jullie al samenwonen en dan krijg je al dat geregel als jullie uiteindelijk toch uit elkaar gaan, maar wat heb je nou aan een relatie als hij het niet te nauw neemt met jouw gevoelens en de afspraken die jullie samen maken? Je zou je sowieso niet meer fijn voelen dan en dat is het niet waard, vind ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
contact met ex verbreken.. MissBi@tch | 5 | 07-01-2005 14:03 | |
Liefde & Relatie |
vriend veel contact met ex Duifje | 23 | 25-05-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
wil de ex van mn vriend nog iets met hem? miss x | 8 | 09-02-2004 18:17 | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie Contact ex terwijl vriend! Jullie mening?! ShiningStar | 7 | 26-09-2003 18:54 | |
Liefde & Relatie |
weer contact met zijn ex :S krummie | 10 | 22-07-2003 08:34 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft contact met ex vriendin dreadlocks | 10 | 16-01-2003 12:29 |