Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=320726
Mischien heb je hier wat aan. Probeer gewoon rustig en zelfverzekerd over te komen! |
![]() |
|
die moveeee maken
![]() kijk sommige zijn goed in de move denk ik en andere hebben zoiets van liever niet en waarom zou je ook iemand midden op de dansvloer pakken? je kunt toch ook vragen iets van: ga je meej naar buiten en dan ga je naar buiten beetje knuffelen.... en dan kun je t gewoon rustig doen en dan gaat die moveeeee automatisch ![]() mag ik dan hopen, anders dan issut foute boel, want dan wil ze nie ![]() knuffels......
|
![]() wie wil er na een kwartier al naar buiten dan?! of zelfs zoenen met een vreemde ![]() naja sorry zal wel aan mij liggen dan
|
![]() |
okay je moet eerst wel weten -of denken eigenlijk- of ze je okay genoeg vind (ik zet xpres niet leuk vind omdat leuk meteen wordt geassocieerd met verlieft en dat hoeft niet geval te zijn natuurlijk) Dus als je al weet hoe je praatje moet maken is fijn.
Dan ga je iets te dichtbij staan en gebeurt vanzelf (of ze doet stapje naar achter natuurlijk) Of als je met haar danst kusje in haar nek geven ofzo, merkt vanzelf hoe ze reageert. Bovendien als ze je ziet zitten hoeft iets te dicht bij staan vaak voldoende te zijn
|
Verwijderd
|
Ik zou niet zomaar zoenen met iemand. Zeker niet na 1 enkele ontmoeting .. en al helemaal niet bij het uitgaan
![]() Voorwaarde is toch dat ik haar beter ken, dan nog steeds erg leuk vind en nuchter ben. Kun je beter gewoon leuk met haar omgaan. Drankje aanbieden etc en dan uiteindelijk haar nummer vragen om eens af te spreken (bijv naar de bios). Dan heb je de gelegenheid elkaar beter te leren kennen en komt het moment misschien eens vanzelf (als het goed klikt). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
move? Tail3003 | 12 | 03-09-2015 20:59 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |