Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2003, 19:35
devilcat
devilcat is offline
ik ben dus nogal onzeker,
Ik drink alleen als ik wel 's uitga [ wat ik eigenlijk nooit doe] maar dan bijvoorbeeld 1 drankje en daarna een colaatje, ik blow ook nooit

ik heb soms het gevoel dat daar op aangekeken word , zo van "damn wat ben jijsaai "

ik heb slechte ervaringen met alcohol.

wat vinden jongens hier nou van dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 19:37
Wasp
Wasp is offline
Als een meisje nauwelijks drinkt of blowt; so what? Dat is toch jouw keuze? Ik zou je er niet te druk om maken. De mensen die dat denken zijn oppervlakkig en denken dat als je veel drinkt/blowt, dat je er dan bij hoort.
Oud 08-01-2003, 19:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
hoeft niet saai te zijn, maar tis wel gezellig als je samen een keer door kunt zakken . k heb er een hekel aan als vrouwen/meisjes op m'n drankgedrag letten, als ze zelf nuchter zijn dan...

maar... je kunt ook gek genoeg zijn van jezelf
Oud 08-01-2003, 20:52
Verwijderd
tuurlijk niet saai, ik vind het juist vooral leuk dat je niet drinkt (ik drink ook niet)
het is je eigen keus, het is zelfs een slimme keus, je laat je niet verleiden door de verleidende en fantaserende drugs

Keep it going
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 23:05
?OWAN!
?OWAN! is offline
Weinig drugs is absoluut niet saai....
het is een duidelijk teken dat je je zonder drugs prima kunt vermaken....dus eerder petje af dan saai.
Oud 08-01-2003, 23:15
]{ing
]{ing is offline
slim meisje niets op tegen hoor, ookal vind ik het fijn als ik een joint met iemand anders mag delen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 00:09
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
vooral doen wat jij wil, daar gaat t toch om? de mens als individu, zo zijn we al duizenden jaren en zo zullen we nog wel duizenden jaren blijven, mocht de aarde het toestaan natuurlijk.
Oud 09-01-2003, 12:00
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
?OWAN! schreef:
Weinig drugs is absoluut niet saai....
het is een duidelijk teken dat je je zonder drugs prima kunt vermaken....dus eerder petje af dan saai.
Precies .

Ik zou willen dat ik dat ook had .
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 12:22
BG-Smalls
BG-Smalls is offline
Citaat:
birthmark schreef:
hoeft niet saai te zijn, maar tis wel gezellig als je samen een keer door kunt zakken . k heb er een hekel aan als vrouwen/meisjes op m'n drankgedrag letten, als ze zelf nuchter zijn dan...

maar... je kunt ook gek genoeg zijn van jezelf
Sluit ik me volledig bij aan...
Oud 09-01-2003, 15:30
devilcat
devilcat is offline
ik heb ook totaal niks tegen mensen die blowen of roken of drinken, alleen lijkt het soms wel alsof ze juist MIJ aankijken dat ik dat niet doe.

mah ja
what ever
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 17:12
DEChengst
DEChengst is offline
Dat is helemaal niet saai. Sterker nog ik heb liever een meid die weinig drinkt en niet blowt, dan een of andere domme doos die ieder dag stoned is
Oud 09-01-2003, 17:30
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Dat is helemaal niet saai. Sterker nog ik heb liever een meid die weinig drinkt en niet blowt, dan een of andere domme doos die ieder dag stoned is
't is juist beter als je je zo ook prima vermaakt
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:31
Mafheid
Mafheid is offline
Nah, sorry hoor maar iemand die geen drugs gebruikt is juist zo oppervlakkig. Zo'n persoon weet niet hoe ie plezier moet beleven op en ervaringen op moet doen op geestveruimende middelen. Zo'n persoon kan gewoon niet de onthullingen van zn/haar eigen persoonlijkheid aan en durft niet af te wijken van zn/haar eigen persoonlijkheid.
Je weet gewoon niet wat je mist, of durft jezelf niet te missen. Het getuigt ook weinig van enige vorm van innerlijk en sociaal avonturendrang en dat is ook een aanduiding van ernstig vorm van saaiheid van persoonlijkheid.
Het gering/niet gebruiken kan ook duiden op angst voor eventuele bijeffecten die als negatief kunnen worden ervaren, die een vooruitstrevend persoon juist voor lief neemt voor de verijking van zn/haar geest.
Plezier beleven in een nuchtere toestand kun je altijd nog tussendoor doen.

Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 18:34.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:05
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Nah, sorry hoor maar iemand die geen drugs gebruikt is juist zo oppervlakkig. Zo'n persoon weet niet hoe ie plezier moet beleven op en ervaringen op moet doen op geestveruimende middelen. Zo'n persoon kan gewoon niet de onthullingen van zn/haar eigen persoonlijkheid aan en durft niet af te wijken van zn/haar eigen persoonlijkheid.
Je weet gewoon niet wat je mist, of durft jezelf niet te missen. Het getuigt ook weinig van enige vorm van innerlijk en sociaal avonturendrang en dat is ook een aanduiding van ernstig vorm van saaiheid van persoonlijkheid.
Het gering/niet gebruiken kan ook duiden op angst voor eventuele bijeffecten die als negatief kunnen worden ervaren, die een vooruitstrevend persoon juist voor lief neemt voor de verijking van zn/haar geest.
Plezier beleven in een nuchtere toestand kun je altijd nog tussendoor doen.
het kan ook zo zijn dat iemand er niks aan vind... k vind persoonlijk alcohol ook beter dan drugs ( voor zover alcohol geen drugs is....)
Oud 09-01-2003, 19:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
-bambi- schreef:
't is juist beter als je je zo ook prima vermaakt
Als ik blow vermaak ik me helemaal niet. Blowen vind ik namelijk buiten gewoon saai. Als ik stoned ben heb ik helemaal geen zin om ook maar iets te doen. Compleet lusteloos tijdens, en het gevoel mij tijd verdaan te hebben er na. Neen dank je.
Oud 09-01-2003, 19:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Als ik blow vermaak ik me helemaal niet. Blowen vind ik namelijk buiten gewoon saai. Als ik stoned ben heb ik helemaal geen zin om ook maar iets te doen. Compleet lusteloos tijdens, en het gevoel mij tijd verdaan te hebben er na. Neen dank je.
daar heb k nou weinig last van...
Oud 09-01-2003, 19:15
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
ik ben dus nogal onzeker,
Ik drink alleen als ik wel 's uitga [ wat ik eigenlijk nooit doe] maar dan bijvoorbeeld 1 drankje en daarna een colaatje, ik blow ook nooit
Is alleen maar goed, 4 weken geleden heb ik een meisje ontmoet die niet dronk en niet blowde.
Ik dacht eerst toen ik haar zag, dat ze zwaar arrogant was dus niet.
Ze was gewoon zwaar relaxt en de volgende dag kon ik alleen maar aan haar denken.

Als jij het maar naar je zin hebt is alles goed ga zo door.
Oud 09-01-2003, 19:24
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
birthmark schreef:
het kan ook zo zijn dat iemand er niks aan vind... k vind persoonlijk alcohol ook beter dan drugs ( voor zover alcohol geen drugs is....)
Als iemand een bepaald middel niets aan ligt dat geheel aan de persoon zelf wat aangeeft dat persoon op dit gebied een uiterst saaie persoonlijkheid heeft. Uiteindelijk bepaald je eigen persoonlijkheid de lol van het middel, jij gebruikt t immers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten