Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Harmonie...ownee, dat zit volgens mij in Zoeterwoude...een cafeetje. Kom er iemand hier weleens in Utopia in Zoeterwoude? Ik echt heeeeeeeeel soms (1x per jaar?) Sommigen zijn er echt verstokt aan schijnt en gaan elke week ![]() owh, nou zie ik pas dat het een alternatief cafee moet zijn...oeps ![]() |
![]() |
||
De Harmonie...ownee, dat zit volgens mij in Zoeterwoude...een cafeetje.
Citaat:
LVC is alleen tussen 20.00 en 23.30 methal niet mijn smaak daarna van 0.00 tot 3.00 soms 4.00 techno en deep groove house wel mijn smaak.
||
Citaat:
![]() ![]() Alleen maandag was het dicht, en gisteren was het open, maar toen was ik met wat vrienden die niet van zo'n tent houden... Ik ga vanavond denk ik wel ff kijken ![]() Bedankt iig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() graag gedaan trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga ik wel lekker aan de bar zitten ofzo, ik ken er toch niemand. Wanneer ga jij? Dan 'ken' ik min of meer iemand waarmee ik kan ouwehoeren ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Gisteren was het trouwens idd helemaal niet druk, ik zat in me eentje, samen met wat personeel, maar ik ben wel gelijk goed voorgelicht over alle studieverenigingen en de El'Cid, handig om te weten aangezien ik volgend jaar in Leiden ga studeren ![]()
|
|
|