![]() |
|
![]() |
Haai
ff een aanbieding: zijn er mensen die er zin in hebben om 3 tot 6 maanden aan boord van een schip te werken? en willen deze mensen dan ook graag in het caribisch gebied werken??? blijf dan ff lezen: het gaat om het schip : de insulinde als je meer informatie hierover wil mail me dan ff dan mail ik je wel terug over hoe het allemaal zit. heeft geen zin te mailen als je niet met mensen om kan gaan en niet van lol houdt en je geen engels kunt. dusse mail me ff dan hoor je de details ![]() see ya sunflower e mail: carib156@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
over wat je zei, verydrunkdriver, is niet iedere keer een andere bemaning, je kan gewoon aan boord wonen, als er geen trips zijn ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt. ja je krijgt meestal alleen tips, maar als je je best doet kunnen doet kunnen dit veel zijn.
kan het weten woon hier en werk soms ook aan boord, je wordt er inderdaad heel zelfstandig van... is dit soms slecht voor je? zijn hele leuke mensen, maar je moet niet leeghooftig zijn en niet bang zijn je bek open te trekken. o jah , je mag ook de gaskraan nie open laten staan anders kun je oprotten, tis dat je het weet, maare willie meer weten dan stuur ik je een mail , waar alle "eisen" in staan. enne nog ff badmeester???? in nederland, dat is niet in de zon werken.... ![]() geef ff een reactie |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |