Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik liep het lokaal binnen, keek hem aan, hij keek mij aan, we grijnsten, maakten een grap en ik was verkocht. Hij was 35, ik was net 17. Hij was leraar, ik was leerling. Dit kon dus niet. Ik heb dat hele schooljaar geworsteld met een vreselijke crush die maar niet overging. Ik heb me vreselijk aangesteld, schaamde me dood, probeerde een hekel aan hem te krijgen, niks hielp. Ik was on top of the world, zweefde op wolken, en mocht niets laten merken.
Gelukkig was hij na een jaar verdwenen. Heerlijk, wat een rust.
|
Verwijderd
|
Ik vind verliefd zijn verschrikkelijk. De eerste keer dat ik verliefd was, was op een ontzettende eikel uit de brugklas. Eerst was hij wel aardig tegen me en leek het net alsof hij met me zat te flirten zeg maar. Hij zat zich echt een beetje uit te sloven (nou ja, deed ie sowieso altijd in de klas) en ik lachte om alles wat hij zei, ookal was het soms misschien superdom en niet grappig.
Later werd hij ontzettend gemeen. Hij wou helemaal nix met me en ging alleen maar stomme opmerkingen maken.Om de 1 of andere reden bleef ik hem maar leuk vinden, ookal deed hij nog zo onaardig. Dan zat hij aan het tafeltje voor me en draaide zich om en dan begon hij met me te praten. Hij ging m'n uiterlijk compleet afkraken.. moet je je voorstellen: je bent verliefd op iemand en hij zit vlakbij je, kijkt je doordringend aan en vertelt hoe lelijk je wel niet bent.. ![]() Ik ben hem het hele jaar leuk blijven vinden ![]() |
![]() |
|
Aanvulling:
Hoe voelde het om voor het eerst echt verliefd te zijn? Ik heb een aantal keer gedacht dat ik verliefd was op een jongen, maar achteraf gezien, en zeker nu, weet ik dat dat geen echte verliefdheid was... Ik weet namelijk pas sinds een paar maanden wat echt verliefd-zijn is... ![]() Natuurlijk vond ik wel wat jongens leuk, en dat was altijd giechelen met vriendinnetjes, vrolijk zijn, rood worden als je hem zag, etc etc, maar dat is echt niet te vergelijken met nu... |
![]() |
|
Volgens mij ben ik nu pas voor het eerst echt verliefd, al maanden, terwijl ik toch wel vriendjes heb gehad, waarop ik ook wel verliefd was (denk ik). Maar dit is anders, ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als hij in de buurt is enzo, dan krijg ik dus echt geen hap door m'n keel en moet wel honderd keer naar de wc...zo zenuwachtig ben ik dan en ook ben ik misselijk. Verder sta ik dan ook echt te trillen op mijn benen. Dit heb ik dus nog nooit gehad. Ik denk ook de hele dag aan hem. En ookal weet ik nu dat het niet wederzijds is, gieren de hormonen nog door míjn lijf. Terwijl ik bij de andere jongens maar een week nodig had om vervolgens weer een andere jongen leuk te vinden.
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt..... ![]()
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 14:12. |
![]() |
|
kzat in de tweede klas
en ben zowat 2 jaar verliefd gebleven nooit wat geworden ![]() achteraf gezien had iemand me wakker moeten schudden en moeten zeggen: MOVE ON maar aangezien niemand het wist....... nee die fout maak ik nooit meer ![]() ![]() maar verliefd zijn is gewoon niet te snappen ik word er altijd heel rustig en teruggetrokken van behalve als ik over HEM praat ![]() of bij hem ben ![]() haha
|
1e keer verliefd was toen ik al een paar weken met die jongen had
![]() voelde helemaal fantastisch, kriebels overal en een zuper voldaan gevoel als ik bij HEM was geweest enzo.. en ik heb t geluk dat ik t nu allemaal voor de 2e keer mag voelen!!! en dat t volgens mij nog 10 x zo erg is ook, maar gelukkig wederzijds! *in love* |
![]() |
|
Mijn eerste keer dat ik echt verliefd was... Ik was super happy en wist niet wat mij overkwam. Wie had dat durven dromen dat ik zo blij kon zijn met een lieve jongen.. helaas werd dit opeens na 3mnd abrubt afgebroken
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Eerste keer verliefd worden en ik begreep dat het "verliefd zijn"van 15/16 jaar niets voorstelde. Ik werd pas op mijn 19e verliefd. Nog steeds verliefd op dat meisje, maar ik kom niet verder dan een goeie vriend vrees ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb best vaak meisjes leuk gevonden, maar mijn eerste echte verliefdheid was pas vorig jaar. In het begin voelde het ontzettend goed. Normaal gesproken was ik een best negatief persoontje, maar nadat ik haar gezien had was ik 1 en al positief. Ik kreeg er echt weer zin in te leven *oh wat dramatisch* :/
Helaas liepen dingen niet helemaal zo als ik mij ze destijds voorstelde en toen sloeg het om in een soort obsessie. Ik dacht dat het nooit wat zou worden door omstandigheden, maar tegelijkertijd kon ik het echt niet los laten. Ook toen ze niks meer met me te maken wou hebben, bleef ik komen. Ik hing echt totaal aan haar. Ik vind het maar eng eerlijk gezegd. Dat gevoel kan mijn verstand echt compleet uitschakelen, waardoor ik dingen doe waar ik achteraf van denk "was ik dat?". Zowel in positieve als negatieve zin :/ De wonderen zijn de wereld niet uit trouwens, want na iets meer dan een half jaar later is ze ineens mijn vriendin geworden. Ik wist niet wat me overkwam ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
De eerste keer dat ik echt verliefd was, voelde ook wel goed. Ik was zoals iedereen vrolijker, voelde me beter. Beetje jammer dat de persoon op wie ik verliefd was niet op mij was. Heb er toen ook wel een tijd voor nodig gehad dat te verwerken, en ja... Nu heb ik al 2 jaar met zn broer. (en nee, ik wist niet dat ze broers waren)
|
![]() |
Heel vrolijk maar ook super prikkelbaar (zal wel door hormonen zijn geweest). En afwezig, leren ging vrij lastig. eerste keer was in een vakantie toen ik 13 was, dus dat was toen niet zo erg, maar waarschijnlijk ook niet zo serieus, ook nooit wat geworden. Maar tweede (en laatste) keer was tijdens m'n examens... dat was een beetje jammer, gelukkig zag ik em nooit, alleen op icq.
|
Ik zat te twijfelen, maar uiteindelijk bleek ik echt verliefd te zijn.
Ik dacht niet bij mezelf ik ben verliefd, ik zat de heletijd achter dat meisjes aan. Iedereen had me duidelijk door en maakte opmerkingen erover. Ze gaf me het gevoel dat ze me ook leuk vond wat dus uiteindelijk niet waar bleek te zijn, want toe ging ze voor een andere jongen. En toen wist ik het zekker ik was verliefd op haar. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar zij nog niet Verwijderd | 1 | 02-01-2017 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deze stukgelopen relatie verwerken? Foetsj_NL | 14 | 14-04-2010 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit. Sprinkle | 12 | 06-07-2004 11:10 | |
Liefde & Relatie |
het is uit op een vage manier :( en ik weet niet of het juist is evenzondernaam | 18 | 05-07-2004 18:20 | |
Liefde & Relatie |
Opeens is het allemaal voorbij CryingHeart | 8 | 07-04-2003 09:40 | |
Liefde & Relatie |
ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery* | 20 | 16-09-2002 18:41 |