Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 20:26
tijnnl
tijnnl is offline
Ik heb hier thuis een netwerkje en krijg dus via een andere computer mijn internet.
Nu wil ik graag unreal spelen tegen een aantal vrioenden van me over het internet.. wie weet welke porten ik moet forwarden zodat ze bij mij kunnen joinen?

grtz martijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2003, 10:10
Frank
Frank is offline
Citaat:
tijnnl schreef:
Ik heb hier thuis een netwerkje en krijg dus via een andere computer mijn internet.
Nu wil ik graag unreal spelen tegen een aantal vrioenden van me over het internet.. wie weet welke porten ik moet forwarden zodat ze bij mij kunnen joinen?

grtz martijn
als je netwerk aangesloten is, start beide UT op, multiplayer > find internet games > LAN games > daar staat dan die server die jij gemaakt hebt, als ze erop klikken joinen ze de server.

Die server moet je wel maken via Multiplayer > Create a new game ofzo. Succes
Oud 06-01-2003, 10:12
Frank
Frank is offline
Citaat:
tijnnl schreef:

grtz martijn
oh ik begreep je vraag verkeerd :>

dat zal je niet lukken want dan zit je achter firewall
Als jij nou effe de host word kan je het controleren, rag je internet eraf opp die andere comp en kan je wel servers maken :X
Oud 06-01-2003, 11:14
Martian
Martian is offline
Dedicated server maken op de PC die rechtstreeks aan het internet zit?

of kan dat niet
Oud 06-01-2003, 14:49
Thunder Child
Thunder Child is offline
heb ik dus ook last van
wij hebben hier ook een vuurmuur waardoor ik zelf geen server op kan starten, maar als 1 van je vrienden er 1 opstart dan kan je gewoon joine dat is geen probleem
Oud 07-01-2003, 19:58
Purgatori
Purgatori is offline
En hier ook iemand met een netwerk gay shit.. Ik kan ook geen server starte.. Wel server int netwerk.. Maar is wel kut dak niej kan voor internet Ik wil owk menskes op mijn server Marja..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 09:45
tijnnl
tijnnl is offline
Het probleem is degene waar tegen ik wil spelen zitten thuis ook op een netwerkje.
Maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn door middel van port forwarding, alleen welke porten.... dat weet ik dus niet en kan het ook nergens vinden

martijn
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:37
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
tijnnl schreef:
Het probleem is degene waar tegen ik wil spelen zitten thuis ook op een netwerkje.
Maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn door middel van port forwarding, alleen welke porten.... dat weet ik dus niet en kan het ook nergens vinden

martijn
Der is toch bij de meeste spelle zo'n menuutje van.. Lan ofzow.. Dan hoeve ze daar alleen in te gaan.. En ze kunne je server aanklikke..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten