![]() |
|
![]() |
heej iedereen!
Ik snap niet goed waar dat "aanplayen" op slaat... Ik word volgens mij bevooroordeeld door mijn naam. Heel snugger (NOT) In plaats van reageren op mijn vraag...? Maar dat serieus praten.. ik weet het niet... Ik KAN dat natuurlijk wel doen, maar ik wil het liever laten merken. Ik denk namelijk bijna zeker te weten dat hij ook meer wil... -kusje- |
![]() |
|
misschien is het een tip om een beetje aan hem te gaan zitten. als hij op de bank zit op hem gaan zitten weet je wel gezicht naar elkaar toe vooral veel zoenen. en overal gaan zaanzitten en pas wanneer hij het je toelaat ook naar zijn kruis gaan. lekker spontaan. laten zien dat je hem wilt gewoon wanneer er niemand thuis is. als je dat durft je hebt er wel lef voor nodig. wij hadden er serieus over gepraat. het gaat wel maar het is alles behalve romantisch.
maar je kunt ook serieus praten. meer keuzes heb je denk ik niet
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
gewoon zelf een beetje verder gaan, als je alleen thuis bent of met z'n tweeën op je kamer... zoals al gezegd werd, voelen, of zijn hand ergens naar toe brengen... en hem daarbij even aankijken en iets als 'mag ik?' of gewoon erg vragend kijken... als hij het niet wil dan protesteert hij wel...
|
![]() |
|
wat ook een hele goed tip is.
geef hem een hele lekkere tongzoen. en ga heel lang door. zorg dat hij met al zijn concentratie daar mee bezig is. ga dan met je hand naar zijn kruis. (zorg dat je tong niet in zijn mond zit op dat moment maar meer in jouw mond want als hij schrikt dan klapt zijn mond dicht) als je door mag gaan en daarna verder gaat dan lukt het wel. als hij niks bij jouw doet lijd zijn hand dan naar jouw kruis bijvoorbeeld. veel succes
|
![]() |
Ik had me altijd voorgenomen om 3 maanden te wachten voor ik met een jongen naar bed zou gaan.
Toen ik mijn vriend leerde kennen heb ik dat laten varen. Het klikte meteen en ik vertrouwde hem volkomen. We hebben ooit een hele nacht (8 uur lang!!!!) aan de telefoon gehangen, en toen begonnen we op een gegeven moment elkaar een beetje op te geilen. Toen hebben we het er ook over gehad dat ik een weekend bij hem zou logeren, en dat we het misschien wel waar konden maken. Later heb je het er vanzelf alsnog over of dat serieus was, en dan kan je zeggen dat je dat echt wel wil. Bij ons is het super gegaan. We gingen eerst uit eten en wandelen langs het strand, toen gingen we naar huis en wilden we "het" gaan doen. Ik was op dat moment best wel zenuwachtig en toen hebben we elkaar uiteindelijk laten zien hoe we het zelf deden. Ook hebben we toen elkaar aangeraakt en op die manier een beetje ontdekt. Die nacht hebben we lepeltje lepeltje geslapen. De volgende ochtend gingen we op een gegeven moment samen douchen en toen kwam ik best wel in "the mood" ![]() Toen zijn we naar boven gegaan en hebben we het heel lief en zachtjes gedaan. Wij hadden toen pas 2,5 week wat, maar het gaat niet om de tijd dat je iets hebt, maar het vertrouwen dat je in elkaar hebt. Als dat er is, en je bent allebei bereid te stoppen als de ander niet meer wil, dan kan je verder gaan. Wij hebben nu overigens 4,5 maand wat en hebben ons net verloofd :-D Lenneke |
![]() |
|
verloofd op je 17de je wilt nu al dus gaan trouwen en dat weten jullie al zeker na 4.5 maanden
ik heb nu al meer dan een jaar met mijn vriendin en kwam laatst pas achter een vervelend trekje van haar en jullie weten al na 4.5 maanden dat je met elkaar gaat trouwen
|
![]() |
hey!
ja ik ben dit weekend voor het eerst ook verder gegaan, t ging allemaal vrij snel, maar t was t zeker waard. ga gewoon een beetje met je hand hem overal strelen (rug, kont, tepels, kruis..........) en leidt zijn hand naar jou rug/kont/kruis/tepels als die daar nog niet was, blijf ondertussen lekker door zoenen en probeer te gaan liggen ofzo.. succes ermee ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Tips voor documentaires van NGC/Discovery Verwijderd | 18 | 27-10-2009 11:58 | |
Software & Hardware |
goede pc voor rond de 700 eu? DG | 10 | 02-11-2007 20:39 | |
Vrije tijd |
Zouden jullie willen helpen? (TDF) Vini-Vidi-Vici | 15 | 29-06-2004 15:48 | |
Drugs & Alcohol |
Gevraagt goede tips om trekmomenten te overwinnen SonOfSinterklaz | 25 | 05-03-2004 07:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin van héél goede vriend freakje | 7 | 03-05-2003 20:43 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |