Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2003, 19:55
essie:D
Avatar van essie:D
essie:D is offline
ik was te laat op school 2 min toen ik thuis kwam hebben ze me verott gescholden (heb ook slecht punten) als ik nog een keer zo acefietje maak dan word ik teneerst van school afgehaald en uithuisgeplaats mu moeder zegt me geen woord mee en me vader is boos zit elke dag te huilen vanwege me ouders heb angst thuis vaak.
ik heb zo het idee da het geen probleem is maar iedereen zegt van wel zit er wel erg mee maar me ouders kunnen ook normaal doen
wa moe ik hier mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2003, 19:58
Verwijderd
Ik ken je ouders niet, ik weet niet hoe ze normaal gesproken reageren, maar misschien kun je proberen op een rustig moment een keer met ze te praten?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 20:58
shy girl
shy girl is offline
Ben jeecht bang voor je ouders? Wat erg voor je.. *weet niet veel te zegge* sorry
kweet natuurlijk niet hoe erg het is ..ma als je al bang bent..dan moet je er echtmetiemand over praten. . al is heteen goede vriend/vriendin. Heb je dat al eens geprobeerd? Als datniet helpt kun je evt met een maatschappelijk werkster op school praten.die kan je met dit soort problemen verder helpen.je ouders hoeven nix van de hulp af te weten.succes laat ff weten hoe het is gegaan!!!xxx
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 16:50
bakk-ster
bakk-ster is offline
hoi essie
ik denk dat je beter eerst maar eens met een van je ouders moet gaan praten en als dit egt niet helpt iemand van school (vertrouwensarts of maatschappelijk werker ofzow!!)
want zomaar uit huis plaatsen kan egt niet!!
daar gaat heel wat aan vooraf!!
Maar heeeeel veeel suc6
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:10
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Hoi,

Ik vind het heel naar voor je, misschien zoals al eerder is aangegeven gewoon een keer met je ouders praten ik weet zeker als je ze de situatie uitlegd op een normale manier dat ze misschien je vergeven maar proberen kan je altijd.
Dat je ouders je zomaar van school halen dat kan niet zomaar en je uit huisplaatsen zonder geldige reden ( ik noem dit geen geldige reden ) kan ook niet zomaar. Misschien kun je het bij een vertrouwenspersoon op school proberen maar ik weet niet of dat veel zal helpen omdat je dan toch weer in een schoolsituatie zit wat toch al niet soepel loopt als ik het goed bergijp.
Misschien moet je iemand raadplegen die niks met school te maken heeft en die je ook in volste vertrouwen stelt want het lijkt me een serieus probleem.
Ik weet zeker als je het eens probeert uit te praten met je ouders dat dat misschien al een stuk zou helpen!!!

Ik wens je veel succes en hoop dat het snel opgelost word want heb zo echt medelijden met je!!!

Kom op

Succes,

Bart
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:14
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
essie schreef:

ik heb zo het idee da het geen probleem is maar iedereen zegt van wel zit er wel erg mee maar me ouders kunnen ook normaal doen
Je.vind.het.geen.probleem?
Dan.zou.je.er.ook.niet.mee.zitten.denk.ik..
Probeer.idd.met.ze.te.praten,
als.dat.kan,misn.helpt.dat..
Als.dat.niet.kan,zou.ik.met.iemand.proberen
te.praten.die.je.vertrouwt,
zodat.die.misn.kan.helpen..
Tis.volgens.mij.niet.echt.goed.als.jij.bang.bent.voor.je.ouders,
als.je.je.niet.veilig.ed.kan.voelen..
Nja,suc6.ermee.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie relatieproblemen
freakzor1987
52 26-01-2005 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.