![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat je hier wel wat aan hebt.. (de tabel)
http://www.bierengezondheid.be/index...te&Doc=gehalte |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eet van tevoren iets en zorg dat je niet al te moe bent. Dan maakt het echt helemaal niks uit.
De combi lege maag + nacht slecht / niet geslapen + 2 biertjes is wel minder echter. Dan kom je ws. nog wel door de test (promillage blijft hetzelfde), maar autorijden is dan niet meer zo verstandig (lees: je bent zo traag en suf als de pest en misschien een beetje duizelig .. been there, done that). Ik drink alleen iets als ik me goed voel en gegeten heb. Anders niet, want autorijden is dan gewoon uit den boze. |
![]() |
|
Ahh fuck that.
Ik en mijn neef en een goede vriend gingen gisteren avond even snel naar getronics daar werkt hij namelijk.We reden op de snelweg waar je 70km mocht gewoon 170. Hij heeft een snelle Bmw en had wat bier thuis bij ons op,omdat me mams ook jarig was. We reden wel bijna tegen een lantaarnpaal op met een snelheid van 120km terwijl je daar 60 mocht. Maar verder ging het vlekkeloos. Ik was namelijk nog helder,vandaar dat ik het allemaal nog kon herrineren. Met vr Vrede!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zo bezig bent als jullie ben je gewoon superasociaal, mensen als jullie verdienen geen rijbewijs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stoer hoor
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je niet goed kunt lezen moet je het niet proberen. En ik zelf reed niet.Het was mijn 50% gestoorde neef. Mja wat verwacht je,heeft pas een snelle bmw gekocht en wil wat laten zien he. PeaCe
|
![]() |
Ha, dan had je minstens iets kunnen zeggen. Hmm gewoon geluk gehad hoor.
Een klasgenoot van me had een jaar geleden haar verjaardag gevierd waarbij er heel veel werd gezopen. Op een gegeven moment gingen twee jongens weg -dronken!- met de scooter. Ze waren niet eens de straat uit en ze kregen een ongeluk. Een van die jongens, een hele goede vriend van die jarige meid, was op slag dood!!! |
![]() |
||
Citaat:
nou ja... dan heb ik dus zoiets van: "stoer hoor" ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Alcohol naar 18 bassiebe | 63 | 22-11-2015 17:55 | |
Drugs & Alcohol |
Rijden onder invloed van alcohol vosje16 | 20 | 19-04-2006 18:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Epilepsie Verwijderd | 17 | 11-01-2005 20:34 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |