Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is helemaal niet saai. Sterker nog ik heb liever een meid die weinig drinkt en niet blowt, dan een of andere domme doos die ieder dag stoned is
![]()
|
Nah, sorry hoor maar iemand die geen drugs gebruikt is juist zo oppervlakkig. Zo'n persoon weet niet hoe ie plezier moet beleven op en ervaringen op moet doen op geestveruimende middelen. Zo'n persoon kan gewoon niet de onthullingen van zn/haar eigen persoonlijkheid aan en durft niet af te wijken van zn/haar eigen persoonlijkheid.
Je weet gewoon niet wat je mist, of durft jezelf niet te missen. Het getuigt ook weinig van enige vorm van innerlijk en sociaal avonturendrang en dat is ook een aanduiding van ernstig vorm van saaiheid van persoonlijkheid. Het gering/niet gebruiken kan ook duiden op angst voor eventuele bijeffecten die als negatief kunnen worden ervaren, die een vooruitstrevend persoon juist voor lief neemt voor de verijking van zn/haar geest. Plezier beleven in een nuchtere toestand kun je altijd nog tussendoor doen. Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik dacht eerst toen ik haar zag, dat ze zwaar arrogant was dus niet. Ze was gewoon zwaar relaxt en de volgende dag kon ik alleen maar aan haar denken. Als jij het maar naar je zin hebt is alles goed ga zo door.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |