Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk nog wel even of ik 'm ga kopen, schijnen wat problemen te zijn icm SoundBlaster Audigy ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is maar mijn mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij moet het juist realistisch overkomen, lijkt net alsof ik echt in een F1 auto zit de snelheid is er gewoon. ![]() ![]() |
![]() |
|
Helemaal mee eens, na meer GP4 te hebben gespeeld de laatste tijd vind ik hem gewoon echt beter dan F1 2002. De graphics van F1 2002 zijn wel aardig, maar ik vind de kleuren niet mooi, GP4 ziet er echt realistisch uit. De circuits vind ik ook beter gedaan in GP4, vooral monaco ziet er fantastisch uit
![]() |
![]() |
|
Ik heb een WIP-demo van F1-2002 en daar vind ik het echt jammer (ECHT ECHT ECHT jammer dus
![]() Met de GPx-serie heb ik altijd veel plezier gehad, dus ik denk dat ik toch voor GP4 ga ![]() Maar eerst even kijken wat SB Audigy-gebruikers er van zeggen..... |
![]() |
|
Wat een slappe game zeg. Beweren ze dat het spel op seizoen 2001 gebaseerd is, en bovendien ook nog eens zeer realistisch zou zijn. Nou mooi dat ik op Spa niet te zien ben op de tribune in de Rivage. Neen doe mij dan maar GPL, dat is tenminste realistisch
![]() -Desecrator
|
weet er iemand van jullie of ik dit spel kan draaien met volgend systeem:
-Intel pentium3 1000 Mhz -128 Mb RAM -Intel(R) 82810E Ghraphics controller -20 Gig of space -Windows Me ik heb ergens gelezen dat het spel niet zo goed draait op Windows Me. Kunnen jullie mij verder helpen??
||
Citaat:
![]() GP4 heeft vooral CPU power nodig, ik heb zelf een Athlon 1200 met Geforce4 Ti4200 en daarop draait het met alle details aan in 1024x768 niet lekker. Je kunt het wel spelen denk ik maar vraag niet hoe ![]() |
![]() |
|
![]() |
De drivers zijn te halen op http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
|
![]() |
Grand Prix 1 kun je hier vanaf halen http://www.the-underdogs.org/game.php?id=1285
en ja, dit is legaal (word niet meer verkocht)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik heb gp4 ook al cker weken maar ging op vakantie en heb er niet naar omgekeken.
nu ben ik er mee bezig maar ik kan niet sturen. het enige wat ik kan doen is in andere auto's kijken heel vaag wat kan ik hier aan doen ook me instellingen bij keybord veranderen helpt niks hep pleeeeaaasseeee |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|