Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben in totaal 3 keer naar Zeeland geweest met school en dat is dus wat ik een 'normale reis' vindt. En in de brugklas ben ik op werkweek naar Texel geweest. (yes ![]() |
![]() |
|
Ik ben in de eerste natuurlijk ´gewoon` op werkweek geweest naar Noord-Brabant. En aan het einde van de 1e gingen wij ook nog naar Duinrell volgens mij. In de 2e zijn we alleen aan het einde van het jaar naar Six Flags geweest.
In de 3e/4e doen we helemaal niks ![]() En in de vijfde ga ik op uitwisseling, het is nog niet precies duidelijk waarheen, maar waarschijnlijk kunnen we kiezen uit Finland Polen Italië Frankrijk Duitsland. En in de 6e weer nergens heen ![]() maar het is echt oneerlijk geregld die uitwisseling bij mij op school. Mensen met een CM profiel mogen als eerste kiezen waar ze heen willen, dan mensen met EM en als laatste pas mensen met NG/NT. ![]() |
![]() |
|
Bij ons ga je in de voorexamenklas een weekje weg. mvbo gaat naar Virton, Havo gaat naar londen, Atheneum gaat naar Berlijn en gymnasium gaat naar Rome. Je hebt niets te kiezen.
![]() Ik ben zelf naar Berlijn geweest en ik vond het hartstikke leuk, alleen een beetje te kort.
|
Ik ben met het evenementen bestuur (soort feest commissie) van onze school naar Euro Disney geweest. We hadden toen een groot lustrumfeest georganiseerd en mochten als beloning GRATIS daarnaar toe.
![]() Ook wij gingen midden in de nacht weg en kwamen midden in de nacht terug. We gingen met zo'n 40 man en het was op een gewone schooldag (geen vakantie), dus super rustig in het park, nergens rijen. Dat was echt heel gaaf!! Verder is het de gewoonte dat je in de 1e op werkweek gaat. Wij gingen 40 km van huis... bleven gewoon in de zelfde provincie dus :/ Verder gingen we in de 3e naar Limburg en gaan we dit jaar (5e) naar Londen of Praag. Ik heb voor Londen gekozen.
|
![]() |
1e: aan het eind van het jaar een dagje Alkmaar
![]() 2e: aan het eind van het jaar naar Six Flags (als je wilt, kost geld dus) 3e: Antwerpen (als je wilt, kost dus ook geld) 4 mavo/4 havo/5 vwo: 3 dagen survival in de Belgische Ardennen (je moet mee, kost wel geld) vanaf de 3e: skieen in Oostenrijk (ook als je wil, kost geld) 5 en 6 vwo: Rome (ook als je wilt, kost erg veel, op zich ook wel logisch ![]() Niet erg veel dus |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk niet eens de gewone uitjes verder meegerekend, eens kijken of ik ze nog weet:
1e Walibi Flevo (jaja dat bestond toen nog), en op kamp naar Egmond (op de fiets) 2e Archeologisch park Xanten, Duinrell, Euro Disney 3e 4 dagen Trier (zooo gaaf, was alleen voor 3 en 4 gym), Efteling 4e skireis, abdijweekend (dat kan ik echt iedereen aanraden), zeilkamp in Balk 5e skireis, abdijweekend 6e Rome (dat was alleen voor 5 en 6 gymnasium, dat was echt de leukste reis) en Euro Disney best veel, en dan had je natuurlijk nog de uitjes met tekenen naar musea etc.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Tijdelijk uit elkaar.... Verwijderd | 34 | 03-11-2004 16:15 | |
Films, TV & Radio |
Gevechten tussen mensen uit verschillende films. Eye of Sauron | 140 | 26-12-2003 22:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |