ik doe nu paar maanden fitness en ik rook nog steeds bijna elke dag weed .Ik wou jullie vragen of weed of hasj schadelijk kan zijn voor je spieren ,zelf merk ik er niet veel van en kom ik elke week bij maar soms weer af als ik teveel rook .
Ikzelf train behoorlijk intensief taekwondo, toen ik ook regelmatig blowde merkte ik dat mijn spieren veel stijver werden. Duurde veel langer om ze los te krijgen.
Barelientje schreef: hahahhahaha rix(griller) heeft wel gelijk
ik ken em en eerst had ie nix en in 3 maanden na veel blowen en trainen is die fag gespierd geworden...
Ik denk dat het geen enkel verschil maakt eigenlijk , en dat barelientje maar wat in het rond lult want hij kent mij nieteens, maargoed misschien dat het goed is voor je spieren om zich na veel inspanning goed te ontspannen.....
Omdat nou eenmaal alle middelen die op de internationale opiumlijst staan als doping gezien worden. Onderzoekers (internationaal) zijn het er al lang en breed over eens dat het geen prestatiebevorderend middel is voor de meeste topsporten, en men wil het ook van de dopinglijsten afhebben, helaas is daar de politiek he. Zou een verkeerd beeld geven. Maar ook met een glas cola teveel op kun je positief verklaard worden bij een dopingtest.
Dus tsja.