Advertentie | |
|
![]() |
|
hehehe, ja.. dat zou grappig zijn.. Maar ik denk niet dat jan en allemaal een netwerkprinter heeft staan.. die dingen zijn duur..
Maar ehm.. Als je in de buurt van Delft woont.. Er zijn er een paar op te halen bij de TU Delft, mekelweg 2.. moet je zeggen dat je van de afdeling I&A (klotige automatiseringsdienst met alleen maar debielen).. En dan gewoon dat ding meenemen..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
----------- Ik zelf heb een printer beneden staan, aangesloten op de computer van m'n vader. Als die van hem aan staan print ik dus via de router, en ik heb praktisch nog nooit problemen gehad. |
![]() |
|
slimmert,
je kan ook, mits een netwerk printer heb, (een groot gedeelte van hp zijn dat) heb je aan de achter kant van de printer ook een poort om een aan je netwerk te hangen. Gewoon op een vrije poort van je router. Ik heb precies de zelfde router als jij en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
thuisgroep windows xp en windows7 Diamera | 7 | 12-11-2010 17:06 | |
Software & Hardware |
[netwerkswitch] enkele vragen. coopergirl | 2 | 01-10-2005 14:19 | |
Software & Hardware |
[netwerk] via een adsl router, kan dat? Carl Johnson | 15 | 21-10-2002 19:26 | |
Software & Hardware |
Netwerk weigert te werken crcorp3 | 12 | 13-09-2001 11:09 |