Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen mn haar nog lang was stak ik het ook vaak op bij (nettere) feestjes ed. Nu probeer ik het op te steken, wat geweldig niet lukt. ![]() ![]() (probeer het dan gewoon sierlijk ed te maken. ![]()
|
(Roos)
Geen glitters ![]() Je kunt je haar opsteken, is niet zo moeilijk. Als je slap haar hebt: beetje touperen, haarmousse erin kleden. Dan een staart maken (dat zit lekker stevig), en je 'staart' in losse plukken vast zetten met schuifspeldjes. Dan heel veel haarlak eroverheen. (oefening baart kunst ![]() Ook simpel: zijscheiding, je haar in een staart, en een lintje (of een plukje van je eigen haar) om het elastiekje o.i.d. Of maak zo'n kuif, als je dat leuk vindt. Je haar in een hoge staart doen, behalve 1 pluk vooraan. Die goed touperen (met een dunne kam) en besprayen met haarlak. De pluk voor je ogen laten hangen, en je hoofdhaar (waar de kuif op moet komen, bovenop je hoofd) ook goed met haarlak besprayen (zo krijg je meer grip op je haar). De getoupeerde pluk in 1x naar achter klappen en vastzetten met 2 clipspeldjes. Daarna nog heel veel haarlak erin et voila. ![]() Haha wat een verhaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
merci vo de tips , ga ik echt eens uitproberen dat met die kuif!!!!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed kan zelf ook weinig zeggen, ik ben xtreem geval van saaiheid, mijn haar zit vaak gewoon in een knotje ofzo
||
Citaat:
![]() ontopic: en wat dacht je van kleine knotjes zoals björk in één van haar video's? En spikes kan ook erg leuk staan! Maar misschien is dit iets te extreem. Vertel me eerst naar wat voor een feest je gaat... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
misschien is het trouwens leuk om voor een eenmalig feestje je haar een beetje proberen te laten krullen |
![]() |
||
Citaat:
Het zal me echt een worst wezen of jij vriendelijk doet ofniet. Beetje jammer alleen dat ik je niet probeerde te dissen, je moet de nieuwelingen ook een kans geven he ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
soort feest: een bal waar iedereen in galakledij moet zijn ![]() ma tis al voorbij , ik had een zwart kleedje aan me spagetthibandjes ...... en kben naar de kapper geweest!!! toch slim he
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|